Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ... Polulla ...

*** Kävele hiljaa näet enemmän Ihmisten hälinä täyttää kivien ja kantojen kolotkin älä siellä häiritse siellä asuu mui
    Runot
    1
    164
  2. ... Katseet

♥ Siitä on vuosi kun katseemme kohtasivat sinä tulit matkalainen, veijarimainen, veijareiden maasta . Ensikatseesi, nii
    Rakkausrunot
    1
    163
  3. Otakoppi: Ollako vai ei olla

~~ ¤ ~~ . Ollako nyt vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä... . Vai ollako ehken sellainen heijaste, k
    Runot
    2
    163
  4. ~ SEITSEMÄN MILJARDIA ~

~~~~ ¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikä olen minä ? ~ ihminen , että Sinä ~ pidät minusta huolen Näin ~ ammoin taipal
    Rakkausrunot
    2
    162
  5. ~ Sorry ~

~~ ♥ Kaunis sana, Sorry ! anna anteeksi Se täyttää tyhjyytemme ilolla uudistaa, lujittaa Mitä minä nyt olen taas tehn
    Kirjallisuus
    1
    161
  6. Agape.eetuksia

~~~ Pyyhkeesi suloinen tuoksu ja siinä kirjailtuna teksti muistuttamassa minua autoni hattuhyllyllä olin sinulle rakas
    Rakkausrunot
    1
    161
  7. Adventistien oppi ja "vainajahenki"...

Kuinka nämä voi sovittaa yhteen ? ! . 3 Moos 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin
    Adventismi
    94
    161
  8. ~ Rakkauden kautta ~

~ ♥♥ ~ Katso minua suoraan silmiin katso minua rakkauden kautta niin että näkisit sisimpäni rösöni ja rikkinäisyyteni h
    Rakkausrunot
    3
    160
  9. Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ?

Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tull
    Adventismi
    53
    159
  10. otakoppi:haiku

mennyt on hetki vanhaan palata ei voi runo on elää
    Kirjallisuus
    1
    159
  11. ~ Kuvasi ~

~~ ♥ Sinä se olet, sinä yksin yksi universumini suuri mahdollisuus Ehkä kaikki sanani on jo sanottu puheeni pidetty mu
    Rakkausrunot
    6
    158
  12. VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!

RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19 28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja läh
    Kristinusko
    7
    158
  13. # Juoksemassa #

####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k
    Runot
    0
    158
  14. ~ Moon ~

~~♥♥~~~ Kuu jo siintää puiden takana uusi kuu ja jälleen uusi vuosi Huomisen syli valaisee taivaltani ja saan rientää
    Rakkausrunot
    4
    158
  15. ¤ Kosketus ¤

~~¤¤¤¤¤¤¤~♥♥~¤¤¤¤¤¤¤~~ ~ KOSKETUS ~ Ajassa rakastaa Katseella koskettaa Kaunein salaisuus Kätkössä sydämen Ihana
    Rakkausrunot
    0
    157
  16. Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    157
  17. KRISTITYN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA !

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Kristinusko
    13
    156
  18. ¤ Infinity ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bussit kadulla tarinaa kertoo, peli menetetty ! Rakkaus rajoitettu, mielentila, vapaa ajatu
    Runot
    1
    156
  19. # Mirror #

OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos peileittä elämä, jää varjoon, muilta Kypsy ei vilja, ei valaise, oma valo iloksi yhteiseen T
    Runot
    1
    156
  20. ~ Joulurauhaa ~

~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät
    Runot
    2
    156