Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiireessä virheitä sattuu... Täytyy olla jatkossa tarkempi heh
08.08.2006 18:31
Jotenkin apaattinen esitys videolla.. Ei jäänyt sellasta pirteää ensivaikutelmaa niin kuin kahdesta muusta. Aika selkeä vaihtoehto niille joille seksi on ykköskriteeri valinnassa.. Aika tietoiselta tuntuu tuo valinta laittaa solakka blondi ehdokkaaksi joka vielä työskentelee "aikuisviihdeliikkeessä". Mutta jotenkin tuntuu siltä että seksiä on enemmän muissa ehdokkaissa... Tosin Sari taisi jännittää aika paljon esittelyvideossa...
08.08.2006 18:28
Jotenkin tuo Nina olisi mun ykkösehdokas, mutta Krista kanssa ihan siinä rinnalla... Pitää vähän miettiä vielä.
08.08.2006 18:12
jonka juuri toteutin :)
08.08.2006 18:10
Pahuksen Saija... koko päivän oon vahdannu ja sitten se tuli sillä välillä kun kävin syömässä :D
Pitääpä alkaa lukemaan...
08.08.2006 17:53
Muistaakseni jotenkin noin se siellä ilmaistiin että haluavat taloon ihmisiä joilla on jo elämänkokemusta. 18v nuorukaisella ei monesti ole koettuna kuin ensikännit ja joku seurustelun tapainen. Elämä on vielä pelkkää opiskelua, eikä ole juurikaan ehtinyt matkustelemaan eikä muuten keräämään sitä elämänkokemusta josta sitten riittäisi kerrottavaa iltanuotiolla. Tämä oli juuri se yksi asia joka Kathya erotti viimeksi porukasta.
08.08.2006 05:48
Sain talvella tilaisuuden keskustella henkilökohtaisesti Eniron tuotepäällikön kanssa palstalla mainituista parannuksista (esim rinnakkaispalsta), mutta valitettavasti nuo ideat eivät saaneet kannatusta. Muutama huomionhakuinen palstahärö, joita kiinnostaa enemmän provoaminen kuin itse ohjelma, tulee varmasti kiusaksemme. Tämän joudumme vain kestämään.
Syksyn edetessä noussee viestien määrä muutamasta kymmenestä taas yli tuhanteen päivässä, ja valitettavasti avauksien määrä useampiin sivuihin. Minulla ei riitä resurssit olla vahtimassa jokaista aloitusta, eikä kellään tietenkään. Ainoa helppo parannus viestien suodatukseen on mielestäni se että mahdollisimman moni palstan aktiiviseuraaja rekisteröisi nimimerkin jolla sitten juttuja kirjoittaisi. Rekisteröidyllä nimimerkillä tehty aloitus on paksummalla fontilla palstalla ja muutenkin tutun nimimerkin kirjoituksen avaa herkemmin kuin jonkun joka on tehty nimimerkillä "......". Kun rekisteröityneenä tehtyjä avauksia on riittävästi voi vaikka kiireemmällä keskittyä vain niihin, ja näin niistä automaattisesti tulee myös suosituimpia ketjuja mikä vain ruokkii sitten tätä prosessia. Syntyy jatkuvuutta mielipiteiden vaihdossa ja tiiviimpi yhteisöllisyys.
07.08.2006 13:23
luulisin että Perttu nähdään jossain vaiheessa mukana kuviossa.. Esim extrassa pieni haastettelu "mitäs nyt kuuluu" tyyliin.
04.08.2006 23:40
Jollakin ehkä näppihäiriö tapahtunut?
Aloittakaa uusi koska tuskin ekllään on tiedossa sen ketjun urlia jolla sen kyllä saisi ylläpito palautettua
04.08.2006 23:34
Viimevuonna vain kaapeli-tv taloudet saivat tuon kanavan tilattua televisioon. Kanavan kuvalaatu oli hyvä, eikä siinä ollut sellaisia katkoja mitä nyt muistaisi. Televisiokuva oli sitä mitä ohjaaja näyttää, eli kameraa ei voi itse valita. Saapa nähdä joko tänä vuonna saavat lähetettyä kanavaa maanpäällisessä digilevityksessä...
Mutta joka tapauksessa siis kanavan näkeminen tulee vaatimaan digi-boxin jossa on kortinlukija, koska se on salattu maksullinen kanava.
Netissä varmaan saa taas otettua sen version missa voi itse valita sen kameran mitä katsoo, eli se lienee tirkistelystä enemmän kiinnostuneille oikea vaihtoehto. Kuvan ja äänen laatua vain viimeksi kovasti valiteltiin, ja pätkimistäkin oli kuulemma paljon.
03.08.2006 21:36
Kaikki ne miitit missä olen ollut, on ollut se käytäntö että puhutellaan nickeillä. Jos nick ei ole ihan perusmuotoinen se vääntyy yleensä helpompaan puhuttelumuotoon.. esim kaikki numerot jätetään suosiolla pois ja muutenkin pitkät nickit typistyy helposti tunnistettaviksi lyhennyksiksi. Omaa nimeään ei tarvitse missään kohtaan ilmaista.
Voin kyllä kuvitella miten hassulta tuo jostain ulkopuolisesta ohikulkijasta kuulostaan kun kuulee lauseita tyyliin "Hei Vaakku hae se Simmun kamera sieltä Enkulin luota ja ota kuva Sädiksestä ja Yodasta" :D
25.07.2006 18:35
Laitoin juuri postia ylläpidolle että siirtäisivät palstan pois päättyneistä sarjoista.
Kovasti itsekkin jo odottavalla kannalla...
24.07.2006 23:58
Oho.. Löysin jopa sen kirjanpitoni ja tarkistuslaskenna jälkeen sain pääluvuksi 30 saaressa olijaa. Hieman enemmän odotin mutta aamun sade saattoi herkimpiä lähtijöitä karsia.. Sää kuitenkin suosi meitä eikä nurmikkokaan ollu kostea.
Mölkkycup saatiin kuin saatiinkin vedettyä ja Vaakun luotsaama pinkki joukkue oli voittoisa voittaen jokaisen pelaamansa ottelun.
Laitan sitten postia mukanaolleille kunhan tässä vähän olo paranee...
23.07.2006 13:25
Nii ohan tässä ripotellu aamun, mutta kun tossa katsoi vielä säätutkaa varmuudeks niin hyvältä näyttää... Rintama on jo melkeen ohi... Eli kuivumaan päin. Kosteetahan se ruoho on mutta ei anneta sen häiritä.. Älkä laittako valkosia housuja heh.
*menossa jo*
22.07.2006 13:16
Noniin.. Poutaista säätä on luvattu, niin kuin oli tilauksessakin. Ensimmäinen tunti paikalla vierähtänee ihan höpötellessä ja jälkijoukkoja odotellessa. Pikkuhiljaa siinä sitten jaan porukan joukkueisiin ja aloitellaan vaativaa mölkkykisaa.
Valitettavasti toinen mölkkypelimme saapuu paikalle vasta muutaman tunnin päästä, joten hiki ei pääse tulemaan kun yhdellä joudumme aloittamaan. Eli jos jollain on mölkkypeli kotona ja jaksaisi sen saareen kantaa niin olisi kiva. Itse ainakin kannan pelkät pilkat muovikassissa. Ultracuulit palkinnot on varattu voittajille ;). Ne jotka eivät halua pelata värvätään toimitsijoiksi.
Muistakaa nesteytys ja varatkaa hyvää happea sillä olemme korkealla paikalla. Jatkopaikaksi on ehdotettu Kallea (ravintola Kaarle XII http://www.kaarle.com/fi/ )
21.07.2006 17:00
Niin tuossahan on näköjään esitettynä kartta johon minä jo laitoin 30+ miittipaikan... Se normaali Suomenlinnan kartta jossa on alueet ja selitykset mukana löytyy: http://www.suomenlinna.fi/index.php?menuid=70&lang=fin
20.07.2006 15:59
Ihmeellisiä palveluja kun eivät haluakkaan kuvia jaettaviksi.. Mutta kokeillaan sitä merkittyä karttaa uudelleen toisella palvelulla:
http://pixmixer.com/view-one-image.php?image_id=143124&desc=map
tai
http://pixmixer.com/uploads/images/20060719/full_size/143124_suokki.gif
20.07.2006 01:06
Eli siis kokoonnumme lähtöä varten Helsingin kauppatorille Suomenlinnan lautan laiturin luona (siinä "Suomenlinna" kyltin kohdilla). Lautta lähtee klo 15:15 joten jokaiselle jää hyvin aikaa lunastaa matkalippu joka on HKL:n kertalippu 2€ per suunta. Laituri ja terminaalikoppi sijaitsevat melkein presidentinlinnaa vastapäätä.
Ensisijainen päätepisteemme on suunnilleen Piperin puiston ja kesäteatterin välissä sijaitseva "bastilioni kunnia". Paikka on viimevuotisen paikan vieressä, mutta paljon rauhaisampi koska sijaitsee vallin päällä poissa ohikulkijoiden katseilta. Tämä siis jos paikka on saapuessamme käytettävissä... Jos siihen emme pääse jäämään, jatkamme kohti kustaanmiekan kärkeä...
Alueen kartta: http://www.suomenlinna.fi/index.php?menuid=70&lang=fin
ja siitä tehty versio jossa paikka merkitty: http://img521.imageshack.us/img521/1958/karttafinwebse3.gif
Mukaan kannattaa ottaa jonkinlainen istuinalusta siltä varalta että maa on kosteata. Saarella on kauppa josta voi ostaa vielä juomisia ja syömisiä. Perässä saa toki tulla jos ei yhteislähtöön ehdi... Mukava olisi kyllä tietää jos tällaisia jäljestäpäin tulijoita on...
19.07.2006 23:55
Noniin... Miittipäivä lähestyy ja tunnelma tiivistyy. Sääennusta näyttää tällä hetkellä perjantaille asti ja poutaa olisi silloin luvassa vielä. Mutta näin olen ajatellut että torstaina olisi käytettävissä riittävän tarkka ennuste lauantaille joten silloin päätetään viimeistään yksityiskohdat. Parin millin kesäsadekaan ei tätä porukkaa lannista...
Pyrin siihen että lopullinen leiripaikka Suokissakin olisi tiedossa ennen lauantaita, mutta jos tuntuu siltä ettette tule ehtimään kauppatorille silloin yhteislähtöön (n. klo 15-16), niin pitäkää itse huoli että teillä on jonkun numero... Tarkennettuja tietoja siis vielä tulossa myöhemmin tällä viikolla :)
17.07.2006 09:32
Nyt huhtikuussa kävin Inglesissä ja loma oli juuri odotusten mukainen... Lämminta ja aurinkoista oli.. Minä lähden etelänlomalle tekemään ei mitään. Ei kiinnosta kulttuuri vaan hyvä ruoka ja se että saa shortseissa mennä. Ja tietysti iltamenot pitää olla... Hyvä loma oli.
19.06.2006 14:27
33 / 61