otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
Tuulen hyminä
TUULEN HYMINÄ Olla hiljaa ja rento, sulkea silmät ja nähdä. Olla hetki, tämä hetki... Minä olen, Kaikkeus on. Hiljaisu2214~ Käsin kasattava ~
~~ ♥ Tunteen palossa sanojen jatke huutaa peloissaan maantiellä huutaa kunnes perääntyy Kapertyy kasaan ja vaikeroi ky0214Luukas 23:43 Mihin sijoitat kaksoispisteen loogisesti...
Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli10214Iloitse...
~~~ . On parempi sytyttää kynttilä kuin kirjoittaa pimeyttä . Onhan maakin pimeässä avaruudessa alati elämää sykkivä pla1214~ Aika kuluu ~
^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii6213~ Onnenlantti ~
~~ ♥♥ Kääntyy tumma sivu eilisen sittenkin pois kaiken, pahat sanat pyyhkien anteeksi kaiken antaen Sinä tartuit k8213~ Pysähtynyt ~
~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n7212~ Vain hetki ~
~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä4212Otakoppi: Onko Jumala näkymätön ?
-Läsnä luonamme vai jossain kaukana ? -Onko iankaikkisuus aivokapasiteettimme ulkopuolella niin että emme voi sitä täs21212* Outokumpuja *
~~~~~~~~~~~~~~ Tuoksussasi, sulaa, suloutta sääriesi voiteet Sukeltaa, ajatuksia, sylissäsi Outokumpuja, silittävät s8210~ Rakkaus ei kuole ~
♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun8210Tarinako...
. Tässä kuoleman varjon maassa on tarinoita tarina sinusta, tarina minusta draamakomediaa kuinka elää se loppuun asti...0210~ Kuvastin ~
~~ ♥ Laulu elää sinussa iloissaan kuin keväinen lintu tai suruissaan kuin kaatopaikan korppi Sielujen säveliksi sen vo6209Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!
Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Juma0209~ Valoperhosia ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo0208~ Etäältä ~
~~ ♥ Kulkea etäällä vapaana kaikesta Sormi koskettaa pintaa se on rosoinen sen ei toivoisi olevan mutta se on Vapaan1208~ Tarwin ~
*** Nuoruus on tuskien taival ja vanheneminen taidetta aivan Kahleitta kulkeepi nuuoruuden voima vanhuuden voimissa on2207Parakletos
. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven1207Otakoppi: Tässä olen
. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan1205# Sydänpuolet #
♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ # SYDÄNPUOLET # Sydänpuolet - Haavamme ikivuotavainen Iltojemme laulut Hennoimmat hetket Lunast0205