Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sisarena olen ainakin minä sinua aina pitänyt!"
Monet kerrat olet sanonut toisin.
Tuon synnin olet tehnyt jo monta kertaa tässäkin ketjussa.
12.06.2007 21:54
Amoksen kera erehdyt että ylläpito "siunaa".
Tuskinpa sieltä löytyy ketään niin ääriuskovaista että alkais virpomaan toisten kirjoituksia.
Siunailu ja muutkin virpomiset on ääriuskovaisten hommia ja niitä rituaaleja ei saa kohdistaa toisiin.
Mitenhän tuo rituaalin kohdistaminen tekstiin sitten tarkoittais.
Sheriffistä voi olla hyötyä jos se on pulueeton ja sivistynyt.
Mainitsemistasi palstoista Juutalaisuus-palsta on pahasti pilalla, Jehobanpalsta toimii jotenkuten.
Karmein on vanhoilliskestadiolaiset sheriffeineen ja hoitokokouksineen.
Siellä puolueellinen sheriffi tekee mitä mieleen juolahtaa.
Toisaalta siellä joku pieni vihjaus hoitomiehestä kerää kymmeniä tuhansia lukijoita ja jatkuvasti joku ketju on Suomi24:n top-kympissä.
Ite olen muutaman kerran siellä herätellyt keskustelua raamatun teksteistä mutta se ei ketään kiinnosta ja tuskin he edes tietävät mitä raamatussa lukee tai mitä tekstiä heidän tulis noudattaa.
12.06.2007 21:43
Eiköhän se ketju ole vieläkin tallella kun vilkaset näyttöä hieman alaviistoon tai rullaat hiirellä sivua ylöspäin.
Amoksen paatosta on poistettu kyllä ihan aiheestakin.
12.06.2007 21:06
Jäit sitten tuoreeltaan valheesta kiinni.
Harvinaista kyllä kun myönsit sen.
12.06.2007 20:25
Sanoin sinun sanoneen täynnä eikä "kaikki"
Romaniassa on Romaneja n. 2,5% eli n. 700 000.
12.06.2007 17:29
Sanoit tietenkin Romaneja heidän haukkumanimellä.
Tossahan se viestisi on joten voit tarkistaa valehtelinko:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000023480837#22000000023480837
Eräässä toisessa viestissä väitit Romaniassa olevan n. 3 miljoonaa Romaania vaikka oikeasti heitä on n. 700 000.
Sanoin vaan siksi kun sinun viesteissäsi on luotettavuusongelmia ja ei tiedä uskoako vai ei juttujasi.
12.06.2007 16:50
Väitithän kerran Albaniankin olevan täynnä Romaneja.
12.06.2007 09:24
Mitä tarkoitat kun sanot synnillä olevan oman poistavan voiman esikuvineen?
12.06.2007 02:22
No Venäjää on pidetty isona karhuna mutta se on vain sanonta.
Mosambikin kuten monen muunkin maan väestö ja luonto on olleet vuosisatoja kristittyjen riiston kohteena ja ihmiset lisäksi pakkokäännytyksen uhreina ja Mosambikissa tuo niiltä ajoilta periytynyt sekasorto ei ole loppunut ja eiköhän kommunnisteja lähellä olevat piirit hallitse vieläkin kun ne valtaan pääsivät.
Uskoisin että lippu on on tullut itsenäistymisen aikaan 1975 kun alkoi kommunistien hallinto ja vaakunassakin on punatähti.
11.06.2007 03:02
Petoeläin ei pitäs olla este vaakunassa koska se on luontoa ja karhu on vain puoliksi petoeläin kuten ihminenkin.
Ei se kovin sivistynyttä ole rynnäkkökivääri vaakunassa.
Kaikkea maailmaan mahtuu ja Mosambik on ollut Pitkään kristittyjen hallitsema siirtomaa rotusortopolitiikkaa myöten ja nykyisin siellä on hallinneet kommunistitkin ja kristittyjä on kolmasosa kansasta.
11.06.2007 02:22
Väärin sekin on mutta ei yhtä häiritsevä.
Ennemminkin se Leijona häiritsee ja minun piti aiemmin mainitakin siitä vaan unohdin.
Se leijona on herättänyt laajempaakin kansalaiskeskustelua, ei sen takia että on peto vaan siksi että ne ei ole täältä päinkään.
11.06.2007 02:00
En halveksi lippua vaan olen sitä mieltä että joskus sitä muuttaa pitää koska siihen on joskus valittu väärä symboli tosin harva sen asian tietää.
Olen kyllä todella isänmaallinen ihan toisin kuin aseistakieltäytyvät lahkolaiset ja luterilaiset sotilaspastorit.
10.06.2007 23:29
komea kun hyvin harva tietää että siinä on noin 2500 vuotta sitten sen ajan Iranissa käyttöönotettu teloitusväline jota kristityt käyttävät symbolinaan.
Eiköhän ne kaikenkarvaiset uskovaiset ole niitä yleisimpiä aseistaakieltäytyjiä olleet niin ennen kuin nyt.
Isäukko oli muuten etulinjassa kun näitä aseistakieltäytyviä laitettiin miinanraivaajiksi ja niin se käy seuraavassakin sodassa.
Vai oikein suvivirsi lisää puolustustahtoa.
Eiköhän se ollut Suuri Sibelius jonka Finlandian tahdissa me säilyttiin jotakuinkin itsenäisinä tosin tuosta suomettumisestakin eli venäjän mielistelystä mielestäni on päästävä vielä erilleen.
10.06.2007 23:08
Minä näen jo profetioissani kääntymisesi ateistiksi ja kyllähän sinussa ateistiksi ainesta on.
Lukase vielä TotuudenTorven ylempänä mainostama kirja josta löytyy sitä oikeaa ilosanomaa.
09.06.2007 15:00
voin vastata että pitää lukea jotta tietää mistä puhuu.
Itse katson velvollisuudekseni oikoa harhaoppeja ja kertoa todellisuuteen perustuvaa ilosanomaa koska harhaopeista kärsivät eniten tietämättömät ja varsinkin heidän lapset.
Kaiken lisäksi kristinuskon harhaopit vaikuttavat yhteiskunnassa negatiivisesti jokaisen ihmisen elämään ja myös luonnon eloon.
08.06.2007 15:27
Kysyin mistä pitäs pelastua.
Ja mikä pelastus se sellanen on jos sinä olet siellä kahvin ja pullan kans lirkuttelemassa.
08.06.2007 01:49
etkös viitsinyt omalla nikilläsi itseäsi puolustaa.
Käsialas on helppo tunnistaa.
08.06.2007 01:35
pelastua kun ei ole hätää näkyvissä?
Eikös ateisti voi sinun säännöilläs pelastua kuolinvuoteella kuten isäskin pelastui.
08.06.2007 01:32
Enhän minä mitään pyhästä hengestä jutellut.
Joidenkin helluntailaisten pulputus vaan kuvitellaan lahjaksi saadulta ja minä en ymmärrä miksi joku pitää sairautta lahjana.
Olen kerran nähnyt pulputtajan tai oli niitä useampikin ...uimahallissa.
Valvojien tietämättä tuo porukkka oli hiippaillut altaan reunalle vaatteet päällä ja pulputus kuului aluksi kuin perämoottori ois poksuttanut tyhjäkäynnillä.
Kun huomasin yhdestä pulputtajasta merkkejä veteen menosta niin menin nykäsemään valvojaa hihasta että estää moisen altaan sotkemisen vaan eihän se silmät ympyriäisinä ehtinyt väliin.
Ja niin moottori pörisi jo puolikaasulla siihen saakka kun pää upposi ja tuskin siinä pyhä henki edes esti vettä vetämästä hetulaan kun poika nosti pään pinnalle, pärski hetken ja jatkoi pulputusta.
08.06.2007 01:27
Tarkoitat kai että ne kaksi muuta Jumalaasi ei sitten kuule kun höpiset pyhälle hengelle.
08.06.2007 01:08
1218 / 1222