Jepulis jee
ALKAA 29.8 BB2
8
2023
Vastaukset
- mie vaan :)
juu mie huomasin :) on näköjään alotus siirtyny päiväl eteenpäin.
- tulee
24/7 myyntiin? millon tuli ja mitä maksoi? millonkas se alkoi näkymään?
- mie vaan
tulee kirjoitti:
24/7 myyntiin? millon tuli ja mitä maksoi? millonkas se alkoi näkymään?
en muista millon se tuli viimevuonna myyntiin.. makso 25e ja alko näkymään sillon ku kilpailiat astu taloon :)
- pikprother
mie vaan kirjoitti:
en muista millon se tuli viimevuonna myyntiin.. makso 25e ja alko näkymään sillon ku kilpailiat astu taloon :)
Miten toi 24/7 toimii? Onko se sellanen kortti joka tungetaan digiboksiin niin sen saa näkyy? Vai eikai se vaan oo sellanen joka näkyy huonolla kuvanlaadulla netin kautta -__-
- mie vaan
pikprother kirjoitti:
Miten toi 24/7 toimii? Onko se sellanen kortti joka tungetaan digiboksiin niin sen saa näkyy? Vai eikai se vaan oo sellanen joka näkyy huonolla kuvanlaadulla netin kautta -__-
sen pystyy avaamaan niin ku tavalliset maksulliset kaapeli kanavat.. :) hyvä kuvanlaatu kyl oli viimevuonna ei valittamista :))
pikprother kirjoitti:
Viimevuonna vain kaapeli-tv taloudet saivat tuon kanavan tilattua televisioon. Kanavan kuvalaatu oli hyvä, eikä siinä ollut sellaisia katkoja mitä nyt muistaisi. Televisiokuva oli sitä mitä ohjaaja näyttää, eli kameraa ei voi itse valita. Saapa nähdä joko tänä vuonna saavat lähetettyä kanavaa maanpäällisessä digilevityksessä...
Mutta joka tapauksessa siis kanavan näkeminen tulee vaatimaan digi-boxin jossa on kortinlukija, koska se on salattu maksullinen kanava.
Netissä varmaan saa taas otettua sen version missa voi itse valita sen kameran mitä katsoo, eli se lienee tirkistelystä enemmän kiinnostuneille oikea vaihtoehto. Kuvan ja äänen laatua vain viimeksi kovasti valiteltiin, ja pätkimistäkin oli kuulemma paljon.
- Kiirus
jatkuu 28.08.2006. Tiedote on päivitetty eilen.
http://teevee.wordpress.com/ohjelmien-alkamispaivat/- Kiirus
oikeassa, tämän päivän päivitys muuttanut alkamispv:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2258514
- 1166187
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465692Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323980- 683868
- 303038
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262793On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282755Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252717- 472650