alemman jutun linkissä lupailtiin! Taitaa porukka silti olla pääasiassa alle kolmekymppisiä! Mielestäni sopivinta ikäluokkaa taloon olisi 24-30 vuotiaat! Siinä iässä alkaa jo se teini sähellys olla historiaa...
BB 2:ssa vanhempaa porukkaa!
10
1794
Vastaukset
- Kika-72
Tosi kiva kun on vähän vanhempaa väkeä.. Vaikka ei tietysti ihan viisikymppisiä varmaan tarvitsisi olla, ei ihan niinku jossain selviytyjissä ja muissa vastaavissa. Luulisi että nyt olisi vielä kivampi sitten katsoa, kun olin edelliseen bb:iin hiukan liian "vanha", vaikka tosi intona sitä kyllä silti seurasin.=)
- bigbr0ther
kuten tuolla jollain toisella foorumilla lukikin, toivoisin, että taloon tulisi eri ikäisi ihmisiä! nuoria ja vanhoja, ei kaikki lähes samanikäisiä, kuten bb1:ssä!
- emmy.
"Vaikka ei tietysti ihan viisikymppisiä..." Hei, mitä te puhutte: ei viisikymppinen oikeasti ole mikään vanha saatika seniili (huomaatte sen viimeistään, kun itsellenne päsähtää 50 lasiin).
Itse olen yli 50-vuotias täti-ihminen ja innokkaasti odotan tämän vuoden bb:tä. Kyllä, aion ostaa 24/7 katseluaikaa kuten viime vuonnakin (ja perheen nuoriso antakoon minun rauhassa seurata lempiohjelmaani)!
Muistaakseni jotenkin noin se siellä ilmaistiin että haluavat taloon ihmisiä joilla on jo elämänkokemusta. 18v nuorukaisella ei monesti ole koettuna kuin ensikännit ja joku seurustelun tapainen. Elämä on vielä pelkkää opiskelua, eikä ole juurikaan ehtinyt matkustelemaan eikä muuten keräämään sitä elämänkokemusta josta sitten riittäisi kerrottavaa iltanuotiolla. Tämä oli juuri se yksi asia joka Kathya erotti viimeksi porukasta.
- bigbrotherpoikaa
Täällä meillä päin kahdeksantoistavuotiaana ollaan viimeistään jo vankilassa.=P
Ensikännistäkin on jo kahdeksantoistakesäisenä kymmenenvuotta.
Kathy oli bb1 paras!
- bb2
Tämä oli kyllä yksi masentavimmista uutisista mitä olen bb kakkosen tiimoilta kuullut. Jos asukkaiden keski-ikä jo viime vuonna oli 27 ja risat niin miten korkealle se tänä vuonna nouseekaan.. Taloon tarvittaisiin nimenomaan KAIKENIKÄISTÄ porukkaa, ihan 18 vuotiaasta (briteissä ainakin tänä vuonna on yksi 18 vuotias miehenalku) nelikymppiseen. On outoa, että lähtökohtaisesti lähdetään hakemaan nimenomaan vanhempaa porukkaa, sehän karkottaa jo pahimmillaan katsojiakin!
- bb2
Lisäyksenä tuohon vielä, että ei pelkkä ikä ratkaise sitä miten mielenkiintoista juttua sieltä tulee, vaan myös persoona. Mielestäni pitäisi keskittyä enemmän erilaisten persoonallisuuksien etsimiseen kuin ikään paperilla.
- kovin paljoa
nousee! Sekin on nousua että se on 28! Ja jos ei sinne ole otettu yhtään 18-20 vuotiasta niin keski-ikää saadaan helpostikin nostettua! Veikkaampas että talossa on pääosin alle kolmekymppisiä...ehkä eniten 25-30 vuotiaita mutta koska keski-ikä on korkeampi niin varmasti seassa on myös yli kolmekymppisiä! Luultavasti siellä on ainakin yksi alle 25 vuotias jos ei useampikin...
- Geox
En tiedä miksi tätä BB:tä viimevuonna seurasin ja tänä vuonnakin kiinnostaa, vaikka lempi ohjelmani on Madventures ja ne sotii aikapaljon toisiaan vastaan..
- hmpf
ainakin yksi n 20 vuotias saisi olla. mitä siitäkin tulisi jos suuri osa olisi 40-50 vuotiaita henkeviä keski-ikäisiä? jäisi toinen kausi katsomatta meikäläisellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2258514
- 1166187
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465692Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323980- 683868
- 303038
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262793On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282755Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252717- 472650