Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. Onko sapatti ylin käsky ?

Lainaus kirjasta Hengellisiä kokemuksia/Ellen G White Kolmas enkeli lopettaa sanomansa seuraavanlaisesti: »Tässä on pyh
    Adventismi
    58
    244
  2. ~ Niin irrallaan ~

♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori
    Rakkausrunot
    3
    243
  3. Päivien kimallus

*** Hautasitko jo tomahawkisi minä myös, jo aikaa sitten... ajaessani kuunnellut jäänyttä levyäsi, piste vai olisikoha
    Rakkausrunot
    2
    242
  4. ~ Keidashetki ~

o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy
    Rakkausrunot
    4
    241
  5. Prognoosiporoosi

*** Kuka edeltä tietää kuka rakastaa kuka tulee kohti kuka paatuu ja haurastuu sydämensä kovettaa on taipumaton ja täyn
    Runot
    0
    239
  6. Hellyyttä.

Naisen hellyys minulle tuntematon käsite muinaisjäänne jostain kaukaa nousee välillä mieleen kaipuuna jonkin sisäsyntyis
    Rakkausrunot
    2
    238
  7. ~ Zyklon-B ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi
    Runot
    6
    238
  8. # Värttinä #

#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä
    Rakkausrunot
    3
    237
  9. ~ Outo mies ~

* Ota yksi tai kaksi tulet viisaammaksi Ota kolme jo tuleekin se toinen Mies ~ Ja se juo ja se mies ei ole tuo mies
    Viihde ja kulttuuri
    8
    237
  10. ~ Tyhjyys ~

^^^^^^^ Seisoo pylväät tila tuo täytetty huomaamatta huomattu Kyyhkysen kyyneleet itkee sielunsa tuskaa Etääntyy tie k
    Rakkausrunot
    4
    236
  11. ~ Oksa ~

♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat
    Rakkausrunot
    8
    236
  12. " Messiaan ateria !

Johdanto: Ap 20:7 "Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavan
    Adventismi
    15
    236
  13. ..Epätie..

~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.
    Runot
    0
    235
  14. Profeetoista...

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Uskonnot ja uskomukset
    98
    235
  15. # Käväsin Armaassa #

####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys
    Runot
    1
    234
  16. ~ ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLE UUTENA VUOTENA 5770 ~

Aihe: Ennustusten itkumuurilla vuonna 5770 " Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille " (Luuk 13:35).
    Jeesus
    1
    234
  17. ~ Loputon yö ~

♥>
    Rakkausrunot
    8
    234
  18. ~ Rysähdys ~

~~ ♥ Läpi erämaan yli vuorien alas niityille, poskipäille lounatuuli... Taas muistan sinun silmäsi sinun naurusi, voi
    Rakkausrunot
    1
    234
  19. Taideton kirjailija

Sanoja tähtisumusta sieltä täältä ei ota otetta kuljettaa kuulijaa ottaa pois, jättää pukee uudeksi kokoaa jakeiksi juo
    Runot
    0
    234
  20. # Kinship #

#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin
    Rakkausrunot
    8
    233