Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Iloksi luotu ~

~ ♥♥ ~ Erotiikan ilot ja sen surut Tuomiot ja sen turut Yksinäisyys.. ja laulujen lunnaat varjot väärän oikean Kos
    Rakkausrunot
    4
    203
  2. Ihmisen henkilökohtainen persoonallinen nimi !

JOHDANTO: Silloin kun puhutaan jonkun ihmisen henkilökohtaisesta nimestä, niin silloin puhutaan PERSOONASTA joka on ta
    Adventismi
    67
    203
  3. Syysunelmaa

~~~ Suloista on leipä salassa syödä valon varjoissa Tekisitkö minulle sen saman kuin toisellekin tekisitkö Olenko min
    Rakkausrunot
    1
    202
  4. ~ Avain ~

~~ ♥ Tuuli käy pohjoisesta huurua takin kauluksessa repii lehtiä Takin sisällä mies kulkuri iän ikuinen Katsoo suoraa
    Kirjallisuus
    2
    202
  5. ~ Valoperhosia ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo
    Runot
    0
    201
  6. * Outokumpuja *

~~~~~~~~~~~~~~ Tuoksussasi, sulaa, suloutta sääriesi voiteet Sukeltaa, ajatuksia, sylissäsi Outokumpuja, silittävät s
    Rakkausrunot
    8
    201
  7. ~ Kotimatkalla ~

~~ ♥ On nuoruus ain ilon lähde sen jokainen kait voi ymmärtää on toiveet rakkaus ja lähde mik ilon aikaan täällä saa K
    Kirjallisuus
    0
    201
  8. ~ Aika kuluu ~

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii
    Rakkausrunot
    6
    200
  9. ~ Välinpitämättömyys ~

♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi
    Rakkausrunot
    1
    200
  10. Profeetoista...

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Uskonnot ja uskomukset
    98
    200
  11. ~Rakkaus ~

~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle
    Rakkausrunot
    4
    199
  12. ~ Tupa Kalle ~

~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä
    Kirjallisuus
    4
    199
  13. ..Epätie..

~~~ . Saatanallinen viisaus on kultadublee, piraattikopio jota lopulta kukaan ei arvosta menettää merkityksensä inhotus.
    Runot
    0
    199
  14. ~ Rakkaus ei kuole ~

♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun
    Rakkausrunot
    8
    198
  15. Juhannuksesta jouluun

*** Elämän tuikkivat tähtikartat piirrettynä niin moniin sydämiin katse loputtoman janon ei lopu, ei pääty koskaan
    Rakkausrunot
    2
    198
  16. ~ Vaputtaa ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k
    Runot
    0
    197
  17. Kaipuu...

Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh
    Rakkausrunot
    2
    196
  18. ~ I´m Back ~

#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu
    Runot
    2
    196
  19. ~ Kuin kiittää ~

* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy
    Rakkausrunot
    7
    196
  20. ~ Vain hetki ~

~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä
    Rakkausrunot
    4
    196