otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~Leikkiterapiaa ~
~~ ♥ Tule tänne, älä suutu sehän olisi selvä oire jostain Tila täytä ole huomattu huomaamaton Kuka vetää maton altasi1122~ Tosi Mies ~
~~ ♥ Tosi Mies siivoaa sotkunsa eikä sotke asioita Hymyilee kysyttäessä ja on hiljaa kun pyydetään Tulee paikalle tar10122~ Kolikko ~
~♥♥~ Minulta putosi viiden sentin kolikko marketin kassajonossa kenkien väliin, ihmiset katselivat ja kassa sanoi taas13122Kysymyksiin... Onko Jumala ikuisesti kiduttava hirviö ?
Niin tässä kysymyksessä olemmekin sitten sen ongelman edessä, että luotiinko ihminen tai oikeammin ihmisen "sisin olemus54121~ Joulurauhaa ~
~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät2121Adventistien oppi ja "vainajahenki"...
Kuinka nämä voi sovittaa yhteen ? ! . 3 Moos 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin94121~ Kunnioitus ~
~~ ♥ Kunnioitusta ei voi ostaa. Se pitää ansaita. Nimi ei tee miestä, vaan mies tekee nimen. Rakkautta ei voi ostaa.0121Tuulissa rientäjä
*** Kaunis on katsoa kaunis on koskea Ihosi takana aukeaa rajaton mittaamaton avaruus sinne kuin löytöretkeilijä leij1120Ajatuksen siivin
** Elämän kovat vastakkain, alfat yhdessä kulkevat rientävät yli vuorien Se on näky se on ihme Elämän kovat vastakkai2120~ To be or not to be ~
~~ ♥ Hetki rauhaa kukaan ei pauhaa Ei samaa kaavaa ei ainaista draamaa Minä ketään miellytä en osaa... Miellyttää V0118~ Kuvajainen ~
~~ ♥ Avasin oven, kahvan selän takaa huoneeseen salaperäiseen kiinnostavaan ihmiseen Astuin sisälle ja huomasin ei o3118EGW Hengellisiä kokemuksiako ?
Tuolta kautta jokainen voi löytää Ellen G Whiten " Hengellisiä kokemuksia / näkyjä kirjan, niin ehken monen silmät vähä25118Kuningas Saulin kohtalo !
1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei7118~ Rosoinen taivas ~
~~ ♥ Voi kuinka kaunis voi olla lopulta rumaa ja voi miten taas rumuuden sisällä voi asua.. niin paljon kauneutta Kha10117Iloitse...
~~~ . On parempi sytyttää kynttilä kuin kirjoittaa pimeyttä . Onhan maakin pimeässä avaruudessa alati elämää sykkivä pla1117~ Pieni kivi ~
~~ ♥ Nainen on kuin kivi kengässä Se kun hiertää Se pysäyttää niin tavallisen kadun kulkijan kuin presidentinkin Pak4116"Vääntääkö" Timo Flink Raamattua ?
( aihe keskustelusta http://keskustelu.suomi24.fi/t/13668605#comment-79722652 ) . Alex kirjoittaa " Ei Timo väännä vaan118115Kevätkengät
*** Kengät ovat keljumia kun puristavat evankeliumia kun eivät purista kiva kävellä kun on nätti sää mutta kuka tietää0115~ Kiitoradalla ~
_______________________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KIITORADALLA ~ Kiitoradalla rakkauden etääntyy katsee0115~ Voitelua ~
~~ ♥ Kummallista Naisten takaa-ajoa pyssyt selässä Lyhyt matka ja heti eväät lopussa Ja lopulta Naiset levittäytyv13115