Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Yksi meistä ~

♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä
    Rakkausrunot
    0
    90
  2. ~ Pulse ~

~♥♥~ Sinun sisimpäsi katseen alla tunnen itseni saastaiseksi Se viiltää irti minusta vuosien karstaa puhdistaen kuin
    Rakkausrunot
    3
    89
  3. Lain tehtävä !

Gal 3:21 Onko sitten laki vastoin Jumalan lupauksia? Pois se! Sillä jos olisi annettu laki, joka voisi eläväksi tehdä, n
    Adventismi
    30
    89
  4. Mielenkiintoinen "Mal...Poro"-Mies :O

...Kaikenlaista sitä Jeesuksen nimissä opetetaan nälkäpalkalla... Katso: Reggie Yates: Etelä-Afrikan nuoret Jakso 3 ht
    Adventismi
    1
    88
  5. Kuinkas luette ?

Johdanto: Onnea Veskulle 70v. Vesku laulaa Eino Leinon myötä, että " Meill' ukkoina jo syntyy sylilapset" ! Tästä sano
    Adventismi
    77
    87
  6. otakoppi:haiku

mennyt on hetki vanhaan palata ei voi runo on elää
    Kirjallisuus
    1
    87
  7. ~ Tunne harhaa ~

~~ ♥ Jumala on Rakkaus Minun rakkaus on epäjumala tunnepako ihmisen suuri harhakuvitelma Se tunne ei tunne sääntöjä s
    Rakkausrunot
    6
    87
  8. KRISTITYN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA !

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Kristinusko
    13
    87
  9. ~ Kun rakastuin enkeliin ~

~~ ♥ Sitä tietäni kun yksin kuljin oli se lavea ja leveä Tie ei minnekään Vaan kapenemaan se kävi ja kuin taivaan lah
    Rakkausrunot
    1
    86
  10. ~ Kasvot peilissä ~

~~ ♥ Viha ja rakkaus lantin kaksi puolta Sen on ryövännyt sinulta välinpitämättömyys Tuhlannut lantin omiin tarkoi
    Kirjallisuus
    4
    86
  11. ~ Kimallus ~

~~ ♥ Rakkauden viettelys petojen sukua Pinnallisuus sulkee sydämeensä aistien tulen syvällä huutaa tuntematon Rakkaus
    Rakkausrunot
    5
    86
  12. ~ Resepti ~

~~ ♥ Istuu uimahallin löylyssä miehet löylyssä miehet löylyn lyömät Toinen toiseltansa kysyy oletkos sinä naimisissa
    Rakkausrunot
    2
    85
  13. ~ Tyhjät huoneet ~

~~ ♥ Mitä minä talolla ja tavaroilla puutarhalla kauneimmalla niiden sisällähän asuu tyhjyys Kauniit kulissit vailla i
    Rakkausrunot
    5
    84
  14. ~ Vaskikäärme ~

~~ ♥ Kiitävien päivien huminassa menneisyys huutaa kannoissa kaislikon suhinassa Kuinka soutaisin pois avaraan, syviin
    Viihde ja kulttuuri
    2
    84
  15. ~ Et saa ~

~~ ♥ Ei, et saa tulla lähemmäksi muurini ylitse Se ei ole tehty sinua varten sen on tehnyt elämä rantakallion uurtam
    Rakkausrunot
    2
    84
  16. ~ Teleportti ~

~♥♥~ Kosketuksetta kosketan näkemättä näen tämä ei ole mahdollista mutta on ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=
    Rakkausrunot
    4
    84
  17. ~ SiuMiu ~

~ ♥♥ ~ Kesä on tehnyt kukkasia ja ketunleipiä suloisia maistuvaisia rakkauden tuoksuja tuulenväreissä punaposkisia h
    Rakkausrunot
    7
    84
  18. ~ Erilainen rannalla ~

~ Kesällä kummaa ja kuumaa ihmisiä erilaisia, ei paitaa ei neulaa ei lankaa Näkyjä monenlaisia pysäyttää kulkijan seis
    Rakkausrunot
    10
    84
  19. Otakoppi: Ajasta aikaan

♥ . Jäin miettimään . iltaisin kun veneet palaavat kotiin . jos saisin valita olisin aina . jos saisin valita . valitaa
    Runot
    0
    84
  20. Eläköön Charles Darwin ;)

http://vivas.fi/jos-kaikki-elaimet-pystyisivat-parittelemaan-keskenaan-ihan-miten-sattuu-35-hauskaa-kuvaa/
    Adventismi
    5
    82