Tosi mahtavaa että tämä sai jatkoa viime vuoden ensimmäisen tuotantokauden lisäksi. Virheistä on varmasti opittu ja tälle kaudelle on Veljen kujeet terävöityneet.
:D
Suomen BigBrother 2006 alkuun vain 35 päivää!!!
9
2385
Vastaukset
- Ansku27
Juu, niinpäs onkin enää noin vähän aikaa BB2:een..En malta oottaa mutta aika kyl menee äkkiä. BB on kyl hyvä reality jota seuraa mielellään. ;)
- yks tuttu
on valittu sinne kisaamaan !!! Siis seuraavaan BB:hen.
- Nimetön
Mukavaa .. jotenkin tätä BB alkua taas odottaa =)
- Pee
Kakkoskausi alkaa siis 28.8. klo 21.00.
Vielä ei ole paljastettu sitä meneekö asukkaat taloon jo ennen tätä vai viime vuotiseen tapaan tuossa kick Offissa - Iso--A
Pee kirjoitti:
Kakkoskausi alkaa siis 28.8. klo 21.00.
Vielä ei ole paljastettu sitä meneekö asukkaat taloon jo ennen tätä vai viime vuotiseen tapaan tuossa kick OffissaEipä ole vaikea arvata mitä tulee katseltua koulupäivän jälkeen syysiltoina =D
Laitoin juuri postia ylläpidolle että siirtäisivät palstan pois päättyneistä sarjoista.
Kovasti itsekkin jo odottavalla kannalla...- werioujro
Onko bb:ssä samat juontajat kuin viime vuonna? Jos on, niin mielestäni Vappu Pimiä olis parempi juontamaan niitä live-lähetyksiä siis missä ne kilpailijat sitten tulevat ulos talosta jne... Mari Kakko on niin vakava, et sopis ennemmin uutistenlukijaksi. Varmaan lukee repliikitkin suoraan paperista. Vappu taas on sellainen spontaani, iloinen hulluttelija,joka sopii tuollaiseen ohjelmaan juontajaksi!
- Kika-72
Ja käsittääkseni samoissa tehtävissäkin. Ehkä se Vappu on siksi spontaanimpi kun on reilusti nuorempi.. Itse tykkään kyllä molemmista, toki Vapusta enemmän.. =)
- bb2
itse en myöskään pidä Mari Kakosta yhtään, aivan liian ilmeetön ja vakava juontamaan bb:n livelähetyksiä. Vappu olisi paljon parempi valinta, mutta minkäs teet. Ulkonäkö ilmeisesti voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2258514
- 1166187
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465692Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323980- 683868
- 303038
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262793On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282755Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252717- 472650