otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Vaputtaa ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k0205~ Askeleet ~
~~ ♥ Astutaan askel ~ edemmäs Astutaan tuuleen ~ tietämättömyyteen Astutaan ~ Sinetiksi syliisi sinä laita minut luj8205~ Kotimatkalla ~
~~ ♥ On nuoruus ain ilon lähde sen jokainen kait voi ymmärtää on toiveet rakkaus ja lähde mik ilon aikaan täällä saa K0205Kaipuu...
Kaipuu... Kaipuun huokaus. Rinnassani tunne. Eloa, hiljaisuuden varjossa... Kaipuun huokaus. Sokea tunne, Rakkaus. Tyh2204~ Kuilu ~
~~ ♥ Olen tässä Et revi et raasta Silti raavit sydäntäni kuin yrittäisit sisääni Mahdottoman takana köysitikkaat huo8203Vierivät kivet
*** Leiki leiki lapsukainen leiki leiki aikuinenkin leiki leiki vielä ehtoon ukkokin sillä sehän se on älykkyyden korke3203EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk8202,., Mitä jos ,.,
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., ,., MITÄ JOS ,., Sä tulit Sä riuhtasit Mun sydämen - irti2202¤ Märkätanssi ¤
~ Lillulälly rakkaani mun ja tanssi kelluen kanssani vuoteen Huuda jo rinnoille rakkaani keväät naura läpi hanki4202~ Läpi kyynelten ~
~~ ♥ Kyynelten, maallisten murheiden takaa etsin sinua rakkaani Etsin löytämääni etsin rakkauttani, sinua Kierrän vuo2201Otakoppi: Jeesus on "ego eimi" !
NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle:21201Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...
Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./11200UNI
UNI Näin kerran unta... Se oli kaunis ja herkkä. Sointia suudelmain, kosketusta hellää... Mutta sitten heräsin. Avasin1200~ I´m Back ~
#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu2200.Notebook.
*** Ja sitten suljin muistikirjani ja laitoin sen nätisti takaisin hyllyyn muiden kirjojeni joukkoon ja menin ulos me1200~ Keidashetki ~
¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ Vain häivähdys varjokuva suureen kuvajainen kumma Retki salaperäinen sinuun Rakkaus ~ Minä voimaton7199~ Sade piiskaa ~
~~~ ♥♥ Sadetta piiskaten kiveys huutaa illan varjoissa katu omaa kieltään Kauneus on kadottanut otteensa ja kulkee hi5199~ Kaikuja ~
* Se tuli hetkellä jolloin ei pitänyt se tuli salaa, odottamatta Se oli törmäys jonka voimasta maa tärähdellen vavahtel8199.Hoppuilla.
. Arka tulevaisuus sinä olet kahle . Toivon suunnittelu ei mene kuin suunnitellut . Meni hyvin tai huonosti lopulta käy0199.EROSEROS.
~~~ Eros, sinä nuolia ampuva pikkupoika intohimoinen rakkauden kerjäläinen silmäin pyyntö vailla vertaa Sinä, sinä et1199