Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Se oli vaikeeta aikaa ihmis-suhteissa ja rukoilin että saisin nähdä Hänet, kuten eräskin sisar oli omien sanojensa mukaan nähnyt Hänet.
    Mulla se oli enemmän niin että ymmärsin ensin Jumalan haluavan rakkautta(suurin käsky), koska oli itse rakkaus.
    En pystynyt samaan kuin Hän: rakastamaan ehdoitta ja sen näin syntinä. Samaa syntiä näin muissakin uskovissa ja varsinkin heissä, jotka olivat juuri kääntyneet uskoon.
    Kun olisi pitänyt rukoilla että voisi ja pystyisi antamaan veljelle anteeksi alettiinkin vaatimaan että Jeesus jotenkin järjestäisi paremman paikan asua! Sitä kautta tajusin sen miksi Jumala ei vastaa mun ja muidenkin rukouksiin terveyteni puolesta: ei ollut uskoa, eikä rakkautta...
    Ja senhän Hän sanoo Sanassakin että siksi ei parantumisia tapahdu.
    Mä pelkäsin kovasti kuolemaa ja siksi mun oli helppp antautua Jumalan edessä ja vaatia se usko, jota minulla ei ollut.
    En tiedä aikaa, enkä sitä kenen rukous se oli joka taivaassa kuultiin, koska minä paranin.
    Tiesin sen ennalta, jotenkin vain tunsin sen tapahtuneen. Enemmän kuin testitulosta pelkäsin että olin tulossa hulluksi, oletinhan parantuneeni.
    Kun sain tuloksen se oli vaikea hetki, kun olivat sanoneet ettei parane. Muhun koski kun mulle oli valehdeltu. Ja Jumalan ihme oli mulle jotain liian suurta ja en halunnut tietää koko Jumalasta enää.
    Nyt jos sairastuisin taas niin tiedän että Jeesus ei ole mikään automaatti. Varmasti kuolisin.
    En haluis ees toista ihmettä kokea, oli se niin kamalaa. Kysyn mieluummin lääkäriltä neuvoa.
    Se pahoinpitelykin oli kamalaa ja ylimääräinen asia mun elämässä.
    Mutta että ei ole mitään missä ei voisi auttaa.
    Kiitos itsellesi savonarola.
  2. Muuten kaikki oli totta.
  3. 295 / 306