Vapaa kuvaus

Hellurei

Aloituksia

209

Kommenttia

1207

  1. Ensin kävivät kaikki vanhat asukkaat ja nyt menevät uudet vuorollaan... Jokainen yksin tietysti. Vaikea sanoa onko jotain informatiota jaossa vaiko vain päivittäinen fiilismittaripäivitys menossa. Miksi BB ei sanoisi jokaiselle yhteisesti jos on jotain muistutettavaa esim säännöistä? Luonnollisesti kukaan ei ulostullessaan puhu mitään mitä pk-huoneessa on sanottu/tehty.
  2. siinäpä se