Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. Tuulen hyminä

TUULEN HYMINÄ Olla hiljaa ja rento, sulkea silmät ja nähdä. Olla hetki, tämä hetki... Minä olen, Kaikkeus on. Hiljaisu
    Runot
    2
    214
  2. ~ Käsin kasattava ~

~~ ♥ Tunteen palossa sanojen jatke huutaa peloissaan maantiellä huutaa kunnes perääntyy Kapertyy kasaan ja vaikeroi ky
    Rakkausrunot
    0
    214
  3. Luukas 23:43 Mihin sijoitat kaksoispisteen loogisesti...

Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli
    Kristinusko
    10
    214
  4. Iloitse...

~~~ . On parempi sytyttää kynttilä kuin kirjoittaa pimeyttä . Onhan maakin pimeässä avaruudessa alati elämää sykkivä pla
    Runot
    1
    214
  5. ~ Aika kuluu ~

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii
    Rakkausrunot
    6
    213
  6. ~ Onnenlantti ~

~~ ♥♥ Kääntyy tumma sivu eilisen sittenkin pois kaiken, pahat sanat pyyhkien anteeksi kaiken antaen Sinä tartuit k
    Rakkausrunot
    8
    213
  7. ~ Pysähtynyt ~

~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n
    Rakkausrunot
    7
    212
  8. ~ Vain hetki ~

~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä
    Rakkausrunot
    4
    212
  9. Otakoppi: Onko Jumala näkymätön ?

-Läsnä luonamme vai jossain kaukana ? -Onko iankaikkisuus aivokapasiteettimme ulkopuolella niin että emme voi sitä täs
    Adventismi
    21
    212
  10. * Outokumpuja *

~~~~~~~~~~~~~~ Tuoksussasi, sulaa, suloutta sääriesi voiteet Sukeltaa, ajatuksia, sylissäsi Outokumpuja, silittävät s
    Rakkausrunot
    8
    210
  11. ~ Rakkaus ei kuole ~

♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun
    Rakkausrunot
    8
    210
  12. Tarinako...

. Tässä kuoleman varjon maassa on tarinoita tarina sinusta, tarina minusta draamakomediaa kuinka elää se loppuun asti...
    Runot
    0
    210
  13. ~ Kuvastin ~

~~ ♥ Laulu elää sinussa iloissaan kuin keväinen lintu tai suruissaan kuin kaatopaikan korppi Sielujen säveliksi sen vo
    Rakkausrunot
    6
    209
  14. Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!

Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Juma
    Adventismi
    0
    209
  15. ~ Valoperhosia ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo
    Runot
    0
    208
  16. ~ Etäältä ~

~~ ♥ Kulkea etäällä vapaana kaikesta Sormi koskettaa pintaa se on rosoinen sen ei toivoisi olevan mutta se on Vapaan
    Rakkausrunot
    1
    208
  17. ~ Tarwin ~

*** Nuoruus on tuskien taival ja vanheneminen taidetta aivan Kahleitta kulkeepi nuuoruuden voima vanhuuden voimissa on
    Runot
    2
    207
  18. Parakletos

. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven
    Rakkausrunot
    1
    207
  19. Otakoppi: Tässä olen

. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan
    Runot
    1
    205
  20. # Sydänpuolet #

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ # SYDÄNPUOLET # Sydänpuolet - Haavamme ikivuotavainen Iltojemme laulut Hennoimmat hetket Lunast
    Rakkausrunot
    0
    205