otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Iloksi luotu ~
~ ♥♥ ~ Erotiikan ilot ja sen surut Tuomiot ja sen turut Yksinäisyys.. ja laulujen lunnaat varjot väärän oikean Kos4203Ihmisen henkilökohtainen persoonallinen nimi !
JOHDANTO: Silloin kun puhutaan jonkun ihmisen henkilökohtaisesta nimestä, niin silloin puhutaan PERSOONASTA joka on ta67203Syysunelmaa
~~~ Suloista on leipä salassa syödä valon varjoissa Tekisitkö minulle sen saman kuin toisellekin tekisitkö Olenko min1202~ Avain ~
~~ ♥ Tuuli käy pohjoisesta huurua takin kauluksessa repii lehtiä Takin sisällä mies kulkuri iän ikuinen Katsoo suoraa2202~ Valoperhosia ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo0201* Outokumpuja *
~~~~~~~~~~~~~~ Tuoksussasi, sulaa, suloutta sääriesi voiteet Sukeltaa, ajatuksia, sylissäsi Outokumpuja, silittävät s8201~ Kotimatkalla ~
~~ ♥ On nuoruus ain ilon lähde sen jokainen kait voi ymmärtää on toiveet rakkaus ja lähde mik ilon aikaan täällä saa K0201~ Aika kuluu ~
^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii6200~ Välinpitämättömyys ~
♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi1200Profeetoista...
- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise98200~Rakkaus ~
~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle4199~ Tupa Kalle ~
~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä4199..Epätie..
~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.0199~ Rakkaus ei kuole ~
♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun8198Juhannuksesta jouluun
*** Elämän tuikkivat tähtikartat piirrettynä niin moniin sydämiin katse loputtoman janon ei lopu, ei pääty koskaan2198~ Vaputtaa ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k0197Kaipuu...
Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh2196~ I´m Back ~
#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu2196~ Kuin kiittää ~
* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy7196~ Vain hetki ~
~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä4196