otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
# Shakaalien tanssia #
♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ... SHAKAALIEN TANSSIA ... Puistossa illan hämärässä Hiljainen Viinituvasta kuuluu sävel Vi3190~ Ajanvirrassa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih3190~ Arm* ~
¤¤~♥~♥~¤¤ Käsissäsi, sykkeessäsi minä tunnen, Aargh... Tule kohti ja kohtaa, minut... ¤¤~♥~♥~¤¤ http://www.8190~ Vapaat tuulet ~
~~~ ♥ Vapaat tuulet taas puhaltaa maailma on viennyt rakkaan tehnyt tomuksi kaiken Ei asu onni näissä käsissäni ei enä6190~¤ Soinnut ¤~
¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär4188~ Metodi ~
~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma2188~ Vuorovesi ~
~ Koivut kukkii joka vuosi tahdoit tai et yksi ajanjakso menee toinen tulee Talven jälkeen on jälleen kevät iloinen el6188~ Meidän rakkaus ~
~♥♥~ Meidän rakkauttamme ei halvenna kukaan sitä ei voi neuvoa sitä ei voi käsin kopeloida ei ole rautaa se ei met4187~ Andromeda ~
¤¤~~~~♥♥~~~~¤¤ Armaani ~ sinun suklaavartalosi ~ tuoksussasi Olen hengissä ~ hengitän ~ sinua Airueesi kaaret ~ kauk8187~ Kuun silta ~
~~ ♥ Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet kohotettu katseeni ei voi ol10187~ Papyrus ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ PAPYRUS ~ Toiveen vain - pullopostissain Uinuen kelluvaa sanoja salaperäisyyteen Kaislikon l1186~ Pompi Pompi ~
oO ♥♥ Oo Ihmisen onni on lemmessä leikkiä Kiristä ei kaulus kun naama on naurus Ilossa hyppii nyt koko elämänkaari my5186Jeesus on historiallinen tosiasia !
Roomalainen historioitsija Tacitus ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Tacitus ) mainitsee kirjoittamissaan aikakirjoissa kei13186Tuulikemiaa ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luotu ihme ihoani vasten tuntematta tunnen kivun kosketuksen Katse kulkee kehoa mittaa0185Aamunkajo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E0185* Garde *
~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p8184Tuulimyllyjä
~~~ Jos näkisin metrin matkalta kahteen metriin niin ehkä ajattelisin toisin Pilvisillä päivilläkin on hopeareunuksens0184Vanhhoja poikkii
### Kyl se on maar ilmoja pielly viime aikkoina kuiva kesä, kuitennii paljo naitatteja näin syssymmällä ollunna kuite0184Tuulissa rientäjä
*** Kaunis on katsoa kaunis on koskea Ihosi takana aukeaa rajaton mittaamaton avaruus sinne kuin löytöretkeilijä leij1184...Aikamatka...
*** Yhtenä päivänä on hyvästeltävä tämä päivä ja on edettävä huomiseen on vain otettava se askel ja edettävä Oman aika0183