Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. " Profetian henki "

Ellen G White / Kristillisiä opetuksia, sivu 154: ~ " Eräs piirre, mikä erottaa totisen Jumalan vääristä Jumalista on k
    Kristinusko
    29
    172
  2. Sinussa on paljon rakkautta

*** Oletko sinä valhekuva itsestäsi feikki, varjo verhoutunut näytelmän näyttelijä marionetti, teeskentelijä et sinä a
    Rakkausrunot
    1
    171
  3. Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...

Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./
    Adventismi
    11
    171
  4. ~ Papyrus ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ PAPYRUS ~ Toiveen vain - pullopostissain Uinuen kelluvaa sanoja salaperäisyyteen Kaislikon l
    Rakkausrunot
    1
    170
  5. ~ Metodi ~

~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma
    Rakkausrunot
    2
    170
  6. ~ Nöyryys ~

~~ ♥ Niin riittämätön ja perin kehno on ihmisen rakkaus omahyväinen ja tavoitekeskeinen Ei näe ihminen syvemmälle sala
    Rakkausrunot
    0
    170
  7. ¤-¤ Verhottu ¤-¤

¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-(♥)-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤ ... VERHOTTU ... Kaikki mik ei - Oo sointia sydämen Se valheen verhoa Enkel epät
    Rakkausrunot
    0
    169
  8. Mitä adventistit eivät kerro sinulle ?

MITÄ MIELTÄ OLETTE TÄSTÄ ARTIKKELISTA ? "Mitä spa:t eivät kerro sinulle Ellen G. Whiten vääristä näyistä ja profetiois
    Adventismi
    16
    169
  9. Runo Rakkaudelle ! ♥

Adventistit ovat ihania ja rakkaudellisia ihmisiä Heillä on huumorintajua ja oikea oppi ja sen ken oivaltaa niin aina
    Adventismi
    68
    168
  10. Hento kuiskaus

~ Taivaassa on enkeleitä ihminen on vajavainen rakkaudessa täydellistä suoritusta ei olekaan piste. ~~~ https://w
    Rakkausrunot
    0
    168
  11. Yöpöllöhän se

*** Yöstä ne kasvavat luojan kukkaset kummat ja yöstä mä nyt tän mun lauluni laulan ja voi kuinka silmäni siintääkää
    Rakkausrunot
    0
    168
  12. ~ Meidän rakkaus ~

~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met
    Rakkausrunot
    4
    167
  13. Onko sapatti ylin käsky ?

Lainaus kirjasta Hengellisiä kokemuksia/Ellen G White Kolmas enkeli lopettaa sanomansa seuraavanlaisesti: »Tässä on pyh
    Adventismi
    58
    167
  14. ^/ Jääpuikkoja /^

~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko
    Rakkausrunot
    8
    167
  15. ~ Pysähtynyt ~

~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n
    Rakkausrunot
    7
    167
  16. ~ Ajanvirrassa ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih
    Rakkausrunot
    3
    166
  17. * Garde *

~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p
    Rakkausrunot
    8
    165
  18. ~ Pompi Pompi ~

oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my
    Rakkausrunot
    5
    165
  19. Prognoosiporoosi

*** Kuka edeltä tietää kuka rakastaa kuka tulee kohti kuka paatuu ja haurastuu sydämensä kovettaa on taipumaton ja täyn
    Runot
    0
    165
  20. Parakletos

. Kuolleille eläville sinä toivon tuot, sanasi elää niinkuin sinäkin . Tää varjojen maa ja elämän tuska, niinkuin pilven
    Rakkausrunot
    1
    165