VALEHTELEEKO RAAMATTU ?!?!

RAAMATTU SANOO NÄIN ! 1 Sam 28:8-19

28:8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo, ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".

28:9 Mutta vaimo vastasi hänelle: "Sinä tiedät kyllä, mitä Saul on tehnyt, kuinka hän on hävittänyt vainaja-ja tietäjähenkien manaajat maasta. Miksi virität minulle ansan tuottaaksesi minulle kuoleman?"

28:10 Niin Saul vannoi hänelle Herran kautta ja sanoi: "Niin totta kuin Herra elää: tästä asiasta ei sinulle tule mitään syytä".

28:11 Vaimo kysyi: "Kenen minä nostatan sinulle?" Hän vastasi: "Nostata minulle Samuel".

28:12 Mutta kun vaimo näki Samuelin, huudahti hän kovalla äänellä. Ja vaimo sanoi Saulille: "Miksi olet pettänyt minut? Sinähän olet Saul."

28:13 Kuningas sanoi hänelle: "Älä pelkää. Mitä sinä näet?" Vaimo vastasi Saulille: "Minä näen jumal'olennon nousevan maasta".

28:14 Hän kysyi häneltä: "Minkä näköinen hän on?" Vaimo vastasi: "Vanha mies nousee ylös, viittaan verhoutuneena". Niin Saul ymmärsi, että se oli Samuel, ja kumartui kasvoilleen maahan ja osoitti kunnioitusta.

28:15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."

28:16 Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?

28:17 Herra on tehnyt sen, minkä hän on minun kauttani puhunut: Herra on reväissyt kuninkuuden sinun kädestäsi ja on antanut sen toiselle, Daavidille.

28:18 Kun sinä et kuullut Herran ääntä etkä tehnyt Amalekille, mitä hänen hehkuva vihansa vaati, sentähden Herra on tänä päivänä tehnyt sinulle tämän.

28:19 Herra antaa myöskin Israelin yhdessä sinun kanssasi filistealaisten käsiin, ja huomenna olet sinä poikinesi minun tykönäni; myös Israelin leirin Herra antaa filistealaisten käsiin."

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varpulan Matti

Kyllä ystävä hyvä S.tana ilmaantuu jopa valkeuden enkelinä, eksyyttääkseen ihmisen. Ei sinun pidä puolustaessasi adentisteja syyttää ymmärtämättömäksi tutkimaan raamattua.

Tässä ollaan helluntaissa oltu yli 40 vuotta, emmekä me puolisoni kanssa usko ikuiseen kadotuskidutusoppiin. Myös rakkaassa Kansanlähetyksessä on tuttuani ja heillä on myös selkeä ajatus, ettei ikuista kiduttavaa kadotusta ole.

Toivon, että et intoile rienaajankanssa valkeuden enkelinä sanomaa, "ette suinkaan kuole"" opetusta, sillä niillä sanoilla tarkoitat sitä, ettei Jumala saisi synnistä voittoa, vaan häviön, eikä kaikkea voidakaan luoda uudeksi.

Ihmisessä itsessään ei ole iankaikkisuutta, vaan tämä ominaisuus on yksin ja ainoastaan Jumalassa. Siksi Jumalan sanat paratiisissa elämänpuulla, ettei syö ja näin ----- elä iankaikkisesti ----- pitää paikkansa ja kuules, ei sen elämänpuun ohi ole kukaan sen Kerubin ohi päässyt, jolla on välkkyvä miekka, "sanan miekka" käytössä.

Vain Kristus tarjoaa iankaikkisen elämän ja se on armolahja, Jeesuksessa.
      Uskon kautta häneen, omassa elämässä on lupa iankaikkiseen elämään.

Joh 5:25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää.
      Joh 5:26 Sillä niinkuin ----> Isällä on >elämä< itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on >elämä< itsessänsä.

1Ti 6:15 jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra,

1Ti 6:16 ----->>jolla ainoalla on kuolemattomuus;

• otakops

Lainaus: " Ei sinun pidä puolustaessasi adentisteja syyttää ymmärtämättömäksi tutkimaan raamattua.

• Sokea Reeta

Näkee kyllä sokea Reetakin, minkä hengen vallassa Otakops riehuu. Arvioikoon kukin lukija mielessään onko kysymyksessä Pyhä Henki vai Saatanan syyttäjähenki.
      Hedelmistään puu tunnetaan.

• otakops

Olen samaa mieltä...

Maistun makealle ja hyvälle totuuden hedelmälle joista lukijani saa siemailla
        raamatun totuuksia ihanina pikkuannoksina...
        ... ja ai kun sitten sitä makua
        maistellessa on kiva käydä levollisin mielin nukkumaan... :)))

• otakops

• Mirka,, ..........

Raamattu on satukirja. Se joka väittää raamattua todeksi niin se valehtelee.

• otakops

Enpäs valehtele ! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2348
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2124
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1548
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75