Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Nyt muistinkin tuon. Noin esitettynä tuon ymmärtää.
    Mutta miten ihmeessä on selitettävissä, Jukka, sellanen juttu, kun että palstalle tultua mulle kerrottiin etten ole uskossa. En kai sitten ollut.
    Sen jälkeen yritin tulla uskoon, monta kertaa, aina kun siitä kirjoitettiin palstalla. Aina vaan jonkun mielestä Jumalalla oli jotakin minua vastaan ja lopulta musta ei löytynyt kuin sairautta ja virheitä ja Jumala ei huolinut mua ollenkaan.
    Nyt mulle on tullut viestejä että se Jumala haluaa että tulen uskoon ja että Jumala haluaa parantaa minut katkeruudesta.
    Uskovaiset on ollut mulle tosi häijyjä, vaikka jotkut taasen eivät ole. Saa Jumala mut parantaa ja jos haluat niin voinhan mä taas kokeilla sitä uskoontuloakin että näet ettei se mitään auta.
    Heti kohta on taas milloin mitkäkin puoskarit kimpussa.Parempi olisi oikeasti sinullekin että unohtaisit "Jumalan"ja eläisit elämääsi onnellisena ja ilman murheita.
  2. Tuo kielilläpuhuminen oli ihan ehdoton juttu. Siihen kyllä melkein pakotettiin. Kyllä minäkin siihen pystyin, mutta vähän aina mietin, että miksi mä näin teen.
    Luin juuri äsken tuolta ateismipalstalta erään helluntailaiskodin nuoren kertomuksen miltä hänestä ne kokousten touhut oli näyttäneet. Hän kirjoitti, että "kaikki puhuvat kielillä ja sairaat paranivat, paitsi että kukaan ei puhunut mitään oikeaa kieltä ja yksikään sairas ei oikeasti parantunut."

Hän valitteli kaiken valheellisuutta ja niin minäkin ikäväkseni teen.

Eli kyllä - on ihan juuri niin kuin kirjoitit tuosta vallasta ja johtajista. Tuon perheen vanhemmat pitivät että saarnaaja Leo Meller tiesi kaiken mitä täytyy yleensä tästä maailmasta tietää. Hankalaa nuorelle, jonka täytyy opiskella lukiossa evoluutioteoriaa ja opetella todisteet ym.

Kyllä se on vaan niin. Se on jo klisee helluntailaisilla tuo sokea usko, että täytyy heittää järki romukoppaan... Että vaan "usko" merkitsee.

Se on onni niille ihmisille, joilla on esim.huumeidenkäyttöä, väkivaltarikoksia ym.taustalla. Täällä netissäkin on yksi ent.murhaaja, nykyisin helluntailainen. Heidän elämä voi hyvin muuttua vakaaksi hell.seurakunnan ilmapiirissä. He ovat aina eräänlainen"armon testi". Heitä kohdellaan jopa nöyremmin kuin meitä "taviksia"jotka tarvitsemme vähemmän sitä armoa(=rakkautta).

Siksihän he ovat usein juuri niitä johtajia. Ikävä kyllä se raaka luonne on jäänyt pysyväksi, vaikka he kuinka puhuvat "uudestisyntymästä". Usein he ovat miehiä. Sitä se mitä sanoit"karismaattisuus"sitten on.

Kuulostan varmaan kyyniseltä ja sitä olenkin. Mutta lähinnä eniten itseäni kohtaan. Että meninkin lankaan...

Nas.se(=ateisti)minua lohdutti,että suruaika on aikanaan ohi. Jotenkin hän ymmärtää, mikä on ihme...

Jollakin toisella on varmaan toisenlaisia näkökulmia helluntailaisuuteen ja uskoon ja mielenterveyteen, mutta mun henk.koht.kokemukset on sellaisia etten saa niitä oikein sovitettua yhteen.
  3. kirjoitat hyvin.
  4. on varmaan viisainta.
  5. olemalla olemassa. sorry
  6. mustat kannet.
  7. koska minua kerran vähän nolotti omat viininpunaiset vetoketjuraamatun kannet kun kysyjällä oli turkoosit. Ajattelen aina turkoosin violetin vastaväriksi. Et varmaan muista tilannetta mutta minä muistan. Oltiin samaan aikaan palstalla. Se oli tärkeä tilanne. Se oli mun "ystävä" joka kysyi. Ystävän kysymykset on aina tärkeitä. Tämä vaan tähän kommenttina. Ei tarvitse vastata, jos et keksi mitään...=) ps. älä välitä jos tai kun kateelliset sua mollaa..