Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Moon ~

~~♥♥~~~ Kuu jo siintää puiden takana uusi kuu ja jälleen uusi vuosi Huomisen syli valaisee taivaltani ja saan rientää
    Rakkausrunot
    4
    132
  2. ~ Palaa tulevaisuus ~

* Oli alku Oli alkuasukas Toi joku jonkun uuden ajatuksen mahdollisuuden Vanhaa lyttyyn uutta nyt pyttyyn Ei ole nyt
    Rakkausrunot
    5
    131
  3. ~ Turtaa ~

~~ ♥ Tie lumiauratta, kulkee etsien minua. Kulkee etsien minua, minua jostakin syvältä. Hangen keskeltä kantautuu ää
    Rakkausrunot
    0
    130
  4. ~ Rakkauden palo ~

~~ ♥ Etäinen kaipuu tuntemattomaan tahtomattaankin kuljettaa Vie tyhjyyteen - aalloille keinumaan Hiljaisuus kutsuu -
    Rakkausrunot
    6
    130
  5. EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk
    Jeesus
    8
    130
  6. Mikä on oikea profetia ?

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Jeesus
    10
    129
  7. Viimeinen tuomio ! Toinen Kuolema ! IKUINEN ERO !

2 Tess 1:9 (1992 käännös) " Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,"
    Adventismi
    60
    129
  8. ~ Vuorovesi ~

~ Koivut kukkii joka vuosi tahdoit tai et yksi ajanjakso menee toinen tulee Talven jälkeen on jälleen kevät iloinen el
    Runot
    6
    128
  9. ~ Hetken tie ~

♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o
    Rakkausrunot
    8
    127
  10. ~ Huuto pimeään ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä seison vartiopaikallani olenko paikalla, Minä ? Olenko Minä ! se Minä joka minua peili
    Runot
    0
    127
  11. ~ All In ~

~~ ♥ Jos uskallat laitat peliin laitat itsesi peliin pelissä elämän Jos et uskalla jäät sivustaseuraajaksi penkille va
    Rakkausrunot
    5
    126
  12. ~ Muuan eräs ~

~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S
    Rakkausrunot
    1
    126
  13. . Evodia .

~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe
    Runot
    1
    126
  14. Parakletos

. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven
    Rakkausrunot
    1
    124
  15. # Kaksi koiraa #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaksi koiraa sisälläni Toinen koira sanoo et kykene - et pysty Toinen koira vakuuttaa sinä selviät
    Rakkausrunot
    2
    124
  16. ~ Huojuvat talot ~

~~ ♥ Nämä huojuvat talot Puhuvat sanoja rakkaudesta huutavat tyhjyyteen Oletko kuullut ajatukseni ovat sinussa Tänään
    Rakkausrunot
    4
    124
  17. ~ Breakwater ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ Edessäni, sinun ylväät aaltosi asettuman Jylhät vuoresi kotkasi, kohtalosi Vuoripurosi puhdasta laav
    Rakkausrunot
    6
    123
  18. ~ Päättymätön ~

~&~ Nauhojen solmut kierretty itsensä kanssa päästä päähän yhteen Ulospääsy arvoitus Palaan kenkääni ja kävelen ~&~
    Runot
    5
    123
  19. Vertaus: " VANHA ISÄ "

Kertomus 1 Olipa kerran vanha Isä, jolla oli kaksi poikaa ja joilla myös molemmilla oli oma perhe ja lapsia ja heillä o
    Adventismi
    56
    123
  20. "Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi

Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus
    Adventismi
    13
    123