Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Vaputtaa ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k
    Runot
    0
    205
  2. ~ Askeleet ~

~~ ♥ Astutaan askel ~ edemmäs Astutaan tuuleen ~ tietämättömyyteen Astutaan ~ Sinetiksi syliisi sinä laita minut luj
    Rakkausrunot
    8
    205
  3. ~ Kotimatkalla ~

~~ ♥ On nuoruus ain ilon lähde sen jokainen kait voi ymmärtää on toiveet rakkaus ja lähde mik ilon aikaan täällä saa K
    Kirjallisuus
    0
    205
  4. Kaipuu...

Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh
    Rakkausrunot
    2
    204
  5. ~ Kuilu ~

~~ ♥ Olen tässä Et revi et raasta Silti raavit sydäntäni kuin yrittäisit sisääni Mahdottoman takana köysitikkaat huo
    Rakkausrunot
    8
    203
  6. Vierivät kivet

*** Leiki leiki lapsukainen leiki leiki aikuinenkin leiki leiki vielä ehtoon ukkokin sillä sehän se on älykkyyden korke
    Runot
    3
    203
  7. EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk
    Jeesus
    8
    202
  8. ,., Mitä jos ,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., ,., MITÄ JOS ,., Sä tulit Sä riuhtasit Mun sydämen - irti
    Rakkausrunot
    2
    202
  9. ¤ Märkätanssi ¤

~ Lillulälly rakkaani mun ja tanssi kelluen kanssani vuoteen Huuda jo rinnoille rakkaani keväät naura läpi hanki
    Rakkausrunot
    4
    202
  10. ~ Läpi kyynelten ~

~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo
    Rakkausrunot
    2
    201
  11. Otakoppi: Jeesus on "ego eimi" !

NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle:
    Adventismi
    21
    201
  12. Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...

Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./
    Adventismi
    11
    200
  13. UNI

UNI Näin kerran unta... Se oli kaunis ja herkkä. Sointia suudelmain, kosketusta hellää... Mutta sitten heräsin. Avasin
    Rakkausrunot
    1
    200
  14. ~ I´m Back ~

#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu
    Runot
    2
    200
  15. .Notebook.

*** Ja sitten suljin muistikirjani ja laitoin sen nätisti takaisin hyllyyn muiden kirjojeni joukkoon ja menin ulos me
    Rakkausrunot
    1
    200
  16. ~ Keidashetki ~

¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ Vain häivähdys varjokuva suureen kuvajainen kumma Retki salaperäinen sinuun Rakkaus ~ Minä voimaton
    Rakkausrunot
    7
    199
  17. ~ Sade piiskaa ~

~~~ ♥♥ Sadetta piiskaten kiveys huutaa illan varjoissa katu omaa kieltään Kauneus on kadottanut otteensa ja kulkee hi
    Rakkausrunot
    5
    199
  18. ~ Kaikuja ~

* Se tuli hetkellä jolloin ei pitänyt se tuli salaa, odottamatta Se oli törmäys jonka voimasta maa tärähdellen vavahtel
    Rakkausrunot
    8
    199
  19. .Hoppuilla.

. Arka tulevaisuus sinä olet kahle . Toivon suunnittelu ei mene kuin suunnitellut . Meni hyvin tai huonosti lopulta käy
    Runot
    0
    199
  20. .EROSEROS.

~~~ Eros, sinä nuolia ampuva pikkupoika intohimoinen rakkauden kerjäläinen silmäin pyyntö vailla vertaa Sinä, sinä et
    Rakkausrunot
    1
    199