Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

  1. Päin vastoin kuin Reino väittää, rahaa voisi jopa säästyä tuon kansalaisen peruspalkan ansiosta.
    Säästöä tulisi, koska silloin ei tarvitsisi tuota sossuvalvontaa, joka on nyt aika mittavaa.
    Peruspalkkalainen voisi mennä pätkätöihin ilma pelkoa tukien menettämisestä ja maksaisi tuloistaan toki veroa.
    Työttömyys vähenisi ja valtion verotulot kasvaisivat.
    Eiköhän sen perustulon saajan pitäisi olla suomen kansalainen.

    Rohkea ajatus joka tapauksessa.