otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
... Polulla ...
*** Kävele hiljaa näet enemmän Ihmisten hälinä täyttää kivien ja kantojen kolotkin älä siellä häiritse siellä asuu mui1164... Katseet
♥ Siitä on vuosi kun katseemme kohtasivat sinä tulit matkalainen, veijarimainen, veijareiden maasta . Ensikatseesi, nii1163Otakoppi: Ollako vai ei olla
~~ ¤ ~~ . Ollako nyt vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä... . Vai ollako ehken sellainen heijaste, k2163~ SEITSEMÄN MILJARDIA ~
~~~~ ¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikä olen minä ? ~ ihminen , että Sinä ~ pidät minusta huolen Näin ~ ammoin taipal2162~ Sorry ~
~~ ♥ Kaunis sana, Sorry ! anna anteeksi Se täyttää tyhjyytemme ilolla uudistaa, lujittaa Mitä minä nyt olen taas tehn1161Agape.eetuksia
~~~ Pyyhkeesi suloinen tuoksu ja siinä kirjailtuna teksti muistuttamassa minua autoni hattuhyllyllä olin sinulle rakas1161Adventistien oppi ja "vainajahenki"...
Kuinka nämä voi sovittaa yhteen ? ! . 3 Moos 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin94161~ Rakkauden kautta ~
~ ♥♥ ~ Katso minua suoraan silmiin katso minua rakkauden kautta niin että näkisit sisimpäni rösöni ja rikkinäisyyteni h3160Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ?
Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tull53159- 1159
~ Kuvasi ~
~~ ♥ Sinä se olet, sinä yksin yksi universumini suuri mahdollisuus Ehkä kaikki sanani on jo sanottu puheeni pidetty mu6158VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!
RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19 28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja läh7158# Juoksemassa #
####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k0158~ Moon ~
~~♥♥~~~ Kuu jo siintää puiden takana uusi kuu ja jälleen uusi vuosi Huomisen syli valaisee taivaltani ja saan rientää4158¤ Kosketus ¤
~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana0157Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt31157KRISTITYN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA !
Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,13156¤ Infinity ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu1156# Mirror #
OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T1156~ Joulurauhaa ~
~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät2156