Olen kysynyt vanhemmilta autoa lainaan, kun mutsi ei käytä autoa joka päivä ja faijalla on yhen auton lisäksi toinen auto, jota se käyttää harvoin.
Ihmettelen et miksi sen auton lainaaminen on niin vaikeata, jos esim haluais lähteä mökille viikonlopuksi yksin tai kaverin kaa.
Ajokortti ollut jo yli kaksivuotta.
Aika epäluottamusta herättävää. kun ei kerran lainaa autoaan, joka on vielä ns. ylimääräinen auto.
Vanhemmat ei lainaa autoa
5
525
Vastaukset
- Auto Masentaja 2
Veikkaisin, että vanhempasi tuntevat jälkikasvunsa ja siksi eivät lainaa.
Hanki oma ja aja sillä. Niin minäkin tein.
Minun vanhemmillani ei ollut autoa. - Opel Ω
Ite sain käyttää vain kerran porukoitten autoa omaan tarkotukseen. Kyllä sil sitten isäukkoa piti kuskata vaikka minne. Osta oma auto vai eikö noi halvat corollat, vectrat sun muut kelpaa? Kun kerta tuntuu olevan et rahasta ei ole pulaa kun löytyy mökkiä ja piha täynnä autoja. Pyydä isiä ostamaan sulle joku vm -07 auto ja hauku samalla kavereitten omalla rahalla ostamat corollat romuiks.
- 1+4
on monenlaisia. Itsellä ei ole varaa ylimääräisiin autoihin mutta jonkunlaisen kotteron sain hankituksi kun poika sai ajokortin. Ja arvaa mitä, poika sai omaan käyttöönsä sen paremman auton osoitettuaan olevansa luottamuksen arvoinen. Parempi se on nuoren hankkia ajokokemusta turvallisemmalla autolla, itse pääsen töihin sillä vanhemmallakin kotterolla.
Eipä sitä aina passaa lainata. Minun veljeni lainasi 80-luvun lopulla juuri kortin saaneelle siskolle autoa, joka ajoi sen katolleen.
Ruosteeton yksilö, joten kyllä vitutti.
Korjattiinhan se vielä, mutta korjattu ei enää ole alkuperäiskuntoinen.- ei niin vakavaa
mun muija kolhi autoamme vähän aikaa sitten kaupan parkkipaikalla.
Ei muuta kuin kaskoa kehiin ja auto korjauksille. Pikkasen tuli hintaa, mutta sellaista se on elämä.
Uutta peltiä saa kaupasta, mutta ihmishenkiä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.826000Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215434Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie494722Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133665Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12237Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362142Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7943
- 157856
- 55717