Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Takalasinpyyhkimen ei tarvitse toimia.
Toimimattomasta rekisterivalostakin tulee vain korjauskehotus.
Voi tosin riippua asemastakin.
01.05.2010 20:58
Kai sitä venäjänkin täytyy USA:ta matkia. Ajetaan uusilla, maksetaan vanhojen uuteen vaihtamisesta ja sitten ollaan niiiiin ympäristöystävällistä suurvaltaa, että....
Nytköhän ne ovat sitten rikkaita kaikki venäläiset?
Kyllä venäjällä järkevämpääkin romutettavaa olisi: esim. sotilaskoneiston romuttamisesta voisi aloittaa. Se vasta onkin turhaa romua, joka saastuttaa ja jolla on aina hyökkäilty vain pienempien kimppuun.
Toisaalta, taitaa venäjällä tehdylle autolle olla se 20 vuoden käyttöikä muutenkin aikamoinen saavutus...varsinkin jos huolto on mitä on.
01.05.2010 03:22
Ja minkä takia kilo-etuliitettä sitten pitää käyttää valuutan yhteydessä? Kuka tässä on tyhmä?
30.04.2010 21:02
Minäkään en ymmärrä, mitä tuo "k" tarkoittaa? Eikö sen pitäisi olla "t"?
"Tuhatta" on englannin kielessäkin t-kirjaimella alkava sana.
Joten mitä tuo k tarkoittaa? Onko se jotain talouselämässä käytettyjä ihmetermejä, joita ei normaali ihminen ymmärrä?
30.04.2010 20:14
Ei uutena voi saada mitään "haluamaansa autoa". Nykyauto on aina enemmän tai vähemmän vastenmielinen.
30.04.2010 00:24
Eipä sitä 15-vuotiasta itseään edes kiinnostakaan samanikäisten seura, jos sattuu olemaan päätynyt koulussa siksi yksilöksi, jolle melkein kaikki samanikäiset vain vittuilevat.
Minä en ollut 15-vuotiaanakaan koskaan missään ulkona. Eikä ollut kinni vanhemmista, vaan siitä, että muut samanikäiset eivät olleet mitään "kavereita" vaan pääsääntöisesti vittuilevia kusipäitä. Kavereita ei ollut. Opin murroisikäisenä ainakin sen, että ihminen on kusipää.
Eikä ole kiinnostanut mikään juhliminen muutenkaan, ei 15-vuotiaana eikä myöhemmin.
29.04.2010 00:23
Tuo onkin ainoa syy. Mitään muuta syytä uuden ostoon ei olekaan.
28.04.2010 19:16
Tankin tyhjäksi.
28.04.2010 19:06
Kieltäydy lähtemästä kuskiksi. Sano, ettei ole pakko mennä ryyppäämään, jos ei pysty itse ajamaan.
28.04.2010 19:02
1. Mies
2. 31
3. Aina
28.04.2010 02:28
Siksi se tekeekin katkeraksi, ettei saa sitä halailua ja pussailuakaan.
27.04.2010 21:03
Ja voitaisiin vielä tarkentaa tuota siten, että B-kortilla se A1-luokan pyörä voisi olla rajoitettu siihen 80 km/h:n. Poliisihan valvoo jo nykyisinkin tehorajoitettuja, joten nopeusrajoituksen noudattamisen valvonta onnistuisi kyllä . Minusta jos B-kortillisille annettaisiin mahdollisuus edes yhdenlaisen MP:n ajamiseen, homma toimisi kyllä eikä moni enempää vaatisi.
Nykyinen laki on varmasti omiaan aiheuttamaan kortitta ajamista moottoripyörällä.
Jos olisi erikseen 50-kuutioinen kevyt-mp, sekin olisi yksi vaihtoehto sellaiseksi, jota saisi ajaa B-kortilla. Ja senkin nopeuden voisi rajoittaa siihen kahdeksaankymppiin. Kuitenkin käyttökelpoisuus olisi aivan toista kuin mopon.
27.04.2010 19:38
Minusta se on niin, että missit ovat vain "kauniita" mutta eivät seksikkäitä.
Sen sijaan moni "tavallinen" nainen joka ei ole missityyppiä, on seksikkäämpi.
27.04.2010 19:13
Jospa ketjun aloittajakin tarkoitti sitä, että suomen nykyinen perseestä reväisty mp-korttilaki pitäisi muuttaa.
Ei ole mitään järkeä siinä, ettei esim. 80 km/h kulkevia skoottereita saa ajaa B-kortilla.
27.04.2010 18:52
Takavuosinahan Itävalta oli länsimaista kärjessä, mutta sijoitukset vaihtuvat tuollakin listalla.
27.04.2010 03:46
Minä olen jo sellainen. Kolmekymppinen eläkeläinen siis. Siinä on se, kun pitäisi tietää "mikä tulee isona". Minä en ole koskaan tiennyt. Ja ei ole myöskään mitään töitä paikkakunnalla minunlaiselleni.
26.04.2010 23:28
Silloin joutuu, jos asemalla on ruuhkaa ja kaikki seteli/korttiautomaatit on varattuina, joten joutuu ottamaan siitä, mikä ei ole automaatti. Muuten ei ole kyllä mitään syytä kassalla maksamiseen.
Se on toinen juttu, että miksi noita vanhanaikaisia tankkauspisteitä yhä on? Onko ne vanhanaikaisia autoilijoita varten, jotka maksavat syystä tai toisesta yhä kassalla? Vai kalastellaanko sillä asiakkaita huoltoasemalle, jos ostaisivat muutakin....
Aikoinaan mopoa tankatessa joutui usein maksamaan kassalla, kun 20 mk:n seteli oli yleensä niin ryppyinen ettei mikään automaatti huolinut sitä. Eikä ollut silloin sellaista korttia jolla olisi voinut maksaa.
26.04.2010 06:37
Eipä sitä aina passaa lainata. Minun veljeni lainasi 80-luvun lopulla juuri kortin saaneelle siskolle autoa, joka ajoi sen katolleen.
Ruosteeton yksilö, joten kyllä vitutti.
Korjattiinhan se vielä, mutta korjattu ei enää ole alkuperäiskuntoinen.
25.04.2010 23:28
Minä asun pienellä paikkakunnalla. Pienellä paikkakunnalla käy helposti niin, että kaikki naiset ovat varattuja ja kaikki sinkut ovat vain miehiä. Asiaa vielä edesauttaa se, että nimenomaan naiset muuttavat isompiin kaupunkeihin, jolloin heitä on vielä entistäkin vähemmän pienellä paikkakunnalla.
25.04.2010 22:58
Minä en ole koskaan ryypännyt enkä ryyppää. Enkä halua kakaroitakaan, joten en ole luopunut lapsista kun en niitä haluakaan. Miksi pitäisi haluta vastenmielisiä asioita elämäänsä, kuten alkoholia ja lapsia?
Minä haluaisin vain naisen, en lapsia. Minusta kaikkein paras ympäristötekokin on se, että jättää kakarat tekemättä.
Se harmittaa, että niin moni nainen haluaa lapsia, ja sellaiset naiset ovat sitten siksi pois laskuista. On vaikea löytää naista, joka ajattelee oikein.
25.04.2010 21:26
76 / 100