Pertun fanit saivat siis sen minkä halusivatkin. Perttu voitti ja onnittelut siitä hänelle. En tästä aio silti menettää yöuniani enkä varsinkaan häipyä palstalta. Päinvastoin, tästä eteenpäin jokaista Pertun tekemistä ja sanomista tullaan seuraamaan vielä tarkemmin suurennuslasilla.
Perttua kehutaan "rehelliseksi" ja "aidoksi" ihmiseksi, jolla on sydän paikallaan. Kysyn vain, millä perusteella esim. Mika, Tiina tai Antti olisivat olleet vähemmän rehellisiä, aitoja tai sydämellisiä ihmisiä.
Tiina olisi mielestäni ansainnut voiton tuosta kolmikosta värikkyydellään, huumorintajullaan, aitoudellaan, rehellisyydellään, suorapuheisuudellaan sekä sinnikkyydellään.
Antti oli loistava finaalihaastattelussaan. Sillä jätkällä on huumorintajua ja karismaa, joka iskee meikäläiseen. Lisäksi Antti osasi keskustella ihmisten kanssa. Selvästikin tuli toimeen myös erittäin hyvin Tiinan kanssa, sehän nähtiin 24/7-lähetyksessä viimeisen kahden viikon aikana kun asia ihan korostui.
Ja Lintsi! Siinä meillä oli elämää kokenut, yritteliäs, huumorintajuinen, sporttinen, kokemuksistaan oppinut, sivistynyt, rento ja reilu tyyppi, joka myöskin oli hyvä keskustelija, diplomaattinen ja tarvittaessa suorasukainenkin.
On suuri vääryys, että Pertusta tekemällä tehtiin joku "pöördismien kuningas", vaikka hänen juttunsa oikeasti osoittivat vain kuinka typerä ja pihalla on asioista on.
Lintsi olisi ehdottomasti saanut voittaa. Toivottavasti Pertulla riittää edes selkärankaa toteuttaa se, minkä lupasi eli lahjoittaa voittosumman hyväntekeväisyyteen. Silloin voisin edes jollakin tavalla arvostaa Perttua.
Ja pahoittelut Cesarille siitä, etten päässyt varjobileisiin. Pidin finaali-iltana frendeilleni omat finaalibileet ja tuparit uudessa asunnossani Punavuoressa. Toivottavasti teillä oli hauskaa!
Pertun voitto suuri vääryys!
76
6693
Vastaukset
- joko pölvästi
on nitrot syöty.
- .....
Pertun voitto ollut yhtään sen suurempi vääryys kuin kenenkään muunkaan voitto..Henkilökohtaisesti Perttu ei siis ollut suosikkisi mutta itse en ainakaan viitsisi ruotia asiaa enää sen enmpää...Totean vain että onnittelut Pertulle..
Ja hauskaaa oli kyllä :D
Vähän vinoon kattoivat muut meitä siellä baarissa kun nauraa räkätettiin ja taputettiin kisailijoiden kommemnteille.- Kiia
Nyt ois kuule kuuminta hottia tietää lisää niistä bileistä. Varmasti oli hyvä meno! Otittehan kuvia?
Kiia kirjoitti:
Nyt ois kuule kuuminta hottia tietää lisää niistä bileistä. Varmasti oli hyvä meno! Otittehan kuvia?
osallistujat tietää ja kuvat vain heille :)
- tämän henkilön
kirjoituksia. Hämmästyin sitä, kun luulin kirjoittajan olevan nainen, että hän olikin mies. Tuommoiset naismaiset kommentit. Ja muutenkin ylimielinen henkilö. Ikäisekseen lapsellinen. Kinaa teini-ikäisten kanssa.Siis luulee olevansa viisas ja haukkuu muita tyhmiksi. Kaikkea kanssa.
- Perttu.Sucks really sucks
Oo hiljaa vitun homo
- sitten äänestänyt
sitä Tiinaas voittoon, vai eikö rahat riittänyt. Vai ootko muutes vaan niin pihi jätkä. HYVÄ PERTTU!
- Perttu rulettaa!
Ja Lintsi! Siinä meillä oli elämää kokenut, yritteliäs, huumorintajuinen, sporttinen, kokemuksistaan oppinut, sivistynyt, rento ja reilu tyyppi, joka myöskin oli hyvä keskustelija, diplomaattinen ja tarvittaessa suorasukainenkin.
Voihan hele-vetti. Avaa silmäs, tollo. Lintsi oli yks viinan takia duuninsa kussut ovimies.
'Uudessa asunnossani Punavuoressa...' tämä vielä kehuskelee...- dorka mihinkään
muuttanut, se on niin että jos ihminen muuttaa niin kyllähän se jo ajoissa tietää pääseekö bilettään. Tuo on vähän dingding, joten älkää ottako sen katkeria juttuja niin tosissaan.
- Vihdin mies
1. Pertun voitto oli kiistaton: 41 - 30 - 29. Itse äänestin lukuja: 40 - 32 - 28 ja juuri samassa järjestyksessä. Suomihan on hirmu vapaa maa. Senkus seuraat vaan Pertun tekemisiä. Ei Sinua varmaan kukaan sitä estele.
2. Kuka on väittänyt, etteivät Mika, Tiina ja Antti sitä olisi olleet. Kansa vaan päätti ja ratkaisi, että Perttu oli vielä enemmän sitä kuin muut milpailijat.
3. Kaikkia Tiinaan kohdistamisia ominaisuuksia Perttu edustaa vähintään yhtä paljon.
4. En kiellä myös Antista mainitsemiasi ominaisuuksia. Kansa ei vaan niihinkään tykästynyt riittävästi. Perttu oli enemmän in.
5. Lintsinkin kohdalla määreet pitävät vallan hyvin paikkansa. Lintsin toilailut ja etenkin takin kääntäminen ja Pertun mollaaminen yksin ja Antin kanssa saivat anakaran tuomion kansalta. Lintsi olisi ollut muten mielestäni mitalikamaa.
6. Pertun pöördismi ja pihallaolo ovat Sinun näkemyksiäsi. 41 % äänestäjistä oli toista mieltä.
7. Osan kait hän vaan on luvannut hyväntekeväisyyteen ? Sanoi ainakin niin Novan radiohaastelussa klo 15:n jälkeen.
8. Eikös bileissä aina pidä olla hauskaa ? - tollo
on makuasioita ja kansa äänesti...???
Kukas voitti no perttuhan se,nä ainakin tykkäsin- Narttu
Miten kehtaat edes sanoa että se olis ollu suuri vääryys? Ei sen suurempi vääryys kun kenenkään muunkaan voitto!! Antti esim oli varma voitostaan!! Niin pettynyt se oli kun tilanne selvisi...se varmasti ajatteli olevansa pikkulikkojen päiväuninen kohde ja että he äänestävät sen kirkkaasti voittoon mutta toisin kävi! Antti olis päässy toiseks ja mahdollisesti jopa voittanut jos olis miettiny tarkemmin mitä suustaan päästelee...
Perttu oli paras mahdollinen voittaja...Tiina tai Antti ei olis taatusti antanu kopekkaakaan hyväntekeväisyyteen vaan tuhlannu huoletta joka sentin itseensä!! Perttu oli niin ihanan epäitsekäs että sai kansan puolelleen...
Kuten sanottu...paras voittakoon ja PARAS todellakin voitti :) - Narttu
Narttu kirjoitti:
Miten kehtaat edes sanoa että se olis ollu suuri vääryys? Ei sen suurempi vääryys kun kenenkään muunkaan voitto!! Antti esim oli varma voitostaan!! Niin pettynyt se oli kun tilanne selvisi...se varmasti ajatteli olevansa pikkulikkojen päiväuninen kohde ja että he äänestävät sen kirkkaasti voittoon mutta toisin kävi! Antti olis päässy toiseks ja mahdollisesti jopa voittanut jos olis miettiny tarkemmin mitä suustaan päästelee...
Perttu oli paras mahdollinen voittaja...Tiina tai Antti ei olis taatusti antanu kopekkaakaan hyväntekeväisyyteen vaan tuhlannu huoletta joka sentin itseensä!! Perttu oli niin ihanan epäitsekäs että sai kansan puolelleen...
Kuten sanottu...paras voittakoon ja PARAS todellakin voitti :)Se lipsahti väärään paikkaan...tarkoitus oli laittaa tää teksti tietenkin Perttu.sucksille...
sitä tässä toimittiin, ihmiset äänesti. Puhut asiaa. , mitä sitä tässä en enempää kaivamaan. Ja kukas voitti, perttuhan se oli, siitä jäi hyvä maku kansan mieleen, ainakin "faneille".
- olet
Antaisitko itse rahat hyväntekeväisyyteen? Kyllä Perttu on rahat ihan ansainnut itselleen kolmen kuukauden urakan jälkeen.Ja sinä se et vitsejä ymmärrä.Perttu kyllä heitti ihan vitsinä laittavansa rahat kerräykseen.Kuka nyt niin hullu olisi että antaisi ansaitsemansa rahat keräkseen?En ainakaan minä.
- osan voitosta
Tänään kuuntelin Radio Novaa ja siellä Perttua haastateltiin. Juontaja kysyi, että vieläkö hän laittaa rahat johonkin matkaan ja opiskeluun. Perttu vastasi, että kyllä varmaan, mutta että laittaa hän osan hyväntekeväisyyteen, kuten Antin kanssa olivat talossa ollessaan sopineet.
- Karpaasi
Surkea elämä jos pitää pitää jotain BB-bileitä ja vihata Perttua täällä 24:ssea, siis olen kyllä ihan samaa mieltä, että Perttu on pelle ja tyhmä, mutta ei se siitä miksikään muutu jos jauhaan siitä täällä
- Vihdin mies
Sinäkään enää.
- halleluja
HALLELUJA JA AAMEN..
- pettynyt
Olen iloinen Pertun puolesta, mielestäni kisassa ei ollut epäaitoja ihmisiä ja hän ansaitsi voiton siinä missä muutkin. Mutta se minua surettaa, että palstan Perttufaneista niin suuri osa oli niin huonoja "voittajia". Kauhea remuaminen ja in your face-asenne. Täh? En tiennyt, että pudonneet kilpailijat täällä kirjoittelevat. Nooh, mutta nyt se on ohi ja minun osaltani ohjelma jää unholaan. Toivottavasti siirrytään näyttämään tästä lähin vain niitä ulkomaalaisia BB:itä ja jätetään toi suomiräpellys pois.
- juu-u
Olet tämän keskustelupalstan ainoa järkevä kirjoittaja, kiitos Sinulle. Onneksi jatkat vielä kirjoittamista täällä ja saamme kuulla sinusta.
Itsekin olen samaa mieltä, että Pertun voitto oli suuri vääryys ja inhoan sitä jätkää yli kaiken. Hän osaa olla niin ylimielinen, yksinkertainen ja typerä. Hän ei ole mitenkään aidompi kuin muutkaan. Eikä varsinkaan hauskempi. Todella tyhmä koko tyyppi. Antissa ja Mikassa sentään löytyi huumoria ja karismaa. Varsinkin Mikan diblomaattisuus iski minuun. - käyty ja Perttu voitti
ei siitä tarvi enää jauhaa,vaihda nimimerkkiä vaikka Mika sucks.
- FGDJDÄÖGJ
KENENKÄÄN EI TARVITSE VAIHTAA NIMIMERKKEJÄÄN JONKUN PALLINAAMA-ANGSTIPELLEN UHOAMISKIRJOITUKSISSA ESIINTYNEEN KEHOTUKSEN VUOKSI. HERÄÄ OIKEAAN ELÄMÄÄN.
- .....
FGDJDÄÖGJ kirjoitti:
KENENKÄÄN EI TARVITSE VAIHTAA NIMIMERKKEJÄÄN JONKUN PALLINAAMA-ANGSTIPELLEN UHOAMISKIRJOITUKSISSA ESIINTYNEEN KEHOTUKSEN VUOKSI. HERÄÄ OIKEAAN ELÄMÄÄN.
huuda...Kuule vähemmälläkin..
- AAFSDGF
..... kirjoitti:
huuda...Kuule vähemmälläkin..
Tänne kirjoiteta? Ei huudeta eikä puhuta. Jotkut toki voi itsekseen mumista kun kirjoittelee
- pakko sanoa
Tosi typerä ja tekohauska. Puhui päiväkirjahuoneessa aina paskaa muista ja oli niin ärsyttävän varma voitostaan. Antti oli loistava!
- ei hemmetti
joku tolkku siinäkin ei mies osaa puhua järkeviä kaikki jutut pistää leikiksi.
- Vihdin mies
1. Perttu on tosi nokkela ja perushauska. Ei koskaan ollut ns. huonoa päivää BB:ssa, joita muilla kilpailijoilla oli kosolti.
2. Päiväkirjahuoneessa kaikki puhuivat bullshitia, monet vielä Perttuakin enemmän. Perttu puhui monet asiat suoraan. Eihän äänestyksistä saanut puhuakaan julkisesti, jota sitäkin jotkut tekivät.
3. Olihan Antti loistava, kun sai pronssia. Mutta Kulta-Perttu näytti missä BB-kaappi seisoo. - asdhkjash
Vihdin mies kirjoitti:
1. Perttu on tosi nokkela ja perushauska. Ei koskaan ollut ns. huonoa päivää BB:ssa, joita muilla kilpailijoilla oli kosolti.
2. Päiväkirjahuoneessa kaikki puhuivat bullshitia, monet vielä Perttuakin enemmän. Perttu puhui monet asiat suoraan. Eihän äänestyksistä saanut puhuakaan julkisesti, jota sitäkin jotkut tekivät.
3. Olihan Antti loistava, kun sai pronssia. Mutta Kulta-Perttu näytti missä BB-kaappi seisoo.pertullahan noita huonja päiviä vasta olikin! Itse jopa sanoi että elämänsä paskin päivä.
Eli hasta homo paska
- REHTI KILPA
Kilpailu on kilpailtu! Voittaja on voittanut! Mitä venkoilet siellä vielä? Ei sinun argumenteillasi ollut painoarvoa, etkö voi myötää sitä. Et, koska et ole terve! Manipulaatiosi on aivan turhaa. Rehtiiin kilpailuun kuuluu, että hyväksytään tosiasiat.
Pertun äänestäjät ovat älykkäitä ihmisiä, jotka ovat myös rehellisiä, omilla aivoilla ajattelevia aitoja kansalaisia, joita on enemmän tässä maassa kuitenkin, mikä taas teki elämisen turvallisemmaksi.
Perttu on viisas, aito ja inhimillinen, omilla jaloilla seisova nuori mies, ei mitään sakkiporukkaa. Inhimillisyyntensä takia Perttu voitti! Perttu on ihana!
Et sitä näe ja syy siihen on sisälläsi, sielussasi. Sitä ei voi sinulle opettaa, ei sanoa, koska jos et sitä ymmäärrä, et kykene sitä ymmärtämään. Voi vain sääliä sinua, jos viitsii sitäkään.
Olen tosin vastannut sinulle vain kerran ja sekin harmitti.
En vastaa sinulle enää, koska se on aivan turhaa, sinulla on vain "ajojahti päässäsi", maaninen sairaus elämmäsi rasitteena. Mutta harvoinhan sitä ihminen itselleen myöntää, ja siksi sellaisten potilaiden hoitoon saaminen on niin vaikeaa. Varo, tämä tautisi pahenee, kun ihminen vanhenee.- Perttu.Sucks
En minä mitään venkoile. En vain pidä Pertusta, koska hän ei edusta sellaisia arvoja jotka kolahtavat minuun. Perttu on tyypillinen vitsiniekka, joka tykkää pelleillä ja selittää sitä pelleilyään sekä olemassaoloaan että "mä oon just tämmönen oikeastikin".
No, ei ihme että Ruben Stiller ja Nami-Nami-Bjurström tykkäävät Pertusta. Molemmat myöskin ärsyttäviä tyyppejä, kumpikin omalla tavallaan. Pahinta sekä Pertussa, Marcossa että Rubenissa on se itseriittoisuus ja naureskelu. Yöks! - TutkijaErikoistuntija
Perttu.Sucks kirjoitti:
En minä mitään venkoile. En vain pidä Pertusta, koska hän ei edusta sellaisia arvoja jotka kolahtavat minuun. Perttu on tyypillinen vitsiniekka, joka tykkää pelleillä ja selittää sitä pelleilyään sekä olemassaoloaan että "mä oon just tämmönen oikeastikin".
No, ei ihme että Ruben Stiller ja Nami-Nami-Bjurström tykkäävät Pertusta. Molemmat myöskin ärsyttäviä tyyppejä, kumpikin omalla tavallaan. Pahinta sekä Pertussa, Marcossa että Rubenissa on se itseriittoisuus ja naureskelu. Yöks!että tämä kolmikko Marco, Reuben ja Pervo ovat kaikki HOMOSEKSUAALEJA. huom väittäisin!
- Vihdin mies
TutkijaErikoistuntija kirjoitti:
että tämä kolmikko Marco, Reuben ja Pervo ovat kaikki HOMOSEKSUAALEJA. huom väittäisin!
Vaatinee taas katetta moinen väite.
- JiiPee2
tuossa miun mietteet http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012312158
- Perttu.Sucks
Tosin olen sitä mieltä, että Suomessa on paljon järkeviäkin ihmisiä ja he todennäköisesti äänestivätkin muuta kuin Perttua voittajaksi.
Pahinta tuossa Pertun kannattajajoukossa on se sokeus oikeille asioille. Sellaisille asioille, joilla oikeasti on merkitystä tässä elämässä. Ei elämää voi jatkuvasti elää naureskellen ja toisia kuuntelematta. Ne pointit, joita Pertun puolustajat ovat palstoilla ottaneet esille, ovat toki tärkeitä asioita siinä mielessä että elämän ei tarvitse olla liian vakavaa. Mutta oikeasti pelkällä vitsinkertomisella ja ranttaliksi laittamisella ei tässä elämässä pitkälle pötkitä. - TutkijaErikoistuntija
Perttu.Sucks kirjoitti:
Tosin olen sitä mieltä, että Suomessa on paljon järkeviäkin ihmisiä ja he todennäköisesti äänestivätkin muuta kuin Perttua voittajaksi.
Pahinta tuossa Pertun kannattajajoukossa on se sokeus oikeille asioille. Sellaisille asioille, joilla oikeasti on merkitystä tässä elämässä. Ei elämää voi jatkuvasti elää naureskellen ja toisia kuuntelematta. Ne pointit, joita Pertun puolustajat ovat palstoilla ottaneet esille, ovat toki tärkeitä asioita siinä mielessä että elämän ei tarvitse olla liian vakavaa. Mutta oikeasti pelkällä vitsinkertomisella ja ranttaliksi laittamisella ei tässä elämässä pitkälle pötkitä.suomessa on 4, 8 miljonaaa ihmistä jotka olivat niin järkeviä, etteivät tuota skeidaa edes katsoneet ja sitten 200 000 siihen päälle jotka älysivät olla äänestämättä PERTTUA!"
- Perttu.Sucks
suomessa on 4, 8 miljonaaa ihmistä jotka olivat niin järkeviä, etteivät tuota skeidaa edes katsoneet ja sitten 200 000 siihen päälle jotka älysivät olla äänestämättä PERTTUA!"
Olet täysin oikeassa. Tällä palstalla väitetään että KOKO KANSA TYKKÄÄ Pertusta. Kävi mielessä kommentoidakin tuota Big Brotherin katsojamäärää, mutta koska itse olen sarjaa alusta asti seurannut ja myös 24/7:n kautta - ja pidän itseäni kuitenkin suhteellisen järkevänä ihmisenä - niin en nyt kuitenkaan BB:tä ihan skeidaksi menis kutsumaan. Suomen versio oli hyvin tehty ja toimi mallikkaasti muutamia formaatista poikkeavia juttuja lukuunottamatta.
- TutkijaErikoistuntija
Perttu.Sucks kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Tällä palstalla väitetään että KOKO KANSA TYKKÄÄ Pertusta. Kävi mielessä kommentoidakin tuota Big Brotherin katsojamäärää, mutta koska itse olen sarjaa alusta asti seurannut ja myös 24/7:n kautta - ja pidän itseäni kuitenkin suhteellisen järkevänä ihmisenä - niin en nyt kuitenkaan BB:tä ihan skeidaksi menis kutsumaan. Suomen versio oli hyvin tehty ja toimi mallikkaasti muutamia formaatista poikkeavia juttuja lukuunottamatta.
Itsekin sitä välillä katselin eikä siinä mitään, mutta kaikki tositv lienee jonkunasteista skeidaa!
- Perttu.Sucks
Itsekin sitä välillä katselin eikä siinä mitään, mutta kaikki tositv lienee jonkunasteista skeidaa!
Kaikki tositv-formaatit eivät minuunkaan uppoa. Osa on todellakin skeidaa, mutta ainakin Big Brotherista ohjelmana pidän todella paljon.
Sen sijaan pahinta skeidaa ovat nämä erilaiset "Vaimot vaihtoon" ja naittamis-reality -tyyppiset ohjelmat, joissa aletaan mennä jo ihan äärimmäisyyksiin.
Suomen Big Brother jokatapauksessa antoi mahdollisuuden tutustua vähän lähemmin 12 erilaiseen suomalaiseen ihmiseen kolmen kuukauden aikana ja seurata sitä, kuinka he erilaisissa tilanteissa puhaltavat yhteen hiileen. Mielestäni kuitenkin aika mielenkiintoista sellainen. - puoli
Perttu.Sucks kirjoitti:
No ainahan joka paikassa toitotetaan, että "koko kansa tykkää", vaikkei oikeasti tykkäisi. Esim. istuva presidentti on niin "koko kansan presidenttiä", vaikkei oikeasti ole eikä näissäkään vaaleissa saa ääntäni. En kuitenkaan vajoa niin alas, että haukkuisin ja suitsuttaisin nettipalstoilla niitä, jotka häntä äänestävät. Jokaisella kun on oikeus mielipiteeseen, myös siis Perttu-faneilla, joita on ilmeisesti aika paljon.
Perttu sen sijaan sai ääneni, koska pidin ja pidän edelleen tyypistä. Juoru/iltapäivälehtiä en ole lukenut ainuttakaan, telkkarin kautta tein omat johtopäätökseni. Oikeastaan kaikki kisassa olleet olivat hauskoja ja hyviä tyyppejä omalla tavallaan Perttu.Sucks kirjoitti:
on kaksi puolta, Suomessa löytyy myös ihmisiä, niitäkin jotka eivät bb, koskaan katsonutkkan, sekä faneja, jotka olivat aivan "crazyna" idoliinsa. Itse en bb:tä katsonut kuin TV:STÄ satunnaisesti, netin kautta enemmän seurasin, ajattelin etten pitäisi BB.tä täysin skeidana, jenkeiltä lainattu formaatti onkin, alkuperäistä bb:tä tosinen koskaan ole nähnytkään. Joten hankalampi sitä on arvioida. Kohtalaisen mallikas suomen versiokin oli
- meni
miksu79 kirjoitti:
on kaksi puolta, Suomessa löytyy myös ihmisiä, niitäkin jotka eivät bb, koskaan katsonutkkan, sekä faneja, jotka olivat aivan "crazyna" idoliinsa. Itse en bb:tä katsonut kuin TV:STÄ satunnaisesti, netin kautta enemmän seurasin, ajattelin etten pitäisi BB.tä täysin skeidana, jenkeiltä lainattu formaatti onkin, alkuperäistä bb:tä tosinen koskaan ole nähnytkään. Joten hankalampi sitä on arvioida. Kohtalaisen mallikas suomen versiokin oli
BB on hollantilainen formaatti, ei jenkkien.
- sua kenties
Perttu.Sucks kirjoitti:
Kaikki tositv-formaatit eivät minuunkaan uppoa. Osa on todellakin skeidaa, mutta ainakin Big Brotherista ohjelmana pidän todella paljon.
Sen sijaan pahinta skeidaa ovat nämä erilaiset "Vaimot vaihtoon" ja naittamis-reality -tyyppiset ohjelmat, joissa aletaan mennä jo ihan äärimmäisyyksiin.
Suomen Big Brother jokatapauksessa antoi mahdollisuuden tutustua vähän lähemmin 12 erilaiseen suomalaiseen ihmiseen kolmen kuukauden aikana ja seurata sitä, kuinka he erilaisissa tilanteissa puhaltavat yhteen hiileen. Mielestäni kuitenkin aika mielenkiintoista sellainen.heheheehhe
- Vihdin mies
suomessa on 4, 8 miljonaaa ihmistä jotka olivat niin järkeviä, etteivät tuota skeidaa edes katsoneet ja sitten 200 000 siihen päälle jotka älysivät olla äänestämättä PERTTUA!"
jotka kuitenkin äänestivät Perttu eli 41 % äänestäjistä. Väitätkö heitä tyhmiksi ? Joukossa on varmaan paljon korkeasti koulutettuja ja akateemista väkeä. 41 %:iin mahtuu väkeä kaikista kansankerroksista.
- tässä juuri
Vihdin mies kirjoitti:
jotka kuitenkin äänestivät Perttu eli 41 % äänestäjistä. Väitätkö heitä tyhmiksi ? Joukossa on varmaan paljon korkeasti koulutettuja ja akateemista väkeä. 41 %:iin mahtuu väkeä kaikista kansankerroksista.
onkin kummallista, kun enää ei saisi olla omaa mielipidettä lainkaan. Jos kerrot tykkääväsi nuoresta, rehdistä miehestä(Perttu) , niin sinut itsesi heti kyseenalaistetaan. Olet tyhmä ja aivoton joidenkin mielestä ( nimimrkki Perttu.Sucks.) No, enpä tiedä.
Itselläni on kaksi Pertun ikäistä ,akateemisesti koulutettua poikaa,( kuten itsekin) ja meidän kaikkien ehdoton suosikki oli Perttu.Joku tykkää vaan äidistä ja joku tyttärestä. Ei nämä asiat ole niin mustavalkeita. Ihmetyttää tämä fanaattisuus ja viha, niin pohjaton viha ja vielä aikuisen taholta. Jokainen meistä on mitä on, ei tartte tykätä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, arvostakaamme erilaisuutta ja ENNENKAIKKEA sananvapautta. - JiiPee2
tässä juuri kirjoitti:
onkin kummallista, kun enää ei saisi olla omaa mielipidettä lainkaan. Jos kerrot tykkääväsi nuoresta, rehdistä miehestä(Perttu) , niin sinut itsesi heti kyseenalaistetaan. Olet tyhmä ja aivoton joidenkin mielestä ( nimimrkki Perttu.Sucks.) No, enpä tiedä.
Itselläni on kaksi Pertun ikäistä ,akateemisesti koulutettua poikaa,( kuten itsekin) ja meidän kaikkien ehdoton suosikki oli Perttu.Joku tykkää vaan äidistä ja joku tyttärestä. Ei nämä asiat ole niin mustavalkeita. Ihmetyttää tämä fanaattisuus ja viha, niin pohjaton viha ja vielä aikuisen taholta. Jokainen meistä on mitä on, ei tartte tykätä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, arvostakaamme erilaisuutta ja ENNENKAIKKEA sananvapautta.kun ihminen voi olla hyvin koulutettu tollo ja niitä Suomi näköjään nykyään pursuaakin (ikävä kyllä).
- Vihdin mies
Perttu.Sucks kirjoitti:
Pahinta tuossa Pertun kannattajajoukossa on se sokeus oikeille asioille. Sellaisille asioille, joilla oikeasti on merkitystä tässä elämässä. Ei elämää voi jatkuvasti elää naureskellen ja toisia kuuntelematta. Ne pointit, joita Pertun puolustajat ovat palstoilla ottaneet esille, ovat toki tärkeitä asioita siinä mielessä että elämän ei tarvitse olla liian vakavaa. Mutta oikeasti pelkällä vitsinkertomisella ja ranttaliksi laittamisella ei tässä elämässä pitkälle pötkitä.1. 41 %:iin äänestäjistä mahtuu tohtoreita, lisensiaatteja, maistereita ja Mensan jäeniä. Joten revi siitä ...
2. Nauruakin tarvitaan välillä. Eihän tästä Pertun voitosta kannattajan elämä muutu miksikään. Ehkä ollaan vaan ylpeitä Pertun puolesta. Enemmän näyttää antipertustien elämä muuttuneen päätellen näistä voiton jälkeisistä kirjoitteluista.
3. Esim. standup-koomikko pärjää pitkälle niilläkin, vrt. esim. Krisse Salminen. - Ilmahyökkäys
Vihdin mies kirjoitti:
Toi kirjotus vihjas nyt vähän siihen että alemminkoulutetut on ihan törppöjä! Et varmaan tahates tarkottanu sitä. Tai ainakin toivon niin. Ihan samanlaiset juntit äänesti Niin Anttia, Tiinaa kun Perttua. Ei kannata yleistää.
- asdasd
Perttu.Sucks kirjoitti:
ja muistetaan vielä että yli puolet äänsetäjistä EIVÄT äänestäneet perttua!!!!
- ajdghfkjah
Vihdin mies kirjoitti:
1. 41 %:iin äänestäjistä mahtuu tohtoreita, lisensiaatteja, maistereita ja Mensan jäeniä. Joten revi siitä ...
2. Nauruakin tarvitaan välillä. Eihän tästä Pertun voitosta kannattajan elämä muutu miksikään. Ehkä ollaan vaan ylpeitä Pertun puolesta. Enemmän näyttää antipertustien elämä muuttuneen päätellen näistä voiton jälkeisistä kirjoitteluista.
3. Esim. standup-koomikko pärjää pitkälle niilläkin, vrt. esim. Krisse Salminen.siis sä oot kyllä tyhmin näistä kaikista kirjoittajista!
- torvinen
Sinuakaan raukkaa ei ole ilmeisesti lapsena rakastettu. Mutta älä huoli, terapia auttaa siihen. Kokonaan se ei traumoja poista, mutta auttaa käsittelemään. Rakasta lähimmäistäsi.
- honey
Puuttumatta sen tarkemmin tuohon ikävään kirjoitukseesi, ihmettelen vaan mielipiteitäsi edelleen. Tiinako rehellinen ja suorapuheinen??Johan juontajakin naureskeli koko kansalle eilen tytön rehellisyyttä ja ennenkaikkea suorapuheisuutta. Kyseli siitä ja kyseenalaisti ,miten Tiina sanoi edessä ;eihän tässä mitään...ja heti perään näytettiin se ,mitä tyttö sanoi päiväkirjahuoneessa ,miten taas kyrpee se ja se juttu. Että sekös on sitä suorapuheisuutta..??Antissakin näet suorastaan karismaa. Itse en voi ajatella jatkuvasta etu- ja takapuolen pyllistelystä samoin. Se on mielestäni niin hallitsevaa tuossa miehessä , että viimeinenkin karisma katoaa. Muuhun joukkoon en ota kyllä edes kantaa. Kansa on puhunut ja Perttu on paras. Mitä tuosta enää itkemään. Eiköhän keskitytä jo uusiin haasteisiin.
- JuupaJuu
PERTTU RULAA!!
- hei miesä
oot aika hassu kaveri! sulle ei voi kun nauraa ja sun jutuilles..... kateus.. se on perisyntimme.
Arvostat tuon kirjoituksen perusteelle sivistyneisyyttä ja huummorintajua? kuitenkin itse pidät tuollaista nimimerkkiä ja haukut ihmisiä tyhmiksi. itse et ainakaan ole kumpaakaan. Ja todella huomaa ettet ymmärrä ollenkaan huumoria. Perttu ja Antti naureskelivat ja sanoivat lahjoittavansa hyväntekeväisyyteen..... tuohon asiaan viitaten.. jos kerran otat kaiken todesta niin tämä Karismaattinen anttihan haukkui moneen kertaan kehitysvammaisia jne jne... nekin varmaan otit todesta? mutta et vaan muistanut mainita tekstissäsi.
olet aikamoinen pelle. - AHAHAHAHAH
NOIN PUHUU AIKUINEN KATKERA MIES, VOI ETTÄ! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! PERTTU VOITON ANSAITSI, JA MIKÄ HERKUINTA ETTÄ TEITÄ "PERTUN VIHAAJIA" KELJUTTAA!!!! SEURAA IHAN RAUHASSA PERTUN TULEVAISUUDEN TEKEMISIÄ, ÄIJÄ MENESTYNEEMPI KUIN SINÄ IKINÄ, SIITÄHÄN TÄSSÄ KAIKESSA VIHAAMISESSA TAITAA OLLA KYSEKIN? SITÄPAITSI, KOMMENTOI TÄÄLLÄ TULEVAISUUDESSA MITÄ LYSTÄÄT, TÄÄ PALSTA KUOLEE JA UNOHTUU VIIKOSSA! HAA HAA!!!!
- sukankutoja
ja shipsin syöjä. hyvää joulun odotusta sulle. Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku. toivoisin sun kyllä: jos ei hukkuvan , niin muuten katoavan. ei tuu ikävä sua.ja vielä: mikä sä oot Pertun pottia jakamaan? Mee nyt kuule sinne saunan taa ja tee se mitä kaikki toivoo.
- kika
että Perttu oli paras.42prosenntiä ännestä Pertulle
- Tyttö
PERTTU ON JUST PARAS!!!!!!!!!!!!
- Cesare12
Jonkun elämä on lopullisesti pilalla sen takia kun 23-vuotias vihtiläinen kaveri voittaa tv-ohjelmassa 50000 €. Tosi surullista...
"En tästä aio silti menettää yöuniani enkä varsinkaan häipyä palstalta. Päinvastoin, tästä eteenpäin jokaista Pertun tekemistä ja sanomista tullaan seuraamaan vielä tarkemmin suurennuslasilla."- se on.
Peliähän tämä vain oli. Ei hyvänen aika noin tosissaan tarvitsisi hänen ottaa. Tuolla suuressa maailmassa julkimoilla on taakkana tämän tyyppiset persoonat. Heille hankitaan urakalla lähestymiskieltoja.
- kokemusta on
se on. kirjoitti:
Peliähän tämä vain oli. Ei hyvänen aika noin tosissaan tarvitsisi hänen ottaa. Tuolla suuressa maailmassa julkimoilla on taakkana tämän tyyppiset persoonat. Heille hankitaan urakalla lähestymiskieltoja.
Kauankohan Perttu ja hänen perheensä tosiaan katselee tätä sairasta tyyppiä. Kyllähän näille "hoidot" löytyvät jo ihan normaalin lainsäädännön kautta. Ei tosiaankaan tarvitse Pertun loppuikäänsä tästä kärsiä.
- Vihdin mies
Taitaa joutua jättämään it-alan hommansa, jos Pertun menetyksen kannoilla aikoo pysyä.
- Vihdin mies
kokemusta on kirjoitti:
Kauankohan Perttu ja hänen perheensä tosiaan katselee tätä sairasta tyyppiä. Kyllähän näille "hoidot" löytyvät jo ihan normaalin lainsäädännön kautta. Ei tosiaankaan tarvitse Pertun loppuikäänsä tästä kärsiä.
Nuohan asiat tulevat helposti esille, jos asioita lähdetään toden teolla kaivelemaan. Joten kannattaisi jo tässä vaiheessa pitää mölyt mahassaan ... Katkeruuden lunnaat ovat näemmä joskus kalliita.
- sellainen tyyppi
sucks, olisko uusnatsi-skinhead, sopii kuvaan ja hyvin kaikki sellanen
- Voidaanko ajatella?
Kuule minua nyt kyllä jo vähän hävettää tämä touhu. Ihan niinku sinun puolesta.En pyydä sinulta sympatiaa Perttu.Sucks., mutta voisitko hieman empaattisuutta antaa.
Luulen, että tuo Perttu on ikionnellinen voitostaan. Toisaalta hän ei ole varmaan koskaan joutunut vielä henkilökohtaisesti vastatusten tämän laatuisen ,kuuluisuuden mukaan tuoman lieveilmiön kanssa .Kyllä varmasti tuntuu tosi pahalta yks.kaks lukea tämän kaltaisia juttuja, -mieti edes sekuntti hänen asemaansa. Perttu ei varmasti ole tehnyt sinulle mitään pahaa, eikä varmasti haluaisikaan..kaikesta huolimatta.
Anteeksi, mutta minulla on ihan itku kurkussa, kun kirjoitan tätä.
-Niin, voisitko ajatella, että jätettäisiin tämä nuori poika rauhaan, edes hetkeksi. Näillä kaikilla nuorilla, (jotka ovat asuneet eristyksessä kuukausi kaupalla,) on varmasti psyyke jo ennestään kovilla. Onko meidän pakko vielä lisätä taakkaa. Toivon, ettet itse pura pahaa oloasi viattomaan ihmiseen. Ole kiltti, please!- Vihdin mies
Kummarran nöyrästi ja syvään.
- ....
Mutta voisivat nuo fanittajatkin keskittyä siihen Pertun voittamisesta iloitsemiseen eikä vahingoniloon.
- Yhdyn siihen!
Kirjoituksesi oli niin kaunis ja hyvin sanottu, että alkoi itseäkin itkettää.
Olen kirjoittanut ylläpidolle samalaisia asioita, mutta ei ole auttanut.
- ei auta
Sucks on henkisesti sairas, maaninen vainoharhaisuus. Vaikka se esittäisi mitä, sen kaiken takana on Pertun eliminoiminen. Minä pelkään ihan oikeasti Pertun puolesta, sillä Sucks on sairas ihan oikeasti!
- love perttu
haista sinä vittu.
- ...
Kisa on jo ohi ja Perttu vei voiton, niinkuin itsekin totesit. Joten eiköhän ole sinunkin jo aika hieman löysätä pipoa ja keskittyä oleellisempiin asioihin.
Väliäkö sillä onko perttu paras mahdollinen voittaja. Kaveri on kuitenkin ihan ok perusjannu, joka ei ansaitse kenenkään valvomista ja tarkkailua, joten etköhän sinäkin voisi jo pikkkuhiljaa siirtyä arkirutiineihin teinien kanssa riitelyn sijasta - lahjoittaa...
Perttu ei luvannut lahjoittaa KOKO summaa hyväntekeväisyyteen!!!!!!
- itsekeskeinen
Pertun arvostelija yhtään lanttia hyväntekeväisyyteen. Tuskimpa. Ja eiköhän tuo työstä käynyt tuo kolmen kuukauden talossa olo ja nämä haukkumiset päälle. Palkkansa on Perttu ansainnut. Kateellisia on aina.
- vitun vääryys
Pertun voitto on. Äänet on ansaittu , ei suinkaan kieroilulla, vaan ihan äänestäjien ansiosta.Perttu on äänensä ansainnut. OIKEUS ON TAPAHTUNUT. !!!!!
- aef
Lyhyesti: Perttu on aivan H-E-L-V-E-T-I-N tyhmä ihminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702549- 2692431
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271523Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 901046
- 731003