otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Moon ~
~~♥♥~~~ Kuu jo siintää puiden takana uusi kuu ja jälleen uusi vuosi Huomisen syli valaisee taivaltani ja saan rientää4132~ Palaa tulevaisuus ~
* Oli alku Oli alkuasukas Toi joku jonkun uuden ajatuksen mahdollisuuden Vanhaa lyttyyn uutta nyt pyttyyn Ei ole nyt5131~ Turtaa ~
~~ ♥ Tie lumiauratta, kulkee etsien minua. Kulkee etsien minua, minua jostakin syvältä. Hangen keskeltä kantautuu ää0130~ Rakkauden palo ~
~~ ♥ Etäinen kaipuu tuntemattomaan tahtomattaankin kuljettaa Vie tyhjyyteen - aalloille keinumaan Hiljaisuus kutsuu -6130EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk8130Mikä on oikea profetia ?
- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise10129Viimeinen tuomio ! Toinen Kuolema ! IKUINEN ERO !
2 Tess 1:9 (1992 käännös) " Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,"60129~ Vuorovesi ~
~ Koivut kukkii joka vuosi tahdoit tai et yksi ajanjakso menee toinen tulee Talven jälkeen on jälleen kevät iloinen el6128~ Hetken tie ~
♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o8127~ Huuto pimeään ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä seison vartiopaikallani olenko paikalla, Minä ? Olenko Minä ! se Minä joka minua peili0127~ All In ~
~~ ♥ Jos uskallat laitat peliin laitat itsesi peliin pelissä elämän Jos et uskalla jäät sivustaseuraajaksi penkille va5126~ Muuan eräs ~
~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S1126. Evodia .
~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe1126Parakletos
. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven1124# Kaksi koiraa #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaksi koiraa sisälläni Toinen koira sanoo et kykene - et pysty Toinen koira vakuuttaa sinä selviät2124~ Huojuvat talot ~
~~ ♥ Nämä huojuvat talot Puhuvat sanoja rakkaudesta huutavat tyhjyyteen Oletko kuullut ajatukseni ovat sinussa Tänään4124~ Breakwater ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Edessäni, sinun ylväät aaltosi asettuman Jylhät vuoresi kotkasi, kohtalosi Vuoripurosi puhdasta laav6123~ Päättymätön ~
~&~ Nauhojen solmut kierretty itsensä kanssa päästä päähän yhteen Ulospääsy arvoitus Palaan kenkääni ja kävelen ~&~5123Vertaus: " VANHA ISÄ "
Kertomus 1 Olipa kerran vanha Isä, jolla oli kaksi poikaa ja joilla myös molemmilla oli oma perhe ja lapsia ja heillä o56123"Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi
Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus13123