Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
suomi24 palstoilla, että varmaan tarkoitit sitten jotain muuta foorumia... Ja niilläkin palstoilla joilla tuollainen systeemi on niin kommentoitu ketju nousee automaattisesti ylimmäksi.
28.11.2005 14:57
Mutta luulen että ei ylläpito noita viestejä katso... Ainakaan palstoilta joissa on sefu...
28.11.2005 14:44
MIKSI MIKSI SIIS MIKSI siitä piti tehdä uusi aloitus? Mikä siinä viestissä oli niin jumalainen sanoma että sillä olisi ehdoton oikeus olla? Mä tässä hiki hatussa poistelen AIVAN turhia viestejä.... MONTA viestiä on etusivulla joissa Perttua hehkutetaan... Laita sinne vastaus niin tulee jotain lukemista niihinkin..... Ja jokaisen kilpailijan hehkutusviestejä lähtee nyt ihan yhtälailla
Sori kun on kärkevä vastaus mutta nyt v****aa...
28.11.2005 14:42
Ei tohon aikaan enään siellä ketään ole... Me oltiin siellä liven aikana...
28.11.2005 04:55
siltikään... Tolleen kirjotettuna niin särähtää silmään
27.11.2005 21:25
Ei jaksa joka avausta lukea... Meinaan lähtee baariin kuhan toi live loppuu... Rankka duuniviikonloppu oli taas :/
Pitänee kohta käydä ilmotukset läpi...
27.11.2005 21:18
Mulla ihan eka fani *niisk* :)
27.11.2005 21:15
No jopas jotakin.. En ole kyllä minä ainakaan...
26.11.2005 22:10
Saa nähä tuleeko lähettyä... varmaa on ainakin että torstaina on aika joukko talon asukkaitakin Helsingin yössä koska varmasti finaaliin saapuvat katsojiksi...
26.11.2005 00:24
niiku tuolla aloituksessaan yksi jo ehdotteli?
Vois kyllä käydä kuittaamassa sucksilta sen hänen lupaamansa oluen ;)
26.11.2005 00:22
Varsinkin silloin kun tulee laitettua pidempi teksti. Näkee vähän onko kappalejako riittävä ja muutenkin ettei jutun ulkoasu ole sekava. KUn kirjoitusruutuun mahtuu aika vähän tekstiä niin saattaa kaikenlaisia kömmähdyksiäkin tapahtua...
25.11.2005 16:23
Ideani oli että jokaiselle suositulle palstalle tulisi oma rinnakkaispalsta, eikä niin että niillä olisi yhteinen pohdiskelupalsta... Ymmärsinkö minä nyt väärin vai miten sinä sen meinasitkaan?
Eli jälkiliite olisi sama kaikissa rinnakkaispalstoissa (Big Brother XXX, Idols XXX).
24.11.2005 20:56
Antti on vitsaillut vammaisista
-Tämä lienee totta vaikka tuota useimmin lainattua kohtaa en olekkaan itse nähnyt.
Antti pilaillut muiden poikien kanssa ylipainoisista naisista
-Tämäkin totta, itsekkin nähnyt. Mutta ei sen pahemmin kuin muut.
Nuo siis niitä yleisesti hyväksyttyjä juttuja.
Kärjistyksiä:
"Syrjitään ja pilkataan ihmisiä jotka eivät sovi ihanne muottiin! "
"turvonneena kelpaa enään vain vitsejen kohteeksi"
"rasismin, syrjinnän ja pilkkaamisen takia Antti ei ole oikea ihminen voittamaan"
Oletuksia:
"Terhi olis taatusti haarat levällään heti jos Antti vaan haluais... "
ymym
En todellakaan sanoisi että tämä aloitus on sitä laatuluokkaa että sillä olisi itseoiokeutetusti paikka tällä palstalla.
24.11.2005 20:45
Niinhän ne parhaat provot menee.. Laitetaan jotain mikä on yleisesti puhuttua ja siihen perään muutama olettamus ja pari härskiä kärjistystä ja johan taas olla "ohhoh!" viesteissä.
Pitääpi kattoa herättääkö edes mielenkiintoista arvokeskustelua vai heitänkö roskiin tämänkin.
24.11.2005 20:27
-käräjät
-löylyt
-sauna
-kammari
Ideana noissa että keskustelu on hieman hidastempoisempaa ja pohditumpaa... Noista tulee tuollaisia mieleyhtymiä.
24.11.2005 19:56
Ei se suomenkielisyys mikään ehdoton ole.. Ajattelin vaan että jos sattuisi löytymään.
24.11.2005 19:49
Bigbrotherilla ei ole sponssina operaattoria niin kuin esim Idolssilla Elisa, joten miten paljon lienee tuosta tuloutuu tuotantofirmalle...
Miljoonat äänet taitaa olla kyllä liioiteltua... Ehkä ennemminkin yhteensäkkin alle miljoona. Merkittävä lisä nuo viestit tämän ohjelman rahoittamisessa epäilemättä kuitenkin on.
Olen kylläkin sitä mieltä että tuo äänestysviesti voisi maksaa tuplasti tuon mitä nyt, niin ei niin herkästi raaskisi lähettää useampia viestejä.
24.11.2005 19:39
Mättö on ainakin supisuomalainen sana :)
Ei paha.
24.11.2005 19:28
Ei paha tuokaan.. Ehdotuksestasi juolahti mieleen aika iskevä "Top10" mutta siltikin... Eikö mitään suomalaista tulisi mieleen?
24.11.2005 19:15
No pohditaan ensin täällä ja katsotaan sitten mitä muut tahot ovat mieltä :)
24.11.2005 19:12
41 / 61