otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
" Profetian henki "
Ellen G White / Kristillisiä opetuksia, sivu 154: ~ " Eräs piirre, mikä erottaa totisen Jumalan vääristä Jumalista on k29172Sinussa on paljon rakkautta
*** Oletko sinä valhekuva itsestäsi feikki, varjo verhoutunut näytelmän näyttelijä marionetti, teeskentelijä et sinä a1171Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...
Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./11171~ Papyrus ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ PAPYRUS ~ Toiveen vain - pullopostissain Uinuen kelluvaa sanoja salaperäisyyteen Kaislikon l1170~ Metodi ~
~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma2170~ Nöyryys ~
~~ ♥ Niin riittämätön ja perin kehno on ihmisen rakkaus omahyväinen ja tavoitekeskeinen Ei näe ihminen syvemmälle sala0170¤-¤ Verhottu ¤-¤
¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-(♥)-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤ ... VERHOTTU ... Kaikki mik ei - Oo sointia sydämen Se valheen verhoa Enkel epät0169Mitä adventistit eivät kerro sinulle ?
MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄSTÄ ARTIKKELISTA ? "Mitä spa:t eivät kerro sinulle Ellen G. Whiten vääristä näyistä ja profetiois16169Runo Rakkaudelle ! ♥
Adventistit ovat ihania ja rakkaudellisia ihmisiä Heillä on huumorintajua ja oikea oppi ja sen ken oivaltaa niin aina68168Hento kuiskaus
~ Taivaassa on enkeleitä ihminen on vajavainen rakkaudessa täydellistä suoritusta ei olekaan piste. ~~~ https://w0168Yöpöllöhän se
*** Yöstä ne kasvavat luojan kukkaset kummat ja yöstä mä nyt tän mun lauluni laulan ja voi kuinka silmäni siintääkää0168~ Meidän rakkaus ~
~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met4167Onko sapatti ylin käsky ?
Lainaus kirjasta Hengellisiä kokemuksia/Ellen G White Kolmas enkeli lopettaa sanomansa seuraavanlaisesti: »Tässä on pyh58167^/ Jääpuikkoja /^
~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko8167~ Pysähtynyt ~
~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n7167~ Ajanvirrassa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih3166* Garde *
~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p8165~ Pompi Pompi ~
oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my5165Prognoosiporoosi
*** Kuka edeltä tietää kuka rakastaa kuka tulee kohti kuka paatuu ja haurastuu sydämensä kovettaa on taipumaton ja täyn0165Parakletos
. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven1165