Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Jeesus
    5
    111
  2. USKOVAN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Jeesus
    28
    111
  3. ~ Minun maailmani ~

~ ♥♥ ~ Kuin perhosen toukka on ihminen pieni vain hetkisen se taivaltaa saattaa vain hetkisen se kotiaan kyhää Taida
    Runot
    3
    111
  4. Harhainen Ellen G White on epäraamatullinen !

Ellen G White näki näyn josta kertoo kirjassaan "Hengellisiä kokemuksia" (1851) näin: Esim. Sivu 38 Ellenin näkyä... .
    Adventismi
    53
    111
  5. ~ Kiitoradalla ~

_______________________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KIITORADALLA ~ Kiitoradalla rakkauden etääntyy katsee
    Runot
    0
    111
  6. ~ Aura Gabanos ~ ~

( osa 2 Rakkausrunoista poistettu ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hiilloksesi, ristikon takaa tunnen poltteesi kärventää Tart
    Kirjallisuus
    0
    111
  7. Kritiikkiä: "ADVENTTI SEURAKUNTAKÄSIKIRJA" !

Alkuteos: Church Manuel Sevent-day Adventist ! Lainaus (s.198): " Jumala näkee ja kuulee kaiken mitä teemme ja sanomme
    Kristinusko
    5
    110
  8. ~ Château Latour ~

~ ♥♥ ~ Hiljaisuus huulillasi kuin vuosikertaviini Varovasti väräjävät punaiset huulesi Tahtoen kertoa jotain vuosien
    Rakkausrunot
    8
    109
  9. Näky taistelusta ! EGW

Ellen G White/ Kirjasta Kristillisiä kokemuksia sivu 139 Näky vuodelta n 1875:~ ~~ " Näin näyssä kaksi sotajoukkoa hir
    Kristinusko
    16
    109
  10. ~ Ritirinnan ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Olet silmieni edessä, kuin etäistä utua Jumalaista aromisavua, tuoksuvaa liljaa Hamuillen olen
    Rakkausrunot
    4
    109
  11. ~ Ghostbusters ~ R.I.P

http://www.youtube.com/watch?v=4OSrXBSCqCc ~~~~~~~~~~~~~~~~ Missä ? Missä on, Mikä mikä maa... Ihmestyttää, kummastut
    Michael Jackson
    0
    108
  12. ~ Voitelua ~

~~ ♥ Kummallista Naisten takaa-ajoa pyssyt selässä Lyhyt matka ja heti eväät lopussa Ja lopulta Naiset levittäytyv
    Rakkausrunot
    13
    108
  13. ~ PUHDISTUS ~~~

JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra S
    Jeesus
    2
    108
  14. VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!

RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19 28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja läh
    Kristinusko
    7
    108
  15. " Messiaan ateria !

Johdanto: Ap 20:7 "Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavan
    Adventismi
    15
    108
  16. .Hoppuilla.

. Arka tulevaisuus sinä olet kahle . Toivon suunnittelu ei mene kuin suunnitellut . Meni hyvin tai huonosti lopulta käy
    Runot
    0
    107
  17. ~ Pieni kivi ~

~~ ♥ Nainen on kuin kivi kengässä Se kun hiertää Se pysäyttää niin tavallisen kadun kulkijan kuin presidentinkin Pak
    Kirjallisuus
    4
    107
  18. ~ Rosoinen taivas ~

~~ ♥ Voi kuinka kaunis voi olla lopulta rumaa ja voi miten taas rumuuden sisällä voi asua.. niin paljon kauneutta Kha
    Rakkausrunot
    10
    106
  19. Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !

Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta
    Adventismi
    9
    105
  20. Kysymyksiin... Onko Jumala ikuisesti kiduttava hirviö ?

Niin tässä kysymyksessä olemmekin sitten sen ongelman edessä, että luotiinko ihminen tai oikeammin ihmisen "sisin olemus
    Uskonnot ja uskomukset
    54
    104