Vapaa kuvaus

Hellurei

Aloituksia

209

Kommenttia

1207

1. Nyt on niin että itsekkin heti herättyäni tulin katsomaan mitä tuolle, pitkästä aikaa ihan hyvälle kirjoitukselle kuuluu. Minä en todellakaan ole sitä poistanut, vaan se on täytynyt tapahtua ylläpidon toimesta. Tänä aamuna on saapunut yksi valitus "asiattomasta kirjoituksesta" klo 9:41, ja tarkistaessani tuota viestiä huomasin että se johti jo poistettuun viestiin. Onpa todella sääli että tuo kirjoitus on joutunut poistoon...

Eräät ehkä huomasivat että alunperin viesti tuli palstalle joskus ennen klo 02:00, jolloin se oli huomattavasti rankkempi tekstiltään... Siinä mm kirjoitettiin että Pertun äo ei ole paskan ph:ta suurempia ja sanottiin Perttua ameebaksi. En kuitenkaan raaskinut poistaa viestiä suoraan, vaan laitoin perään kommentin, siinä toivossa että kirjoittaja on paikalla vielä, että kopioisi tekstinsä ja muokkaisi sitä sellaiseksi että sen voisi palstalle jättää koska siinä mielestäni oli hyviä kommentteja muuten. mainitsin viestissäni että poistan tekstin viimeistään päivällä herjaavien mainintojen vuoksi.

Kirjoittaja ilmeisesti oli vielä paikalla koska melko pian oli viesti tullut uudestaan muokattuna sellaiseksi kuin se sitten täällä oli aamulla; Alkuperäisen viestin poistin silloin heti yöllä... Olilhan tuossa uudessakin tekstissä tosiaan rankkoja kommentteja Pertusta, mutta, mutta ei mielestäni sellaisia kuitenkaan että minä olisin sen poistanut, koska viestissä kuitenkin oli perusteltua kritiikkiä aika moneen asiaan. Minun puolesta kirjoittaja saa kyllä laittaa tekstin uudelleeen tänne. Jos ehkä mahdollista niin vieläkin hiukan maltillisempana niin ehkä se ylläpidonkin puolesta sitten saisi tänne jäädä.

Harmi tosiaaan että on poistettu, kun oli niin paljon jo vastauksiakin. Mutta tosiasia kuitenkin on että minä olen vain palkaton renki, ja ylläpito on se isäntä.
  2. No vertaillaanpa näitä kirjoituksia hieman:

Suksi:
    1. Syytettä ei kohdistea kehenkään erityisesti. Sanoo että jumalointi ja sokaistuminen mennyt överiksi. Eivät pysty vastaanottamaan suosikkinsa kritiikkiä.

Sinä:
    1. Vihjaat mielenvikaisuuteen sairaaloisella vietillä

Suksi:
    2. On totta että häntä on haukuttu varsin kovin sanoin täällä. Posteistaan en tiedä.

Sinä:
    2. Ei sinänsä mitään sanottavaa tähän.

Suksi:
    3. Ärsyyntymisessä ei mitään sanottavaa, vaan siinä miten sen ilmaisee. Vihjaa Pertun kannattajia tyhmiksi. Sanoo mielipiteensä Pertun käyttäytymisestä. Tuo adjektiivi kommentti on tämän kirjoituksen loukkaavin kohta mutta menee kyllä täällä läpi.

Sinä:
    3. Suoraan vaan taas henkilökohtaisuuksiin. Eihän ihmisellä joka kirjoittaa mielenkiintonsa aiheesta voi olla mitään elämää.

Suksi:
    4. Oletus että Perttu fanit ovat suurimman osan herjaavien viestien takana on ehkä yliampuva mutta sillä on sikäli todellisuuspohjaa että noita sanomisia on esiintynyt samassa viestissä kuin missä on ilmoitettu kannattavansa Perttua. Tekopyhyyttä ollut joka leirissä.

Sinä:
    4-5. Sairaaloinen kateus? Aika käsittämätön kommentti suksin kirjoituksiin...
    Oletus jota höystetty ylisanoilla (juuri mm tuo "totaalinen"). Väittäsin että tarkoituksellista huumorin puutetta ollut useiden kirjoittajien teksteissä (esim Antin vitsit, Timon temput). Huumori on kylläkin ollut kaukana monissä näistä kirjoituksista joita hänelle on osoitettu.

6. Jos kertoo perusteluja kenestä pitää se ei ole Jumalaksi nostamista. Jokainen on saanut kehua omaa suosikkia aika vapaasti täällä... Eri asia on nuo monet "xxx on paras"-viestit joita poistelin karsiakseni aloituksia.

7. Varmasti asiaa tuntevana osoitat minulle tämän kirjoituksen niin poistan sen jos tosiaan Suksi sanoo Perttua sairaaksi jälkeenjääneeksi ihmiseksi.

8-10. Minua alkoi juuri huolestuttamaan se että miksi ylipäänsä lähdin enään kommentoimaan tällaista vertailua. Nuoleskelusta en tiedä... Mielestäni kyse on enempi ollut toisen huomioimisesta. Suksin monet kommentit ovat olleet hyvin perusteltuja ja tapahtumiin perustuvia... Tapahtumista voi esittää aina erilaisia tulkintoja, mutta se että niitä esittää ja perustelee ei ole lapsellista... Päinvastoin. Joten älä turhaan huolestu.

Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.
  3. Aidoin voitti