Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Vauvoja ei kastella.
  2. nyt yritän vastata uudelleen. Kyllä tuon kohdan jälkeen ei voi muuta kuin todeta, miten todella luterilaiset papit Jumalanpalveluksiaan rakennellessaan ovat pahasti eksyneet, sillä tuossa luvussahan selvästi on:"älkää tyhjiä hokeko niin kuin pakanat."(=ei Jumalan omaisuuskansaa), vaan "kun sinä rukoilet, mene sisälle kammioosi ja sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa."
    Kuitenkin lut.Jumalanpalveluksissa on pakotettu ihmiset seisaallaan rukoilemaan tuo IsäMeidän-rukous, ikään kuin se olisi kolkko vaatimus.
    Anteeksiantoonhan se tähtää ja jos se ei onnistu noin vaan tulee paastota ja rukoilla enemmän.
    Muuten ei saa syntejään anteeksi eikä pelastu.
    Almujenkin antaminen tulee tehdä salaa, koska se johtuu siitä että rakastat Jumalaa.
    Monet tekevät niin sosiaalisista ja taloudellisista syistä.
    Ihana kohta! Tuosta näemme miten paljon Jumala meitä rakastaa ja haluaa omakseen.
    Oon kyl aikasemminkin kirjottanut tälle palstalle tuosta johtuen siitä että olin huolissani Jukka.Finlandista, koska hän ajattelee, että seurakuntaa ei tarvita mihinkään.
    Siksi laitoin IsäMeidän rukouksesta aloituksen, että hänkin alkaisi jo ajattelemaan että miksi "meidän", ei vain minun.
    Mutta tuossahan kuitenkin käytetään sanaa"mene", eikä "menkää". Kait se kuuluu hengessä ajatella muita, silloinkin kun rukoilee:"anna meille meidän velkamme anteeksi".
    Sillon on ajateltava kuin se vihollinen olisi ihan siinä vieressä. Yksin on rukoiltava ja salaa.
    Tuosta paastosta ja Jumalan salaperäisyydestä ja uudestisyntymisestä kirjoitinkin, mutta poistin sen sitten.
    Kirjoitin sen nyt tähän uudestaan.
    Sillon ei tullut mitään vastauksia eikä mitään keskustelua tullut, niin ois ollut noloa jättää se siihen yksin loistamaan.
  3. ja kiitos vastauksesta.
  4. No, minä luen.
  5. Jeesus, toivon hänelle kaikkia hyvää.
    Ja mies hakkaa.
    Herra, auta tätä naista, mun entinen "vihollinen". Auta Jeesus että hänkin antaisi anteeksi minulle!