alp_pu

alp_pu profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen yleensä iloinen ja positiivinen luonne. Olen huumorintajuinen ja pidän keskusteluista mukavien ihmisten kanssa. Olen pieni,tumma.... Koulutus: --- Ammatti: Talous/hallinto Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 19v sitten
0 aloitusta · 24 kommenttia
Jos haluaa kiloja pois, pelkkä ruokavalion muutos ei yksistään riitä. Liikunta yhdistettynä oikeaan ruokavalioon antaa toivottuja tuloksia. Itse olen pudottanut 10 kg painoa edellä mainitulla tavalla vuodessa. Alku on aina hankala, sillä ainahan vähän aikaa jaksaa harrastaa liikuntaa ja tarkkailla, mitä suuhunsa laittaa, mutta muutos täytyy olla pysyvä, muutoin pudotetut kilot saattavat tulla hyvinkin pian takaisin. Välttämättä ei tarvitse käydä kuntosalilla hikoilemassa joka päivä, kaikenlainen liikunta on hyväksi.. uinti, reipas kävely, pyöräily kesäisin, jne. Itse olen sitkeästi liikkunut ja noudattanut tiettyä ruokavaliota ja paino on pysynyt ihanne painossa..ja toisaalta, voin vuoden "yrittämisen" jälkeen sanoa, että mieli tekee liikkumaan joka päivä nykyään.
Ja voihan sitä joskus herkutellakin, ei tarvitse koko aikaa "piiskata" itseään. Elämästä tulee kuitenkin nauttia.