otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Sade piiskaa ~
~~~ ♥♥ Sadetta piiskaten kiveys huutaa illan varjoissa katu omaa kieltään Kauneus on kadottanut otteensa ja kulkee hi5175# Sydänpuolet #
♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ # SYDÄNPUOLET # Sydänpuolet - Haavamme ikivuotavainen Iltojemme laulut Hennoimmat hetket Lunast0174* Rakkaudettomuus *
*** Kolmekymmentä rekkaa piilossa viisitoista ajaa himmeillä valoilla Runontie huutaa etusivun lapset, ne suloiset il2174HAJATELMIÄ
~ Sivistynyt ~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistyn1174Toivoton...
Pölyn alta hiljaisuus tuulee . Hämärän ikuisuuden varjo peittyy taas pimeyteen . Voi ihminen... . Kuvaksi luotu se heill0173Tuulikemiaa ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luotu ihme ihoani vasten tuntematta tunnen kivun kosketuksen Katse kulkee kehoa mittaa0173¤ Märkätanssi ¤
~ Lillulälly rakkaani mun ja tanssi kelluen kanssani vuoteen Huuda jo rinnoille rakkaani keväät naura läpi hanki4173~ Onnenlantti ~
~~ ♥♥ Kääntyy tumma sivu eilisen sittenkin pois kaiken, pahat sanat pyyhkien anteeksi kaiken antaen Sinä tartuit k8171~ Polte ~
~~ ♥ Tulen tapaa tavastakin mietin Polttaa kunnes yhtyy Samaksi hehkuen hiillokseen asti Haihtuen kirjoihin aikojen8171~ Tex Mex ~
~~~~~~~~~~~~~~ Elämä edessäsi, näetkö Tex Mex, tulinen jalopeño Jälkiruokana Niks Naks, maistuva jalopaño Aurinko p8170Havukastapa päivvee...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kyl maar tää peri outtoo o, tää muailman männö nykkyisi meinnaa, ei järjen häivvää oo missäkä2170~ Humility ~
~~ ♥ Voittamaton on nöyrän tie alta aisan se kulkee ja ystävät se syliinsä sulkee Ei alas lyö häntä kenkään kun ei kyk8169~ Elämä on ~
~~ Elämä on lahja matka ja portti maailmankaikkeuteen Lahja, jonka lopulta luovutamme takaisin Takaisin lahjan antaj4169~ Vapaat tuulet ~
~~~ ♥ Vapaat tuulet taas puhaltaa maailma on viennyt rakkaan tehnyt tomuksi kaiken Ei asu onni näissä käsissäni ei enä6168~ Papyrus ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ PAPYRUS ~ Toiveen vain - pullopostissain Uinuen kelluvaa sanoja salaperäisyyteen Kaislikon l1167~ Nöyryys ~
~~ ♥ Niin riittämätön ja perin kehno on ihmisen rakkaus omahyväinen ja tavoitekeskeinen Ei näe ihminen syvemmälle sala0167... Alfa ja Omega ...
O###O###O###O###O###O ... ALFA JA OMEGA ... Kaiken alku oli Sanassa Kaiken alkuperä Järjellinen ilmaisu Luettiin ros0166~ Andromeda ~
¤¤~~~~♥♥~~~~¤¤ Armaani ~ sinun suklaavartalosi ~ tuoksussasi Olen hengissä ~ hengitän ~ sinua Airueesi kaaret ~ kauk8166Luukas 23:43 Mihin sijoitan kaksoispisteen loogisesti !
Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli188166¤-¤ Verhottu ¤-¤
¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-(♥)-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤ ... VERHOTTU ... Kaikki mik ei - Oo sointia sydämen Se valheen verhoa Enkel epät0165