otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
# ORIKINELLI #
######################### ~ ORIKINELLI ~ Oudon tanssi villi ja vapaa kalkkeutuneet käsitteet jo ajat kohtuihinsa kuoll0179~ Onnenlantti ~
~~ ♥♥ Kääntyy tumma sivu eilisen sittenkin pois kaiken, pahat sanat pyyhkien anteeksi kaiken antaen Sinä tartuit k8179~ Humility ~
~~ ♥ Voittamaton on nöyrän tie alta aisan se kulkee ja ystävät se syliinsä sulkee Ei alas lyö häntä kenkään kun ei kyk8178Mikä on oikea profetia ?
- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise10178Hellyyttä.
Naisen hellyys minulle tuntematon käsite muinaisjäänne jostain kaukaa nousee välillä mieleen kaipuuna jonkin sisäsyntyis2178~ Andromeda ~
¤¤~~~~♥♥~~~~¤¤ Armaani ~ sinun suklaavartalosi ~ tuoksussasi Olen hengissä ~ hengitän ~ sinua Airueesi kaaret ~ kauk8177Viimeinen tuomio ! Toinen Kuolema ! IKUINEN ERO !
2 Tess 1:9 (1992 käännös) " Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,"60176Ihmisen Poika ei ole "enkeli" !
Vrt. Matt 13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. 13:39 Vihamies,13175Taideton kirjailija
Sanoja tähtisumusta sieltä täältä ei ota otetta kuljettaa kuulijaa ottaa pois, jättää pukee uudeksi kokoaa jakeiksi juo0175... Alfa ja Omega ...
O###O###O###O###O###O ... ALFA JA OMEGA ... Kaiken alku oli Sanassa Kaiken alkuperä Järjellinen ilmaisu Luettiin ros0175~ Tex Mex ~
~~~~~~~~~~~~~~ Elämä edessäsi, näetkö Tex Mex, tulinen jalopeño Jälkiruokana Niks Naks, maistuva jalopaño Aurinko p8175~ Vapaat tuulet ~
~~~ ♥ Vapaat tuulet taas puhaltaa maailma on viennyt rakkaan tehnyt tomuksi kaiken Ei asu onni näissä käsissäni ei enä6175Tuulikemiaa ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luotu ihme ihoani vasten tuntematta tunnen kivun kosketuksen Katse kulkee kehoa mittaa0174Kaikki tiet
*** Minne minä muka menisin kaikki tiet vievät kuitenkin sinun luoksesi harhapolkuja ovat muut kaikki tyyni turhaa tu1174ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLA
" Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. " ( Luuk 13:35) " Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä7173...RHAKAH'
. Joskus liika kiltteys on rasittava feikki . Vitut mä mikään viisas ole angstipaskaa asuu minussa ai miten haluaisinka4173.Putkessa.
Sinäkin joka siellä ylhäällä olet kävelit näitä samoja katuja haaveilit onnesta alatorin penkillä silloin kun vielä oli2172~¤ Soinnut ¤~
¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär4172Aamunkajo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E0171~¤ Jääthän ¤~
AAAAH~ ♥♥ ~AAAAH Hiustesi väreistä väreilen ~ aaltoilen ihollasi leijun pilvien lomitse Pysähdy rinnalleni älä enää et4171