Poistitko poikalapsi eilen "Helluntailaisten Poikalapsi-viha"-otsikolla aloittamastasi viestiketjusta suurimman osan, jos et kestänyt kommentteja, vai miksi suurin osa viesteistä, monet esim. minun kirjoittamistani tosi hyviä ja viisaita kommentteja, oli hävinnyt eilisen jälkeen...?
No, olipa syyllinen kuka hyvänsä, joita ei montaa nicillä kirjoittavaa ollut, niin sitä suuremmalla syyllä, ei viesteihisi kannata siis vastailla, koska tuollaista sananvapautta loukkavaa raukkamaista terroria näköjään tapahtuu...
Poistitko, poikalapsi, eilen aloittamastasi
15
551
Vastaukset
- poikalapsi
Syytät tyypilliseen hellaritapaan aiheetta: MINÄ en ole poistanut ainuttakaan viestiä mistään. Sinun juttusi eivät tosin älyn säihkettä tai asiallisuutta kuvanneet, mutta minusta olisivat saaneet olla: ihmisten on hyvä nähdä, kuinka perusteettomia ja syrjintämielisiä te hellarit olette. Tieto sinulle ei kelpaa, omat happamat luulosi toki kyllä - ja vielä noita kehtaat kehuskella...Viisaita kommentteja... =) =) =) =)
Minä en koskaan poistele viestiketjujani. Muutamat lahkosi rakkaat jäsenet niitä kyllä ylläpidolla poistattavat. Kyselepäs Amokselta vaikka...
Milloin muuten otat lusikan kauniiseen käteen ja myönnät, että homous ON yhtä luonnollinen asia kuin vasenkätisyys, sinisilmäisyys yms? MILLOIN, OI ITSETEHTY JUMALA?- Amos7
Ainakin minun vietit on poistettu, tiedä kenen on syy.?
- Lahkolainen.
Amos7 kirjoitti:
Joko sinultakin vietit lähti?
- siis ole viettejä
Amos7 kirjoitti:
Täys pyhimys joukossa! Ilmankos kirjoitukset ovat riitaisa ja muita solvaavia. Vietit kun puuttuu, niin vähemmästäkin sitä ärsyyntyy!
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Jossa sinä olit jo vetämässä housujasi jalkaasi.Herra ohjatkoon sinut täydellisesti oikealle tielle.
- kaaleppi..
Oletko tosiaan ajatellu että bibliassa sanotaan että nainen ja mies menee yhteen niin muuttuvat yhdeksi lihaksi. Tosin se on metafora mutta sinusta vois sanoa että "rekisterivaimosi" kanssa muututte yhdeksi p....si vai mitä hehee olinko ilkeä. Edelleenkään en kuulu mihinkään puulaakiin. Mutta mutta voisin kehua sinua kerrankin eli et sinäkään ole hyödytön ainahan voit olla normaaleille ihmisille varoittavana esimerkkinä.
Eiköhän se ketju ole vieläkin tallella kun vilkaset näyttöä hieman alaviistoon tai rullaat hiirellä sivua ylöspäin.
Amoksen paatosta on poistettu kyllä ihan aiheestakin.- todé
hävinnyt. Minunkin viisaita ajatuksia on kaiketikseen kadoksissa. Eivätkä ne koskeneet sieniä tai helluntailaiskissaa.
todé kirjoitti:
hävinnyt. Minunkin viisaita ajatuksia on kaiketikseen kadoksissa. Eivätkä ne koskeneet sieniä tai helluntailaiskissaa.
Lukaisin liian hätäsesti aloitusviestin ja luulin siinä sanottavan että koko ketju häipässy.
Toivottavasti Krusifiksu ei suutu kun vähän vinoilin.- J.K.
Pe.ku kirjoitti:
Lukaisin liian hätäsesti aloitusviestin ja luulin siinä sanottavan että koko ketju häipässy.
Toivottavasti Krusifiksu ei suutu kun vähän vinoilin.Jokos matka Saudi-Arabiaan on alkanut?
Haluan muistaa sinua laulun sanoin: Ristilippu kun taakse jää, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä ketoisin. J.K. kirjoitti:
Jokos matka Saudi-Arabiaan on alkanut?
Haluan muistaa sinua laulun sanoin: Ristilippu kun taakse jää, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä ketoisin.Miten ajattelet, että antamasi sanat sopisivat "Kotimaa kun taaksen jäi"-laulun säveleen? Tavuja kun on erilainen määrä. Tyypillistä uskovaisen huumoriahan tuo olikin.
- J.K.
Työmies2 kirjoitti:
Miten ajattelet, että antamasi sanat sopisivat "Kotimaa kun taaksen jäi"-laulun säveleen? Tavuja kun on erilainen määrä. Tyypillistä uskovaisen huumoriahan tuo olikin.
Taidat olla lahjakas kun sävelenkin löydät tekstistä:D
"--monet esim. minun kirjoittamistani tosi hyviä ja viisaita kommentteja, oli hävinnyt--"
Sinä olet siis viisas?- Krusifiksu
Niin, eikös tämä hellaripalsta ole juuri sitä varten että me helluntailaiset saadaan täällä kehua ittiämme, jos siihen tuntee olevan perustellusti aihetta...
Ja kiitos kysymästä, kyllä, olen..., varsinkin muitten mielestä; -ittehän en tietenkään halua ittiäni kehuva, perusteettomasti, vaan paremminkin perusteellisesti, tai tarkoitan siis perustellusti, ihan miten vaan...
No niin pientä huumoria peliin; mutta älkää nyt tukehtuko tekareihinnne siellä koneittenne ääressä...
Mutta todellinen viisaushan tulee Jumalalta, joten Hänelle kaikki kiitos kunnia todellisesta viisaudesta.
Niin ja poikalapselle: anteeksi että epäilin sinua poistojen aiheuttajaksi, se kun olisi vain tuntunut jotenkin loogiselta. Mutta en kuitenkaan "syyttänyt", kuten vääristelevästi väitit... - kaaleppi..
Krusifiksu kirjoitti:
Niin, eikös tämä hellaripalsta ole juuri sitä varten että me helluntailaiset saadaan täällä kehua ittiämme, jos siihen tuntee olevan perustellusti aihetta...
Ja kiitos kysymästä, kyllä, olen..., varsinkin muitten mielestä; -ittehän en tietenkään halua ittiäni kehuva, perusteettomasti, vaan paremminkin perusteellisesti, tai tarkoitan siis perustellusti, ihan miten vaan...
No niin pientä huumoria peliin; mutta älkää nyt tukehtuko tekareihinnne siellä koneittenne ääressä...
Mutta todellinen viisaushan tulee Jumalalta, joten Hänelle kaikki kiitos kunnia todellisesta viisaudesta.
Niin ja poikalapselle: anteeksi että epäilin sinua poistojen aiheuttajaksi, se kun olisi vain tuntunut jotenkin loogiselta. Mutta en kuitenkaan "syyttänyt", kuten vääristelevästi väitit...peilistä itseään kyttäävien periskooppipoikien motto muistaakseni oli että "vaatimattomuuteni lisäksi olen myös erittäin kaunis"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3792453IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk651890- 1541459
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131287Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021221Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48965- 90884
- 71862
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43845- 28833