Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. # ORIKINELLI #

######################### ~ ORIKINELLI ~ Oudon tanssi villi ja vapaa kalkkeutuneet käsitteet jo ajat kohtuihinsa kuoll
    Runot
    0
    179
  2. ~ Onnenlantti ~

~~ ♥♥ Kääntyy tumma sivu eilisen sittenkin pois kaiken, pahat sanat pyyhkien anteeksi kaiken antaen Sinä tartuit k
    Rakkausrunot
    8
    179
  3. ~ Humility ~

~~ ♥ Voittamaton on nöyrän tie alta aisan se kulkee ja ystävät se syliinsä sulkee Ei alas lyö häntä kenkään kun ei kyk
    Kirjallisuus
    8
    178
  4. Mikä on oikea profetia ?

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Jeesus
    10
    178
  5. Hellyyttä.

Naisen hellyys minulle tuntematon käsite muinaisjäänne jostain kaukaa nousee välillä mieleen kaipuuna jonkin sisäsyntyis
    Rakkausrunot
    2
    178
  6. ~ Andromeda ~

¤¤~~~~♥♥~~~~¤¤ Armaani ~ sinun suklaavartalosi ~ tuoksussasi Olen hengissä ~ hengitän ~ sinua Airueesi kaaret ~ kauk
    Rakkausrunot
    8
    177
  7. Viimeinen tuomio ! Toinen Kuolema ! IKUINEN ERO !

2 Tess 1:9 (1992 käännös) " Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,"
    Adventismi
    60
    176
  8. Ihmisen Poika ei ole "enkeli" !

Vrt. Matt 13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. 13:39 Vihamies,
    Jehovan todistajat
    13
    175
  9. Taideton kirjailija

Sanoja tähtisumusta sieltä täältä ei ota otetta kuljettaa kuulijaa ottaa pois, jättää pukee uudeksi kokoaa jakeiksi juo
    Runot
    0
    175
  10. ... Alfa ja Omega ...

O###O###O###O###O###O ... ALFA JA OMEGA ... Kaiken alku oli Sanassa Kaiken alkuperä Järjellinen ilmaisu Luettiin ros
    Runot
    0
    175
  11. ~ Tex Mex ~

~~~~~~~~~~~~~~ Elämä edessäsi, näetkö Tex Mex, tulinen jalopeño Jälkiruokana Niks Naks, maistuva jalopaño Aurinko p
    Rakkausrunot
    8
    175
  12. ~ Vapaat tuulet ~

~~~ ♥ Vapaat tuulet taas puhaltaa maailma on viennyt rakkaan tehnyt tomuksi kaiken Ei asu onni näissä käsissäni ei enä
    Rakkausrunot
    6
    175
  13. Tuulikemiaa ~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luotu ihme ihoani vasten tuntematta tunnen kivun kosketuksen Katse kulkee kehoa mittaa
    Runot
    0
    174
  14. Kaikki tiet

*** Minne minä muka menisin kaikki tiet vievät kuitenkin sinun luoksesi harhapolkuja ovat muut kaikki tyyni turhaa tu
    Rakkausrunot
    1
    174
  15. ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLA

" Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. " ( Luuk 13:35) " Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä
    Kristinusko
    7
    173
  16. ...RHAKAH'

. Joskus liika kiltteys on rasittava feikki . Vitut mä mikään viisas ole angstipaskaa asuu minussa ai miten haluaisinka
    Kirjallisuus
    4
    173
  17. .Putkessa.

Sinäkin joka siellä ylhäällä olet kävelit näitä samoja katuja haaveilit onnesta alatorin penkillä silloin kun vielä oli
    Runot
    2
    172
  18. ~¤ Soinnut ¤~

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär
    Rakkausrunot
    4
    172
  19. Aamunkajo ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E
    Rakkausrunot
    0
    171
  20. ~¤ Jääthän ¤~

AAAAH~ ♥♥ ~AAAAH Hiustesi väreistä väreilen ~ aaltoilen ihollasi leijun pilvien lomitse Pysähdy rinnalleni älä enää et
    Rakkausrunot
    4
    171