Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. IHMISELLÄ ON AINA ELÄVÄ SIELU !

Eroaako siis sielu ruumiista kuollessamme ? Esim... tässä vähän mietittävää: Paavali kertoo itsestään: 2Kor 12:2-4
    Jeesus
    43
    127
  2. Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !

Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!! Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka h
    Adventismi
    30
    127
  3. Otakoppi: Alkaja

♥ Takana pitkä päivä yö jo taipuu Joensuun taivaalla Tähtikö sylissäni näin katson pientä vaeltajaa pientä ihmet
    Rakkausrunot
    1
    127
  4. ~ Huuto pimeään ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä seison vartiopaikallani olenko paikalla, Minä ? Olenko Minä ! se Minä joka minua peili
    Runot
    0
    127
  5. # Kaksi koiraa #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaksi koiraa sisälläni Toinen koira sanoo et kykene - et pysty Toinen koira vakuuttaa sinä selviät
    Rakkausrunot
    2
    126
  6. ~ Ignis Solus ~

~~ ♥ Se hehkuu se palaa vain yksin liekki yksinäinen Saa voimansa sisältään ei suulas voi sitä käsittää uhmakas antrov
    Rakkausrunot
    0
    126
  7. ~ Klik Klik Klik ~

~~ ♥ Mielikuvitusharha seikkailee klikkaa mua mä tunnen sut Epätoivon askeleet kadulla kulkee pimeän takana ja nauraa
    Rakkausrunot
    0
    126
  8. USKOVAN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Jeesus
    28
    126
  9. ~ Minun maailmani ~

~ ♥♥ ~ Kuin perhosen toukka on ihminen pieni vain hetkisen se taivaltaa saattaa vain hetkisen se kotiaan kyhää Taida
    Runot
    3
    126
  10. ... Yksin ...

~~~ Suuri unelma on poissa on pimeä yö lämmin sellainen kuitenkin Hiljaisuus on ystävä ei revi, ei raasta eikä vaadi
    Rakkausrunot
    0
    126
  11. ...Aikamatka...

*** Yhtenä päivänä on hyvästeltävä tämä päivä ja on edettävä huomiseen on vain otettava se askel ja edettävä Oman aika
    Rakkausrunot
    0
    126
  12. ~ Breakwater ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ Edessäni, sinun ylväät aaltosi asettuman Jylhät vuoresi kotkasi, kohtalosi Vuoripurosi puhdasta laav
    Rakkausrunot
    6
    125
  13. ~ Huojuvat talot ~

~~ ♥ Nämä huojuvat talot Puhuvat sanoja rakkaudesta huutavat tyhjyyteen Oletko kuullut ajatukseni ovat sinussa Tänään
    Rakkausrunot
    4
    125
  14. ~ Aura Gabanos ~ ~

( osa 2 Rakkausrunoista poistettu ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hiilloksesi, ristikon takaa tunnen poltteesi kärventää Tart
    Kirjallisuus
    0
    124
  15. ~ Angel of gold plate ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Peilikuvan varjoonko hukuitko loistoosi krusifiksi Sinä, viisain ja kaunein luotu olemuksessas
    Runot
    0
    124
  16. ~ Phantom ~

~~ ♥ Hyvyys alla takin kauluksen huutaa ilmaan syvempään kuiluihin kurkottaa Ei se näy etäälle Ei se näy lähelle Tunn
    Rakkausrunot
    1
    124
  17. Töyssyjä tiellä

*** Yritin olla onneton sitten kyllästyin ajatukseen ei siitä mitään hyötyä ole Päätän, en katso siihen mikä on takana
    Runot
    0
    124
  18. otakoppi:haiku

mennyt on hetki vanhaan palata ei voi runo on elää
    Kirjallisuus
    1
    124
  19. Otakoppi: Elävä vesi ja aamutähti sydänpäivään !

Matt 13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista13:50 ja heittävät heidät tu
    Adventismi
    21
    123
  20. ~Leikkiterapiaa ~

~~ ♥ Tule tänne, älä suutu sehän olisi selvä oire jostain Tila täytä ole huomattu huomaamaton Kuka vetää maton altasi
    Kirjallisuus
    1
    123