Missään muussa maassa tuskin on näin paljoa naista koskaan saamattomia peräkammarinpoikia ja muita deitittömiä ihmeitä. On vaikka mitä pulleaa kaveripoikaa ja viileää ex-lestaa.
Suomessa aina naureskellaan italialaisille jotka elävät vanhempien luona jopa kolmekymppisiksi, mutta olen varma että 99,9 prosenttia italomiehistä on saanut naista ennen kahtakymmentä ikävuotta. Peräkammarinpoikuus on mielentila eikä asumismuoto!
Jännä juttu että juuri Suomessa on niin paljon kokemattomia aikuisia miehiä, kun ottaa huomiooon että suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla nimeomaan löyhästä sukupuolimoraalistaan.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6127153.jpg
Peräkammarinpoikia on paljhon
42
585
Vastaukset
- määäääääääääääääääää
Vähän on tietysti määrittelykysymys, itse käsitän sen nimenomaan asumismuotona, jolloin sinäkin voit jatkaa italialaisille naureskelua. Mikään ei myöskään viittaa siihen, että ne italot keskimäärin kokeneempia olisivat. Johtopäätöksiä heidän menestyksestään täällä ei voi vetää. Sama tapahtuu, kun suomalainen menee sinne. Voi miettiä, johtuuko se siitä, että "kukaan ei ole profeetta omalla maallaan", vai siitä, että ihminen, joka lähtee vieraalle maalle siipiään kokeilemaan, saattaa olla keskivertoa kiinnostavampi.
Tuossa voi olla perääkin, että peräkammarinpoikuus on mielentila, suurin osa ihmistä rajoittavista tekijöistä on juuri sellaisia, ihmisen oman mielen luomuksia, joilla joko voi olla todellisuus pohjaa tai olla olematta. Välttämättä sillä ei siis ole tekemistä myöskään naisen saamisen kanssa, mutta jonkinlaisen napanuoran lapsuuden kotiin kyllä mielestäni tuo peräkammarinpoikuus vaatisi.
Hymylehden saama tutkimus tuolla otoksella tuskin todistaa mitään suomalaisnaisten moraalista. Mm. tuossa on mahdollisuus valita, ketä lähestyy ja missä tilanteessa. Tuollaisen perusteella USAn mustat ovat kaikkein helpoimpia, kun olin vain mustien klubeilla ainoa valkoinen, niin en edes lähestynyt ketään ja sain kymmeniä ehdotuksia illassa! Vai voisiko olla syynä, että olin eksoottinen, aivan kuin ranskalaismies Suomessa?
Tuon tutkimuksen mukaan muuten Suomen vaikeimmat naiset ovat selvästi Raumalla. Onkohan siinä perää?:D- Arasville
"Mikään ei myöskään viittaa siihen, että ne italot keskimäärin kokeneempia olisivat. Johtopäätöksiä heidän menestyksestään täällä ei voi vetää. Sama tapahtuu, kun suomalainen menee sinne"
EI tapahdu.
"Hymylehden saama tutkimus tuolla otoksella tuskin todistaa mitään suomalaisnaisten moraalista."
Arvasinkinn että joku olisi tätä mieltä. Tämä aihe, suomalaisten naisten xenomania eli ulkkismiesten ihailu, nyt tuppaa vain olemaan sellainen tabu ettei kunnollista tutkimusta löydy. Omat havaintoni stadin yöelämässä kuitenkin tukevat tuota Hymyn juttua. - määäääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
"Mikään ei myöskään viittaa siihen, että ne italot keskimäärin kokeneempia olisivat. Johtopäätöksiä heidän menestyksestään täällä ei voi vetää. Sama tapahtuu, kun suomalainen menee sinne"
EI tapahdu.
"Hymylehden saama tutkimus tuolla otoksella tuskin todistaa mitään suomalaisnaisten moraalista."
Arvasinkinn että joku olisi tätä mieltä. Tämä aihe, suomalaisten naisten xenomania eli ulkkismiesten ihailu, nyt tuppaa vain olemaan sellainen tabu ettei kunnollista tutkimusta löydy. Omat havaintoni stadin yöelämässä kuitenkin tukevat tuota Hymyn juttua.Kyllä vaan tapahtuu, been there.
En kiistäkään, etteikö eksoottisuus olisi valtti Suomessa. Sanon vaan, että sitä se on kaikkialla muuallakin, myös siellä, missä perussuomijuntti on se eksoottisuus. - Arasville
määäääääääääääääääää kirjoitti:
Kyllä vaan tapahtuu, been there.
En kiistäkään, etteikö eksoottisuus olisi valtti Suomessa. Sanon vaan, että sitä se on kaikkialla muuallakin, myös siellä, missä perussuomijuntti on se eksoottisuus."Kyllä vaan tapahtuu, been there."
Ei tapahdu ainakaan läheskään samassa mittakaavassa kuin täällä Suomessa. Jokainen lutka ei ole suomalainen nainen, mutta jokainen suomalainen nainen on lutka, näin se vain vähän kärjistettynä menee.
Se että uskottelet tuota lainausta itsellesi, todistaa vain sen että olet moraalinen pelkuri kun et uskalla myöntää totuutta suominaisista. - määäääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
"Kyllä vaan tapahtuu, been there."
Ei tapahdu ainakaan läheskään samassa mittakaavassa kuin täällä Suomessa. Jokainen lutka ei ole suomalainen nainen, mutta jokainen suomalainen nainen on lutka, näin se vain vähän kärjistettynä menee.
Se että uskottelet tuota lainausta itsellesi, todistaa vain sen että olet moraalinen pelkuri kun et uskalla myöntää totuutta suominaisista.Asiasta on turha väitellä, koska tuskin pystyt muuta ajattelemaan. Haluan kuitenkin sanoa, että minähän en ole suominaisista edes puhunut, vaan kertonut, että meininki on juuri kuvaamasi laista MUUALLA kuin Suomessa. Suomessa taas en sinisine silmineni ja vaaleanruskeine hiuksineni voi eksoottisena oloa testata ja siis ottaa kantaa suominaisen helppouteen. En kuitenkaan usko sen olevan läheskään samaa luokkaa kuin monessa muussa maassa, koska suomalainen on ujompi lähestymään.
Italialaisista naisista minun ei tarvitse itselleni uskotella yhtään mitään, been there;) - Arasville
Asiasta on turha väitellä, koska tuskin pystyt muuta ajattelemaan. Haluan kuitenkin sanoa, että minähän en ole suominaisista edes puhunut, vaan kertonut, että meininki on juuri kuvaamasi laista MUUALLA kuin Suomessa. Suomessa taas en sinisine silmineni ja vaaleanruskeine hiuksineni voi eksoottisena oloa testata ja siis ottaa kantaa suominaisen helppouteen. En kuitenkaan usko sen olevan läheskään samaa luokkaa kuin monessa muussa maassa, koska suomalainen on ujompi lähestymään.
Italialaisista naisista minun ei tarvitse itselleni uskotella yhtään mitään, been there;)Joko puhut roskaa tai olet todella komea.
- määäääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
Joko puhut roskaa tai olet todella komea.
En puhu roskaa. Komeutta on vaikea itse objektiivisesti arvioida, mutta en usko olevani komea ainakaan perinteisellä tavalla.
- määäääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
Joko puhut roskaa tai olet todella komea.
En ymmärrä, mikä siinä on niin vaikea hyväksyä, että me suomalaiset emme kuitenkaan ihan niin hirveästi eroa muusta länsimaisesta kulttuurista kuin usein kuvittelemme?
Onko vaikea hyväksyä, että moni ilmiö, joka löytyy täältä, löytyy myös monesta muusta länsimaasta? Eikö se pikemminkin ole aika loogista? Ja toistuu sekä naisten, että miesten käytöksessä. - Arasville
En ymmärrä, mikä siinä on niin vaikea hyväksyä, että me suomalaiset emme kuitenkaan ihan niin hirveästi eroa muusta länsimaisesta kulttuurista kuin usein kuvittelemme?
Onko vaikea hyväksyä, että moni ilmiö, joka löytyy täältä, löytyy myös monesta muusta länsimaasta? Eikö se pikemminkin ole aika loogista? Ja toistuu sekä naisten, että miesten käytöksessä."Onko vaikea hyväksyä, että moni ilmiö, joka löytyy täältä, löytyy myös monesta muusta länsimaasta?"
Löytyy tietenkin mutta ei yhtä voimakkaana. Jokaisessa maassa tehdään itsemurhia, mutta harvassa maassa yhtä paljon kuin Suomessa. Jokaisessa maassa osa naisista on lutkia, mutta ei missään muualla niin suuri osa naisista kuin Suomessa. - määääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
"Onko vaikea hyväksyä, että moni ilmiö, joka löytyy täältä, löytyy myös monesta muusta länsimaasta?"
Löytyy tietenkin mutta ei yhtä voimakkaana. Jokaisessa maassa tehdään itsemurhia, mutta harvassa maassa yhtä paljon kuin Suomessa. Jokaisessa maassa osa naisista on lutkia, mutta ei missään muualla niin suuri osa naisista kuin Suomessa.Itsemurhat taitavat tosiaan olla täällä (ja Islannissa ja Alaskassa) aika yleisiä, selitykseksi tarjottu kaamosta, joka on kuin omiaan luomaan maanis-depressiivisyyttä.
Se ei kuitenkaan selitä millään tavalla "lutkuutta". Sitä en myöskään ymmärrä, miksi tuomitset siinä naisen, mutta et miestä, jolla on useampi kumppani? Vai olenko minä lutka, kun olen pannut ulkomaisia? Myöskään mitään vakavasti otettavaa näyttöä et ole esittänyt sille, että suominainen antaisi eksoottiselle miehelle kanssasisariaan helpommin. Itse väitän sen olevan päinvastoin, suomalaisten varautuneemman luonteen ja isomman persoonallisen tilan vuoksi. Myös empiirinen kokemukseni tukee tätä, tuttavapiirissäni miehillä on huomattavasti enemmän kansainvälisiä kokemuksia kuin naisilla. - ...
Arasville kirjoitti:
"Onko vaikea hyväksyä, että moni ilmiö, joka löytyy täältä, löytyy myös monesta muusta länsimaasta?"
Löytyy tietenkin mutta ei yhtä voimakkaana. Jokaisessa maassa tehdään itsemurhia, mutta harvassa maassa yhtä paljon kuin Suomessa. Jokaisessa maassa osa naisista on lutkia, mutta ei missään muualla niin suuri osa naisista kuin Suomessa.Suomi löytyy sijalta 13. itsemurhien määrässä. Tosin tuosta listasta puuttuu kokonaan noin 90 valtion tiedot.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate - määäääääääääääääääää
Kiva kun vaivaudut:)
Moraalisista arvoista, mitä mieltä olet nietzschelaisesta ajatuksesta nousta normien yläpuolelle? Tällöinhän ei ole merkitystä, jos mies itkee tai nainen panee. Itse en tosin nietzschelainen ole, ennemmin tässä mielessä postmodernisti koko asialla ei ole mielestäni suurempaa merkitystä, kunhan kyseinen yksilö on onnellinen vahingoittamatta muiden onnea (tässä tulee esille myös pehmeä, buddhalainen puoleni). Loppupeleissä minulle on siis sama, mitä esim. sinä teet, niin kauan kun se ei minun onneeni vaikuta ja minulle taas on aivan sama, mitä sinä ajattelet minun tekemisistäni, kunhan ne eivät suoraan ole keneltäkään pois.
Seuraavaan kohtaan: harvassa länsimaassa musta mies on enää eksoottisuus, Suomessa on. Missä länsimaassa ruma suomimies kellistää naisen kuin naisen kuin sellaisissa, missä hän on eksoottisuus (etelä-Eurooppa, USAn mustat alueet esim.)
Josta päästään seuraavaan kohtaan, en puhunut Helsingin yöstä, vaan suomimiehestä/suominaisesta maailmalla. Epäilemättä eksoottisella käy Helsingissä parempi flaksi kuin jollain, joita mahtuu 13 tusinaan. Sama ilmiöm vaan toistuu myös Kööenhaminassa, Pariisissa ja vaikka New Yorkissa, jossa tosin massasta erottuminen alkaa olla mahdottomuus. Se mikä on eksoottista taas vaihtelee vallitsevan tilanteen mukaan. - Arasville
Kiva kun vaivaudut:)
Moraalisista arvoista, mitä mieltä olet nietzschelaisesta ajatuksesta nousta normien yläpuolelle? Tällöinhän ei ole merkitystä, jos mies itkee tai nainen panee. Itse en tosin nietzschelainen ole, ennemmin tässä mielessä postmodernisti koko asialla ei ole mielestäni suurempaa merkitystä, kunhan kyseinen yksilö on onnellinen vahingoittamatta muiden onnea (tässä tulee esille myös pehmeä, buddhalainen puoleni). Loppupeleissä minulle on siis sama, mitä esim. sinä teet, niin kauan kun se ei minun onneeni vaikuta ja minulle taas on aivan sama, mitä sinä ajattelet minun tekemisistäni, kunhan ne eivät suoraan ole keneltäkään pois.
Seuraavaan kohtaan: harvassa länsimaassa musta mies on enää eksoottisuus, Suomessa on. Missä länsimaassa ruma suomimies kellistää naisen kuin naisen kuin sellaisissa, missä hän on eksoottisuus (etelä-Eurooppa, USAn mustat alueet esim.)
Josta päästään seuraavaan kohtaan, en puhunut Helsingin yöstä, vaan suomimiehestä/suominaisesta maailmalla. Epäilemättä eksoottisella käy Helsingissä parempi flaksi kuin jollain, joita mahtuu 13 tusinaan. Sama ilmiöm vaan toistuu myös Kööenhaminassa, Pariisissa ja vaikka New Yorkissa, jossa tosin massasta erottuminen alkaa olla mahdottomuus. Se mikä on eksoottista taas vaihtelee vallitsevan tilanteen mukaan.Jatketaan juttua huomenna.
- määäääääääääääääääää
... kirjoitti:
Suomi löytyy sijalta 13. itsemurhien määrässä. Tosin tuosta listasta puuttuu kokonaan noin 90 valtion tiedot.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rateMeillähän menee hyvin! Tosin ei ihme, kukapa ei harkitsisi itsemurhaa jos asuisi Valko-Venäjällä! (Tämä oli rasistinen kommentti, joka perustuu enakkoluuloon, koska eläissäni en ole valkovenäjällä käynytkään, ei ole kyllä suunnitelmissa mennäkään)
- määäääääääääääääääää
Arasville kirjoitti:
Jatketaan juttua huomenna.
Ei ehdi kyllä huomenna, mutta näkyy taas:)
... kirjoitti:
Suomi löytyy sijalta 13. itsemurhien määrässä. Tosin tuosta listasta puuttuu kokonaan noin 90 valtion tiedot.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rateTakavuosinahan Itävalta oli länsimaista kärjessä, mutta sijoitukset vaihtuvat tuollakin listalla.
- typtp
"Tuon tutkimuksen mukaan muuten Suomen vaikeimmat naiset ovat selvästi Raumalla. Onkohan siinä perää?:D "
Kyllä tässä täytyy olla perää. Olen yrittänyt kaikin keinoin saada seksiä muutamalta Raumalaiselta naiselta, mutta mikään ei auttanut! :)
t. ei-raumalainen - fgågå
"Avaappa silmäsi Stadin yössä seuraavan kerran. Ja thai ja ryssähuoria ei sitten lasketa, koska niiden ihailu on vain syrjityn suomalaisen miehen vastareaktio naistemme harrastamaan muukalaisten ihailuun."
Stadin yössä liikkuneena havainto on, että kauneimmat naiset näyttävät usein olevan suomalaisen tai joskus etelä-eurooppalaisen oloisen kaverin seurassa. Mustien miesten seura on usein vähän vaatimattomampaa ulkonäöllistä tasoa. - Arasville
fgågå kirjoitti:
"Avaappa silmäsi Stadin yössä seuraavan kerran. Ja thai ja ryssähuoria ei sitten lasketa, koska niiden ihailu on vain syrjityn suomalaisen miehen vastareaktio naistemme harrastamaan muukalaisten ihailuun."
Stadin yössä liikkuneena havainto on, että kauneimmat naiset näyttävät usein olevan suomalaisen tai joskus etelä-eurooppalaisen oloisen kaverin seurassa. Mustien miesten seura on usein vähän vaatimattomampaa ulkonäöllistä tasoa."tai joskus etelä-eurooppalaisen oloisen kaverin seurassa"
Ulkomaalainen joka tapauksessa. - lisäisin ---
Arasville kirjoitti:
Löytyy tietenkin mutta ei yhtä voimakkaana. Jokaisessa maassa tehdään itsemurhia, mutta harvassa maassa yhtä paljon kuin Suomessa. Jokaisessa maassa osa naisista on lutkia, mutta ei missään muualla niin suuri osa naisista kuin Suomessa.tähän vielä sellaisen jutun, että kaikissa sekulaareissa ja katolisissakin länsimaissa(ja itäeuroopassa hyvinkin) on paljon kehittyneemmät ammattilaisseksimarkkinat. Meillä tämä ammattilaiseksisektori on hyvin keheittymätön, ja hyvien huorien hinnat ovat pilvissä ja ne ovat monille myös vaikeasti saatavillakin. Tätä kehittymätöntä ammattilaissektoria korvaa meillä se, että naisemme pyörivät niin paljon enemmän juurikin näillä amatööri-parisuhde/seksi-markkinoilla.
Minäkin olen myös vähän näitä 'been there' miehiäkin, joskin tästä nyt on jo kauan kun jenekeissä olin. - naimaton.nainen
Arasville kirjoitti:
"Kyllä vaan tapahtuu, been there."
Se että uskottelet tuota lainausta itsellesi, todistaa vain sen että olet moraalinen pelkuri kun et uskalla myöntää totuutta suominaisista.suomalaiset miehet eivätkä kaikki suomalaiset naiset ole koko elinaikanaan seksanneet. Ja on ihmisiä, jotka odottavat avioliittoa, kunnes sen aloittaa. iteki 38 v.
että kyllä ulkomaalaisilla miehillä Suomessa on myös selvästi kovempi yritys päällä kuin kotimaisilla miehillä. - Ajat muuttuvat, mutta muistanpa vain, kuinka Ilveksen yökerho oli aiemmin tosi kiva tanssipaikka. - Ainoa haitta oli se, että se oli usein täynnään ulkomaisia liikemiehiä, jotka kävivät kiinni kuin sika limppuun, kun näkivät vilauksenkin blondatuista hiuksista... - Ainoa vähänkään toimiva konsti oli se, ettei vastannut edes kohteliaisiin keskustelun aloituksiin, vaan korkeintaan elekielellä näytti, ettei osaa sanaakaan englantia ;) Hetken aikaa joku saattoi jaksaa yrittää, mutta kun vain pudisti tyhmän näköisenä päätään, niin sitkeimmätkin siirtyivät hetken päästä otollisemmille apajille... - Mutta kävi siinä niinkin, että naisporukalla saimme usein tanssia myös vain keskenämme, koska jostakin syystä suomalaiset miehet eivät sitten tehneetkään minkäänlaisia tutustumisaloitteita...
- määäääääääääääääääää
Luojan kiitos tästä täyspäisestä kommentista tähän ketjuun!
- Sally30
Luojan kiitos tästä täyspäisestä kommentista tähän ketjuun!
miehiin!
Itse kävin myös mainitussa Ilveksen yökerhossavain USA ystävieni kanssa.
Selvä piiritys meidän pöydän ympärillä alkoi. Pojat ei vaan tienneet ettemme kaikki olleet
ulkomaalaisia ja ehdottelu englannin kielellä oli suoraa ei mitään jäänyt epäselväksi.
Siis tulos - Suomalaispojat/miehet erittäin helppoja suorastaan tyrkkyjä!
Ilmeet oli näkemisen arvoisia kun morjenstin lähtiessä suomenkielellä ja nuoretmiehet
huomasivat käsittäneensä väärin. - eitaas_
"että naisporukalla saimme usein tanssia myös vain keskenämme, koska jostakin syystä suomalaiset miehet eivät sitten tehneetkään minkäänlaisia tutustumisaloitteita..."
Lopettakaa naiset jo se itkeminen miesten aloitteista ja tehkää niitä itse.
- PihtariLiisa
peräkamaripojat yh-äitien ja muiden löyhämoraalisten naisten kanssa. Näin tehtiin aikoinaan mm. Heklsingissä kun yh-äidit olivat häpeäksi, niin heitä pakkonaitettiin peräkamaripojille eri puolille Suomea.
- Yyteeäm
Ehkäpä puhut palturia tai sitten et... En kuitenkaan ymmärrä, mihin pyrit tällä jauhamisella. Kenties suomalaisella naisella on keskimääräistä löyhempi moraali, jos lasketaan lukuun maailman kaikki maat. Ja kenties suomalaisella keskivertomiehellä käy keskimääräistä huonompi flaksi kun lukuun lasketaan kaikki maat jne.
Kysehän on vain siitä, että itselläsi menee huonosti naisrintamalla. Jos sinulla olisi vakisuhde, niin et jauhaisi täällä itsestäänselvyyksiä tai paskaa. Yritä hommata jotenkin seksikokemus tai pari, tai sitten tyttökaveri, äläkä tarkkaile muiden tekemisiä. Kusipäitähän ne siis kuitenkin ovat. - huomioita tuossa
"Missään muussa maassa tuskin on näin paljoa naista koskaan saamattomia peräkammarinpoikia ja muita deitittömiä ihmeitä. On vaikka mitä pulleaa kaveripoikaa ja viileää ex-lestaa."
Tällaiset peräkammarinpoika-tyypit ovat täysin kässittämätön asia muualla maailmassa. Ulkomaalaisten naisten on mahdoton uskoa sitä että tällaisia miehiä voisi olla, elleivät sitten ole tosipahsti vammaisia kehityksessä jälkeenjääneitä, sairaita, mielenvikaisia tai jotain homoja.
No minä nyt en oikeasti ole ihan kokonaan ilman naiskokemuksia elämääni elänyt, mutta kyllä voin sanoa että käytännössä ja varsinkin nykymittapuiden mukaan olen ilman nais/seksi seuraa elänyt. Asumiseni ja elämiseni osalta en kyllä ole n.s. peräkammarin poika, vaan tvallaan ihan päinvastainenkin tapaus siinä mielessä. Pidän muuten tätä miesten määrittelyä heidän asumistapansa perusteella huonona, kun siihen vaikuttaa niin paljon asuntojen saatavuus/hintataso paikkakunnalla, KELA:n asumistuet y.m.s. seikat.
Minä olen ihan o.k. näköinen mies, enkä ollenkaan pahan näköinen vielä näin vanhempanakaan. Kun lähetän kuvani ja lyhyen tarinan menneisyydestäni, niin ulkomaiset naiset pitävät sitä aivan käsittämättömänä, vain jotkut venäläiset naiset voivat ymmärtää. En nyt tähän ihan tarkkaan muista miten se eglanninkielinen versio yhden venäläisen naisen mailista meni, mutta joku tällainen kohta siinä oli. "Jotkut miehet oppivat niin monia asiota elämässään, mutta he unohtivat oppia sen miten olla mies . Sama asia on naiselle katastrofi" Nämä lauseet siis ovat sen verran epämääräisiä, että ei niistä pysty sanomaan tarkoittaako tämä sitä että naisen näkökulmasta tällainen mies on katastrofi, vaiko sitä että vastaavanlainen tilanne naiselle(mutta ei välttämättä miehelle) on katastrofi. No joka tapauksesssa minä tulkitsin tuon edellisen mukaan ja en sitten vastannut k.o. naiselle.- Elokuvissa
Ehkei kyseinen ilmiö ole niin tunnettu monessakaan muussa maassa, mutta meillä asia on tuotu päivänvaloon. Onhan kuitenkin esim. amerikkalaisissa komedioissa näitä nörttejä ja nörttien kostoja... Ulkomaalaisellekin nörtille on deittailu ihan vierasta. Tosin nämä Hollywood-nörtit ovat yleensä aika nuoria ja kehittyvät elokuvissa ja saavat lopulta naisen, mutta lähtökohtaisesti he ovat terveitä ja fiksuja tyyppejä. Sitten on myös elokuva, jossa on 40-vuotias neitsytmies. Kummajaisinahan noita miehiä elokuvissa pidetään, mutta mielestäni tämäkin todistaa, että heitä on olemassa myös muualla kuin meillä.
- kummajaisia
Elokuvissa kirjoitti:
Ehkei kyseinen ilmiö ole niin tunnettu monessakaan muussa maassa, mutta meillä asia on tuotu päivänvaloon. Onhan kuitenkin esim. amerikkalaisissa komedioissa näitä nörttejä ja nörttien kostoja... Ulkomaalaisellekin nörtille on deittailu ihan vierasta. Tosin nämä Hollywood-nörtit ovat yleensä aika nuoria ja kehittyvät elokuvissa ja saavat lopulta naisen, mutta lähtökohtaisesti he ovat terveitä ja fiksuja tyyppejä. Sitten on myös elokuva, jossa on 40-vuotias neitsytmies. Kummajaisinahan noita miehiä elokuvissa pidetään, mutta mielestäni tämäkin todistaa, että heitä on olemassa myös muualla kuin meillä.
"Kummajaisinahan noita miehiä elokuvissa pidetään, mutta mielestäni tämäkin todistaa, että heitä on olemassa myös muualla kuin meillä."
Saatetaan näistäkin elokuvia tehdä. Mutta se tässä on että nimenomaan kummajaisina heitä pidetään, ja ei heitä juurikaan todellisessa elämässä katsota paljon esiintyvän. - Arasville
Elokuvissa kirjoitti:
Voi heitä olla olemassa mutta vähemmän kuin Suomessa.
- Ja kummituksia
kummajaisia kirjoitti:
"Kummajaisinahan noita miehiä elokuvissa pidetään, mutta mielestäni tämäkin todistaa, että heitä on olemassa myös muualla kuin meillä."
Saatetaan näistäkin elokuvia tehdä. Mutta se tässä on että nimenomaan kummajaisina heitä pidetään, ja ei heitä juurikaan todellisessa elämässä katsota paljon esiintyvän.Ehkäpä heitä ei siksi tuoda muissa maissa niin esille, koska heitä pidetään kummajaisina. Luulisin, että meillä on tapana olla avoimia ja tuoda epäkohdat esille monia muita maita voimakkaammin. Suomessa tyypillisesti liataan omaa pesää. Muut pitävät peräkammarinpoikansa paremmin piilossa tai sitten heihin päinvastoin suhtaudutaan varsin myönteisesti, ja koko asia jää keskustelujen ulkopuolelle.
Uskoisin, että vaikkapa USA:n syrjäseuduilla ja jopa ihmisten ilmoilla on 200-kiloisia hyypiöitä, jotka eivät fyysisesti kykene lähtemään treffeille saatikka kykene yhdyntään. - tuhon samaan
Ja kummituksia kirjoitti:
Ehkäpä heitä ei siksi tuoda muissa maissa niin esille, koska heitä pidetään kummajaisina. Luulisin, että meillä on tapana olla avoimia ja tuoda epäkohdat esille monia muita maita voimakkaammin. Suomessa tyypillisesti liataan omaa pesää. Muut pitävät peräkammarinpoikansa paremmin piilossa tai sitten heihin päinvastoin suhtaudutaan varsin myönteisesti, ja koko asia jää keskustelujen ulkopuolelle.
Uskoisin, että vaikkapa USA:n syrjäseuduilla ja jopa ihmisten ilmoilla on 200-kiloisia hyypiöitä, jotka eivät fyysisesti kykene lähtemään treffeille saatikka kykene yhdyntään."Uskoisin, että vaikkapa USA:n syrjäseuduilla ja jopa ihmisten ilmoilla on 200-kiloisia hyypiöitä, jotka eivät fyysisesti kykene lähtemään treffeille saatikka kykene yhdyntään."
No just esim. jotain tällaisia niiden ilman naisseuraa elävien miesten oletetaan olevan. Se vaan että meillä on myös ilman naisseuraa eläviä ihan hyvin asiansa hoitavia terveitä fiksuja ja komeitakin ja hyvän näköisiä miehiä. Sitä että tällaisia miehiä voisi yleensä olla ei maailmalla juurikaan ymmärretä, ja monet meilläkin haluavat nimenomaan tämän asian kuoliaaksi vaieta, tai sitten kuitata nämä miehet kuuluviksi joko näihin kummajaisiin tai kelvottomiin, tällaisesta kuittaajasta sinäkin juuri tässä käyt esimerkkinä. - Kummituksia ei
tuhon samaan kirjoitti:
"Uskoisin, että vaikkapa USA:n syrjäseuduilla ja jopa ihmisten ilmoilla on 200-kiloisia hyypiöitä, jotka eivät fyysisesti kykene lähtemään treffeille saatikka kykene yhdyntään."
No just esim. jotain tällaisia niiden ilman naisseuraa elävien miesten oletetaan olevan. Se vaan että meillä on myös ilman naisseuraa eläviä ihan hyvin asiansa hoitavia terveitä fiksuja ja komeitakin ja hyvän näköisiä miehiä. Sitä että tällaisia miehiä voisi yleensä olla ei maailmalla juurikaan ymmärretä, ja monet meilläkin haluavat nimenomaan tämän asian kuoliaaksi vaieta, tai sitten kuitata nämä miehet kuuluviksi joko näihin kummajaisiin tai kelvottomiin, tällaisesta kuittaajasta sinäkin juuri tässä käyt esimerkkinä.Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Tunnen kyllä tällaisia muutaman mainitsemasi kaltaisen tyypin. Itse asiassa olin aikoinaan potentiaalinen yksineläjä, mutta onnistuin hyppäämään siitä junasta.
En kuitenkaan jaksa uskoa, etteikö muissakin maissa olisi vastaavaa ilmiötä jossain mittakaavassa tai ainakin joissakin piireissä. Emme me niin erilainen kansa kuitenkaan ole, vaikka itseruoskintaa keskimääräistä enemmän saattaakin keskuudessamme olla. - omintakeinen kulttuu
Kummituksia ei kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Tunnen kyllä tällaisia muutaman mainitsemasi kaltaisen tyypin. Itse asiassa olin aikoinaan potentiaalinen yksineläjä, mutta onnistuin hyppäämään siitä junasta.
En kuitenkaan jaksa uskoa, etteikö muissakin maissa olisi vastaavaa ilmiötä jossain mittakaavassa tai ainakin joissakin piireissä. Emme me niin erilainen kansa kuitenkaan ole, vaikka itseruoskintaa keskimääräistä enemmän saattaakin keskuudessamme olla.Tässä joitakin asioita missä meidän näitä parisuhde/seksi asoita koskeva kulttuurimme poikkeaa kaikista sekulaareista ja/tai katolisistakin länsimaista sekä hyvinkin myös itä-euroopan maista.
Meillä on näihin maihin nähden verraten kehittymättömät ammattimaiset seksimarkkinat. Tästä syystä hyvät huorat ovat meillä tolkuttoman kalleita, ja monelle vaikeasti tavoitettaviakin. Toisaalta meillä on kuitenkin valtaviin mittasuhteisiin paisuneet nimenomaan nämä amatööri-parisuhde/seksi-markkinat, siksi kun meillä on täysin luovuttu kaikista perinteisitä sparisuhde/seksi- käyttäymistä koskevista moralisäännöistä ja arvoista(toisin kuin vaikkapa monissa katolisissa maissa). Nuoremmat ikäpolvemme ovat tämän uuden estottoman seksikulttuurin jo sisäistäneetkin, vaikka monia meitä vanhempia edelleenkin sitoo nämä aikanaan nuorena omaksumamme tähän asiaan liittyvät arvot ja asenteet. Eikä meistä vanhemmista moni niistä voisi eroon päästä vaikka kuinka yrittäisi, eikä sellaisesta edes olisi henkilökohtaisella tasolla vanhemmille enää paljon mitää etuakaaan.
Edelleen meillä on jo pitkät perinteet siinä miten myönteisesti yhteiskunnan taholta suhtaudutaan näihin yksinhuoltajanaisiin lapsineen, ja jopa suoranaista heidän paapomistaan meillä harrastetaan. Yksinhuoltajanaisia tai heidän lapsiaan(tai äpäriään miksi niitä aiemmin kutsuttiin) ei yhteiskunnan ja kulttuurin taholta ollenkaan tähän mittaan paapota juuri missään muualla maailmassa.
Lisäksi kulttuurissamme on varsinkin viime aikoina nostettu nussiminen korkeimpaan arvoon, ja ihmisiä on alettu luokitella kelvollisiin ja kelvottomiin yksipulisesti sen perusteella paljinko he ovat pystyneet saamaan naisia ja nimenomaan heitä nussimaan. Ala-arvoisin ihmisluokka kulttuurissamme on nussimattomat ihmiset. Kun meilläkin edelleen kuitenkin vanhojen traditioiden mukaan edellytetään miehen iskevän naisia ja naisen olevan passiivi, niin käytännössä tähän alimpaan luokaan tulee vain miehiä. Näin mennenhän rumimmatkin naiset saavat ainakin joskus parhaimmillaan ollessaan vähän jotain vakipanijaseuraa kuitenkin.
Kyllä näillä asioilla on minusta selvästi sellainen merkitys, että niiden vaikutuksesta miehiä syrjäytyy parisuhde/seksi-markkinoilta. Ja kun kerran syrjäytyy niin mitä kauemman syrjässä on sitä vaikempi on enää palata takisin näille markkinoille. Näin syrjäytyneitä miehiä sitten sanotaan peräkammarin pojiksi, vaiikka he eivät edes ole trditionaalisessa mielessä kuin korkeintaan osin sellaisia. Ehkä tämä peräkammarin poika on riittävän halventavaksi koettu nimike, ja siksi se on tähän käyttöön valittu, ja/tai tällä nimikkeellä pyritään peittelmään asoiden todellista luonnetta.
- oooooooop
pentti perusinsinöörin pitäisi vain muuntautua italialaisen merirosvon oloiseksi ainakin käytökseltään, niin peräkammarinpoikuus vähenisi varmasti huomattavasti!
-mies- sinne päin mennään
Kun olisi etes niitä pentti perusinsinöörejä mutta kun tarjonta on suurimmaksi osaksi antti autokuskeja ja rane raksajullikoita. Ja käytöksessä olisi parantamisen varaa penallakin.
- Tyyydytystä vailla
insinöörinörttimiehet eivät ymmärrä antaa naiselle ennen kuin nainen riisuu itsensä alasti ja sanoo, että nyt on päästävä nussimaan. Mikä tekee koulutetuista ja älykkötyypin miehistä kyvyttömiä hoitamaan sitä mihin mies on luotu? Mikään ei raivostuta enempää kuin mies joka hipelöi naisen märäksi ja mies on itsekin kalu kovana ja ei ymmärrä panna.
- ågågå
Tyyydytystä vailla kirjoitti:
insinöörinörttimiehet eivät ymmärrä antaa naiselle ennen kuin nainen riisuu itsensä alasti ja sanoo, että nyt on päästävä nussimaan. Mikä tekee koulutetuista ja älykkötyypin miehistä kyvyttömiä hoitamaan sitä mihin mies on luotu? Mikään ei raivostuta enempää kuin mies joka hipelöi naisen märäksi ja mies on itsekin kalu kovana ja ei ymmärrä panna.
"Mikään ei raivostuta enempää kuin mies joka hipelöi naisen märäksi ja mies on itsekin kalu kovana ja ei ymmärrä panna."
LOL, tämä kuulostaa kyllä sellaiselta visiolta, että pitäisi nähdä ennen kuin uskoo. Vai olikohan tämä vain kärjistystä..
- miehen otanta
"Jännä juttu että juuri Suomessa on niin paljon kokemattomia aikuisia miehiä, kun ottaa huomiooon että suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla nimeomaan löyhästä sukupuolimoraalistaan."
No minä uskon etttä juurikin näiden kahden asian sehteen on olemassa vuorovaikutus.
Omien kokemuksieni pohjalta voin sanoa että minulta on jäänyt yksi nainen 21 vuotiaana pelkästään siitä syystä, että tämä nainen oli mennyt keräämään seksi-kokemuksia paljon minua enemmän. Ei minulle sinänsä naisen suurempi kokemus näissä asioissa koskaankaan ole ollut mikään turn-off. Se on vaan aiheuttanut sen, että nainen on minulta jäänyt ja nimenomaan tästä syystä. Ja mahdollisesti minäkin olen naiselle ollut vähän turn-off nimenomaan tämän saman asian johdosta.
Vähän myöhemmällä iällä jäi hommat naisen kanssa siihen kun nainen sanoi itsellään olevan jonkun vakipanijan vaikka sinkkuna siihen asti oli esiintynyt kunnes hänen sänkyynsä olin mennyt. No tämän naisen kanssa en ollut edes pitkään seurustellut enkä tiedä olisiko hän muutenkaan minut kelpuuttanut pidemmän päälle. Muistuu vaan tämä tapaus mieleen siksi kun se jäi elämäni viimeiseksi naiseksi joka olisi ainakin päällisin puolin ollut asiallisen näköinen. Tuo 21 vuotiaana minulta jäänyt nainen olisi kyllä varmasti kelvannut minulle ja mitä ilmeisemmin minä myös hänelle. - 17
Alkuperäiskulttuureissa naimattomaksi jääminen/jättäytyminen lienee tuiki harvinaista, ei aina varmaan mahdollistakaan. Siis jos avioon on kova hinku, kannattaa muutta johonkin sopivaan Afrikan maahan.
- H. Moilanen
luultavasti toimivin ratkaisu. Ainakin toimivampi kuin ehdotetut muuttumisleikit yms.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244555Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1063154Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2063006- 881403
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk921208Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie271144- 1561052
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril121895Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA54888Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."33737