otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
Onko sapatti ylin käsky ?
Lainaus kirjasta Hengellisiä kokemuksia/Ellen G White Kolmas enkeli lopettaa sanomansa seuraavanlaisesti: »Tässä on pyh58244~ Niin irrallaan ~
♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori3243Päivien kimallus
*** Hautasitko jo tomahawkisi minä myös, jo aikaa sitten... ajaessani kuunnellut jäänyttä levyäsi, piste vai olisikoha2242~ Keidashetki ~
o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy4241Prognoosiporoosi
*** Kuka edeltä tietää kuka rakastaa kuka tulee kohti kuka paatuu ja haurastuu sydämensä kovettaa on taipumaton ja täyn0239Hellyyttä.
Naisen hellyys minulle tuntematon käsite muinaisjäänne jostain kaukaa nousee välillä mieleen kaipuuna jonkin sisäsyntyis2238~ Zyklon-B ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi6238# Värttinä #
#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä3237~ Outo mies ~
* Ota yksi tai kaksi tulet viisaammaksi Ota kolme jo tuleekin se toinen Mies ~ Ja se juo ja se mies ei ole tuo mies8237~ Tyhjyys ~
^^^^^^^ Seisoo pylväät tila tuo täytetty huomaamatta huomattu Kyyhkysen kyyneleet itkee sielunsa tuskaa Etääntyy tie k4236~ Oksa ~
♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat8236" Messiaan ateria !
Johdanto: Ap 20:7 "Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavan15236..Epätie..
~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.0235Profeetoista...
- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise98235# Käväsin Armaassa #
####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys1234~ ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLE UUTENA VUOTENA 5770 ~
Aihe: Ennustusten itkumuurilla vuonna 5770 " Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille " (Luuk 13:35).1234- 8234
~ Rysähdys ~
~~ ♥ Läpi erämaan yli vuorien alas niityille, poskipäille lounatuuli... Taas muistan sinun silmäsi sinun naurusi, voi1234Taideton kirjailija
Sanoja tähtisumusta sieltä täältä ei ota otetta kuljettaa kuulijaa ottaa pois, jättää pukee uudeksi kokoaa jakeiksi juo0234# Kinship #
#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin8233