Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk
    Jeesus
    8
    153
  2. .Hoppuilla.

. Arka tulevaisuus sinä olet kahle . Toivon suunnittelu ei mene kuin suunnitellut . Meni hyvin tai huonosti lopulta käy
    Runot
    0
    153
  3. # Juoksemassa #

####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k
    Runot
    0
    153
  4. ~ Maailmaan eksyneet ~

~~ ♥ Katu kulkee läpi kaupungin auton valoissa sama kutsu sama huuto Tanssii parketilla tyttö discon valoissa sama k
    Rakkausrunot
    17
    153
  5. ~ Kuun silta ~

~~ ♥ Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet kohotettu katseeni ei voi ol
    Rakkausrunot
    10
    152
  6. " Messiaan ateria !

Johdanto: Ap 20:7 "Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavan
    Adventismi
    15
    152
  7. ~ Rakkaani ~

~♥~ Yhdyssana on vaikea tai että yhdy sanaan sekin on vaikeaa Tai vaikka rakasta minut ehjäksi yhdeksi yhdyssanaksi
    Rakkausrunot
    1
    152
  8. JUMALAN 10/2 KÄSKYÄ !

JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhtee
    Jeesus
    8
    152
  9. --- Tyhjyys ---

*** Mikä minussa on toista korjaamaan kun ei ole kuin käsi kädelle olkapää olkäpäälle Tämä rikkinäisten maa huutaa tyh
    Rakkausrunot
    1
    151
  10. Ambivalenssi

*** Älä riepota mua tai sit riepota, kunnolla Mutta älä sittenkään Sinä et asu siellä missä rakkaus asuu vaan sivukad
    Rakkausrunot
    0
    151
  11. # Mirror #

OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T
    Runot
    1
    150
  12. ~ SEITSEMÄN MILJARDIA ~

~~~~ ¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikä olen minä ? ~ ihminen , että Sinä ~ pidät minusta huolen Näin ~ ammoin taipal
    Rakkausrunot
    2
    150
  13. ~ Päättymätön ~

~&~ Nauhojen solmut kierretty itsensä kanssa päästä päähän yhteen Ulospääsy arvoitus Palaan kenkääni ja kävelen ~&~
    Runot
    5
    150
  14. Adventistit "diasporassa" !? :O

Vuonna 1846 painettiin ensimmäinen adventtikirjallisuudeksi katsottava kirjanen ja se sisälsi Ellen G Whiten ensimmäisen
    Kristinusko
    18
    149
  15. Otakoppi: Ollako vai ei olla

~~ ¤ ~~ . Ollako nyt vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä... . Vai ollako ehken sellainen heijaste, k
    Runot
    2
    149
  16. ¤ Kosketus ¤

~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana
    Rakkausrunot
    0
    149
  17. ¤ Infinity ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu
    Runot
    1
    148
  18. ~ Pieni laulu ~

~~ ( ♥♥ ) ~~ On hetkiä jolloin voi muistaa kerätä yhteen lyhteet istahtaa iltaan syliin rakkaan Taas takana päivä kuja
    Rakkausrunot
    2
    148
  19. ~ Aika kelluu ~

~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa
    Rakkausrunot
    0
    148
  20. Näkymätöntä

~~~ Hiljaisuus kuinka ihmeellistä se onkaan kun ei tarvita sanoja on on vain on ~~~ ... https://www.youtube.com/watc
    Rakkausrunot
    3
    148