Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. # Shakaalien tanssia #

♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ... SHAKAALIEN TANSSIA ... Puistossa illan hämärässä Hiljainen Viinituvasta kuuluu sävel Vi
    Rakkausrunot
    3
    190
  2. ~ Ajanvirrassa ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih
    Rakkausrunot
    3
    190
  3. ~ Arm* ~

¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.
    Rakkausrunot
    8
    190
  4. ~ Vapaat tuulet ~

~~~ ♥ Vapaat tuulet taas puhaltaa maailma on viennyt rakkaan tehnyt tomuksi kaiken Ei asu onni näissä käsissäni ei enä
    Rakkausrunot
    6
    190
  5. ~¤ Soinnut ¤~

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär
    Rakkausrunot
    4
    188
  6. ~ Metodi ~

~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma
    Rakkausrunot
    2
    188
  7. ~ Vuorovesi ~

~ Koivut kukkii joka vuosi tahdoit tai et yksi ajanjakso menee toinen tulee Talven jälkeen on jälleen kevät iloinen el
    Runot
    6
    188
  8. ~ Meidän rakkaus ~

~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met
    Rakkausrunot
    4
    187
  9. ~ Andromeda ~

¤¤~~~~♥♥~~~~¤¤ Armaani ~ sinun suklaavartalosi ~ tuoksussasi Olen hengissä ~ hengitän ~ sinua Airueesi kaaret ~ kauk
    Rakkausrunot
    8
    187
  10. ~ Kuun silta ~

~~ ♥ Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet kohotettu katseeni ei voi ol
    Rakkausrunot
    10
    187
  11. ~ Papyrus ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ PAPYRUS ~ Toiveen vain - pullopostissain Uinuen kelluvaa sanoja salaperäisyyteen Kaislikon l
    Rakkausrunot
    1
    186
  12. ~ Pompi Pompi ~

oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my
    Rakkausrunot
    5
    186
  13. Jeesus on historiallinen tosiasia !

Roomalainen historioitsija Tacitus ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Tacitus ) mainitsee kirjoittamissaan aikakirjoissa kei
    Adventismi
    13
    186
  14. Tuulikemiaa ~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luotu ihme ihoani vasten tuntematta tunnen kivun kosketuksen Katse kulkee kehoa mittaa
    Runot
    0
    185
  15. Aamunkajo ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E
    Rakkausrunot
    0
    185
  16. * Garde *

~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p
    Rakkausrunot
    8
    184
  17. Tuulimyllyjä

~~~ Jos näkisin metrin matkalta kahteen metriin niin ehkä ajattelisin toisin Pilvisillä päivilläkin on hopeareunuksens
    Runot
    0
    184
  18. Vanhhoja poikkii

### Kyl se on maar ilmoja pielly viime aikkoina kuiva kesä, kuitennii paljo naitatteja näin syssymmällä ollunna kuite
    Rakkausrunot
    0
    184
  19. Tuulissa rientäjä

*** Kaunis on katsoa kaunis on koskea Ihosi takana aukeaa rajaton mittaamaton avaruus sinne kuin löytöretkeilijä leij
    Rakkausrunot
    1
    184
  20. ...Aikamatka...

*** Yhtenä päivänä on hyvästeltävä tämä päivä ja on edettävä huomiseen on vain otettava se askel ja edettävä Oman aika
    Rakkausrunot
    0
    183