millanen kanaria nyt?

turistien pilaama?

joks kanaria ihan pilalla?

22

17476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BelAir

Mutta kuitenkin ihan kiva loma kohde.

• turistien pilaama

Älkää nyt pellet luulko, että turisteja vietäisiin siellä ympäri saarta näyttäen kaikki mahdolliset nähtävyydet. Canarialaiset tietävät, mitä pitää itsellään ja näyttää loput idiooteille turisteille.

Suomalaiset turistit ja muut käyvät siellä muutenkin valmismatkoilla,
      joihin kuuluvat etelässä käynti ja Las Palmasissa shoppailu, eikä muuta.

Ainut osa joka voi olla pilaantunut, on etelä. Kiitos turistien.
      Las Palmasista onneks pitää huolta paikalliset.

T:Canarialainen

• Turistit

eivät ole mitään idiootteja (paitsi jotkut, jotka muutenkin ovat idiootteja) vaan tietävät mitä matkaltaan haluavat.

• blackwomans

olen käynnyt ehkä 7 ketaa kanarialla..ja voin kertoa että joka kerta käydessäni eri paikoissa siellä en ole huomannut että ne olisi mitenkään turistien pilaamat.tosin oman duunini takia.etsin rauhallisia lomapaikkoja.eli en hakeudu edes kansoitettuihin meno mestoihin.. toki niissä käyn mutta hotellin valitsen mieluummin rauhalliselta alueelta..kun esim kaupunkien keskustan läheisyydestä.. ja onhan kulkuneuvot keksitty.. mm moottoripyörät. autot..joilla on helppoa kulkea paikasta toiseen...

• Nyt huhtikuussa kävin Inglesissä ja loma oli juuri odotusten mukainen... Lämminta ja aurinkoista oli.. Minä lähden etelänlomalle tekemään ei mitään. Ei kiinnosta kulttuuri vaan hyvä ruoka ja se että saa shortseissa mennä. Ja tietysti iltamenot pitää olla... Hyvä loma oli.

• on lomaa

Tiedät Kanariasta paljon... moni tietää... Itse en tiedä yhtään mitään! Kerro, missä vaiheessa vuotta on sinun mielrstä paras aika mennä näille leveysasteille.

• Ukko

Kahtena talvena ollaan eukon kans oltu Inglesissä,4 1/2 kuukautta, ja viimeks reilut 3.
        Vuokrattiin espanjalaiselta suoraan.

Kyllä siellä aika mukavasti kuluu, nykyään sinne pääsee koska itse haluaa ja lämpötilakin pysyttelee 20 yläpuolella, mitä nyt keskitalvella on pikkusen viileämpää.
        Jos haluat aurinkoa niin loka-marraskuussa sitä saa, eikä ole vielä tungostakaan.

• miia6
        Ukko kirjoitti:

Kahtena talvena ollaan eukon kans oltu Inglesissä,4 1/2 kuukautta, ja viimeks reilut 3.
        Vuokrattiin espanjalaiselta suoraan.

Kyllä siellä aika mukavasti kuluu, nykyään sinne pääsee koska itse haluaa ja lämpötilakin pysyttelee 20 yläpuolella, mitä nyt keskitalvella on pikkusen viileämpää.
        Jos haluat aurinkoa niin loka-marraskuussa sitä saa, eikä ole vielä tungostakaan.

Ollaan suunniteltu lähteä pitemmäksi ajaksi

jonnekin lämpimään talvella.

Viitsitkö kertoa,minkä kautta otitte yhteyden

vuokraajaan.Kiitos etukäteen.

• Kanarialintunen

- Tensku Ok ainakin kesällä..Lämpöä riittää ja on paljon rauhallisempaa kuin talviaikaan. Ainoastaan englantilaisten juomakulttuuri ärsytti jalkapallokisojen takia...joka kulmassa ovat riekkumassa ja kerjäämässä rahaa ja juomaan omaan pubiinsa.
      -Kun itse osaa käyttäytyä kohteliaasti kieltäytymällä kaikenmaailman pippaloista, jaksaa päiväsaikaan nauttia kanarialaisesta tunnelmasta ja rantaelämästä. Kukin tablaa tyylillään siis..Nuoret kyllä vetivät päänsä täyteen, että sai taas hävetä välillä suomalaisten juomakulttuuria, varsinkin ne kaksi oOulun tyttöä,joita viime viikolla hinattiin pubista toiseen englantilaisten poikien mukana...Hyvä kun Finnair huoli koneeseen,niin kännissä olivat vielä kentälläkin..Älkää lapsikullat lähtekö pilaamaan lomakokemuksia kännäämällä koko viikkoa siten, että ette muista mitään.
      -Lämpimät suositteluni kuitenkin kaikenikäisille lomamatkan suunnittelijalle...Sinne vaan!

• Systri

Pohjois-Teneriffalla oli mukava lomakohde viime marras-joulukuussa. Mittari näytti melekin aina päivällä 24, illalla hieman viileni mutta villatakki riitti. Oli ihania kasveja, kukkia, polkuja, kävelykatuja, kahviloita, meri, pohjoismainen kirkko, suomalainen AA-ryhmä ja aika paljon suomalaisia yrittäjiä (kukkakauppa Kielo, baarinpitäjiä). Hotelleista puuttuivat kaikista (ainakin *** ja *** ) petarit eli vuoteet olivat liian kovia meikän selälle. Saatiin huopia pehmentämään. Oppaat huolehtivat hyvin (Tjäreborgin matka), mm. trooppisesta myrskystä (joka viivästi lähtöä puoli vrk) tiedotettiin hyvin. Bailupaikoista en tiedä, kun en ole sellaisesta kiinnostunut, mutta kyllä niitäkin näytti olevan moneen makuun. Oli ihana ja rentouttava loma yhdessä siipan kanssa.

• kävijä

Kohtuullisen mukava vielä tammikuussakin intohimoiselle uimarille merivesialtaissa polskuttelu. Rannoilla yleensä varoituslippu liian kovasta aallokosta. Huoneistohotelli Bellavista sopii rauhallisuutta kaipaavalle ja liikuntaa harrastavalle, laiskamadolle loiva ylämäki ja rappuset on liikaa.

Las de Americans eteläosassa Teneriffaa ainoa etu aurinkopäiviä varmasti enemmän, tuskin ainakaan heti menossa keskustahotelliin.

• KESKIVERTOA

Kävin Puerto Ricossa tammikuussa ja voi helekutti, että olin kuin puulla päähän! Ilmoista en aiokaan valittaa, mutta esim. hinnoista! Ruoka oli kaupassa kalliimpaa kuin Suomessa, eikä tätä seikkaa tietenkään mikään matkaopas kertonut. Ravintelit sisäänheittäjineen kyllä niin ärsyttäviä, että oksat pois.

No siis kaikkihan siellä oli tosi kallista, mullakin oli matkakassa melko muhkee, enkä juurikaan juo tai rellestä, mutta kyllä tartti alkaa puolessa lomaa laskemaan, että piisaako nyt varmasti.

Jollekin auringonpalvojalle, joka elää pullovedellä, paikka on optimaalinen, mutta ei kyllä jos hakee elämyksiä. Kuuden tunnin lento ylihinnoiteltuun rysään ja paskasiin nurkkiin torakoineen oli kyllä mulle tasan se viimeinen kerta. Jos espanjoolit haluu näyttää turistille juuri tällasta soopaa ylihintaan, niin siittä vaan.

Jatkuvan rakentamisen vuoksi ympäristö oli aivan kamalassa jamassa, hotellin siivoojat heittivät likavedet, rikkinäiset muovituolit ym sälän tosta vaan aurinkoterassin kaiteen yli katupenkereelle. Mua vitutti niin helvetisti, että vedin kännit ja päästin porun. Kaikkiin loukkoihin sitä ihminen typeryyksissään joutuukin.
      Että tervemenoa vaan kaikille!

Kävin sittemmin Prahassa. Rakastuin paikkaan ja ihan syystä.

• Satunnainen matkaaja vaan

Kanaria on monta saarta ja monta mielentilaa. Riippuu siitä, millä odotuksilla sinne lähtee. Oli sitten ensimmäinen tai kymmenes kerta, kaikki on omasta itsestä kiinni. Jos ei ole itsetuntoa, itsetuntemusta, eikä oman elämänsä hallintaa, ei se parane siitä, meneekö Kanarialle tai on menemättä. Kanarialla löytää kaiken sen, minkä haluaa.

• cancan

Voiko sen enää paremmin sanoa!

• Satunnainen matkaaja vaan
        cancan kirjoitti:

Voiko sen enää paremmin sanoa!

Kiittelen fiksusta vastauksestasi. Matkailu on sydäntäni lähellä suosittelen kaikille suhtautumaan avoimin silmin ja mielin sekä matkailuun että elämään yleensä.

• matkakärpänen

Eivätkö muut saa matkailla kuin sinä itse, joka matkallasi ilmeisesti myös olet turisti?Ei olisi halpoja charterlentoja ja halpoja pakettimatkoja jos ei turisteja olisi.
      Voihan sitä tietenkin ottaa reittilennon ja matkustaa jonnekin varmaan paikkaan, jossa ei ole yhtään turistia maisemia pilaamassa.

• tietenkin

Suomen talvesta ihanaan aurinkoon!Turisteja saa olla vaikka pilvin pimein joka puolella, ei haittaa!!

• mie22
        tietenkin kirjoitti:

Suomen talvesta ihanaan aurinkoon!Turisteja saa olla vaikka pilvin pimein joka puolella, ei haittaa!!

Kyllä näin on! kateelliset vain panettelee-ai taas te meette sinne kanarialle...

• Kanarialla on
        mie22 kirjoitti:

Kyllä näin on! kateelliset vain panettelee-ai taas te meette sinne kanarialle...

tosi ihanaa, ku Suomessa on pimeeetä ja räntää sataa.
        Ei mitään välii onko turistei tai ei

• kanarian.myö
        Kanarialla on kirjoitti:

tosi ihanaa, ku Suomessa on pimeeetä ja räntää sataa.
        Ei mitään välii onko turistei tai ei

Juuri näin!

• lopeta.heti
        kanarian.myö kirjoitti:

Juuri näin!

Taas hullu 2006 aloittaja häirikkö.

• RyysisFunClub

Niin kauan , kuin Ryysyranta pysyy pystyssä Kanariaa ei voi
      mikään pilata .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      225
      8514
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      6187
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5692
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3980
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      68
      3868
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      3038
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2793
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2755
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2717
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      47
      2650
    Aihe