Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Aika kelluu ~

~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa
    Rakkausrunot
    0
    142
  2. ~ Kuun silta ~

~~ ♥ Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet kohotettu katseeni ei voi ol
    Rakkausrunot
    10
    141
  3. Otakoppi: Voiko sapatilla tuomita muut ? :O

Luetaanpa raamatusta miksi Lepopäivämuistutus on Israelin kansalle alun perin tarkoitettu... ja onko sitä siis oikeus kä
    Adventismi
    44
    141
  4. Taideton kirjailija

Sanoja tähtisumusta sieltä täältä ei ota otetta kuljettaa kuulijaa ottaa pois, jättää pukee uudeksi kokoaa jakeiksi juo
    Runot
    0
    140
  5. ~ SEITSEMÄN MILJARDIA ~

~~~~ ¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikä olen minä ? ~ ihminen , että Sinä ~ pidät minusta huolen Näin ~ ammoin taipal
    Rakkausrunot
    2
    140
  6. Runo Rakkaudelle ! ♥

Adventistit ovat ihania ja rakkaudellisia ihmisiä Heillä on huumorintajua ja oikea oppi ja sen ken oivaltaa niin aina
    Adventismi
    68
    140
  7. Onko sapatti ylin käsky ?

Lainaus kirjasta Hengellisiä kokemuksia/Ellen G White Kolmas enkeli lopettaa sanomansa seuraavanlaisesti: »Tässä on pyh
    Adventismi
    58
    139
  8. ~ Pieni laulu ~

~~ ( ♥♥ ) ~~ On hetkiä jolloin voi muistaa kerätä yhteen lyhteet istahtaa iltaan syliin rakkaan Taas takana päivä kuja
    Rakkausrunot
    2
    138
  9. # Vapaana vangittu #

¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... VAPAANA VANGITTU ... Vapaa kukapa ei Tahtoa ois Kirous katala kuitenkin Suloksi ihmisell
    Rakkausrunot
    0
    137
  10. ¤ Hold me ¤

♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Rakasta minua ~ ~ Rakastathan ? Anna minun tuntea sinut ~ Ehjää minua ~ suloisiin sanoihisi
    Rakkausrunot
    2
    136
  11. ~ Käsin kasattava ~

~~ ♥ Tunteen palossa sanojen jatke huutaa peloissaan maantiellä huutaa kunnes perääntyy Kapertyy kasaan ja vaikeroi ky
    Rakkausrunot
    0
    136
  12. ~ Sorry ~

~~ ♥ Kaunis sana, Sorry ! anna anteeksi Se täyttää tyhjyytemme ilolla uudistaa, lujittaa Mitä minä nyt olen taas tehn
    Kirjallisuus
    1
    136
  13. ~ Kuvasi ~

~~ ♥ Sinä se olet, sinä yksin yksi universumini suuri mahdollisuus Ehkä kaikki sanani on jo sanottu puheeni pidetty mu
    Rakkausrunot
    6
    135
  14. ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLA

" Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. " ( Luuk 13:35) " Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä
    Kristinusko
    7
    135
  15. Otakoppi: Jeesus on "ego eimi" !

NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle:
    Adventismi
    21
    134
  16. ~ Babel ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ Sekoittaa elämää, Babel Vieraaksi vääntää nuoren nuoralla tanssijaksi elämän, vielä vanhankin vääntää
    Runot
    0
    134
  17. ~ Ghostbusters ~

http://www.youtube.com/watch?v=4OSrXBSCqCc ~~~~~~~~~~~~~~~~ Missä ? Missä on, Mikä mikä maa... Ihmestyttää, kummastut
    Runot
    0
    134
  18. Hento kuiskaus

~ Taivaassa on enkeleitä ihminen on vajavainen rakkaudessa täydellistä suoritusta ei olekaan piste. ~~~ https://w
    Rakkausrunot
    0
    133
  19. Tavallinen

*** Tavalinen tapa ilo, lohtu tylsyys keksitty ilo sirpaleina minuus Tavallinen ilo, lohtu tylsyys maine, kunnia velvo
    Runot
    2
    133
  20. Kuinka Kuningas Saulille kävikään !

1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei
    Adventismi
    14
    132