otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk8153.Hoppuilla.
. Arka tulevaisuus sinä olet kahle . Toivon suunnittelu ei mene kuin suunnitellut . Meni hyvin tai huonosti lopulta käy0153# Juoksemassa #
####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k0153~ Maailmaan eksyneet ~
~~ ♥ Katu kulkee läpi kaupungin auton valoissa sama kutsu sama huuto Tanssii parketilla tyttö discon valoissa sama k17153~ Kuun silta ~
~~ ♥ Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet kohotettu katseeni ei voi ol10152" Messiaan ateria !
Johdanto: Ap 20:7 "Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavan15152~ Rakkaani ~
~♥~ Yhdyssana on vaikea tai että yhdy sanaan sekin on vaikeaa Tai vaikka rakasta minut ehjäksi yhdeksi yhdyssanaksi1152JUMALAN 10/2 KÄSKYÄ !
JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhtee8152--- Tyhjyys ---
*** Mikä minussa on toista korjaamaan kun ei ole kuin käsi kädelle olkapää olkäpäälle Tämä rikkinäisten maa huutaa tyh1151Ambivalenssi
*** Älä riepota mua tai sit riepota, kunnolla Mutta älä sittenkään Sinä et asu siellä missä rakkaus asuu vaan sivukad0151# Mirror #
OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T1150~ SEITSEMÄN MILJARDIA ~
~~~~ ¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikä olen minä ? ~ ihminen , että Sinä ~ pidät minusta huolen Näin ~ ammoin taipal2150~ Päättymätön ~
~&~ Nauhojen solmut kierretty itsensä kanssa päästä päähän yhteen Ulospääsy arvoitus Palaan kenkääni ja kävelen ~&~5150Adventistit "diasporassa" !? :O
Vuonna 1846 painettiin ensimmäinen adventtikirjallisuudeksi katsottava kirjanen ja se sisälsi Ellen G Whiten ensimmäisen18149Otakoppi: Ollako vai ei olla
~~ ¤ ~~ . Ollako nyt vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä... . Vai ollako ehken sellainen heijaste, k2149¤ Kosketus ¤
~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana0149¤ Infinity ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu1148~ Pieni laulu ~
~~ ( ♥♥ ) ~~ On hetkiä jolloin voi muistaa kerätä yhteen lyhteet istahtaa iltaan syliin rakkaan Taas takana päivä kuja2148~ Aika kelluu ~
~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa0148Näkymätöntä
~~~ Hiljaisuus kuinka ihmeellistä se onkaan kun ei tarvita sanoja on on vain on ~~~ ... https://www.youtube.com/watc3148