Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Palaa tulevaisuus ~

* Oli alku Oli alkuasukas Toi joku jonkun uuden ajatuksen mahdollisuuden Vanhaa lyttyyn uutta nyt pyttyyn Ei ole nyt
    Rakkausrunot
    5
    155
  2. ~ Rakkauden palo ~

~~ ♥ Etäinen kaipuu tuntemattomaan tahtomattaankin kuljettaa Vie tyhjyyteen - aalloille keinumaan Hiljaisuus kutsuu -
    Rakkausrunot
    6
    155
  3. ~ Hetken tie ~

♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o
    Rakkausrunot
    8
    155
  4. Suvivirsi

Ja kolmaskin säkeistö tuli laulettua kaikesta hälystä huolimatta ! :O " Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös
    Adventismi
    2
    155
  5. USKOVAN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Jeesus
    28
    154
  6. # Vapaana vangittu #

¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... VAPAANA VANGITTU ... Vapaa kukapa ei Tahtoa ois Kirous katala kuitenkin Suloksi ihmisell
    Rakkausrunot
    0
    154
  7. ~ Aika kelluu ~

~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa
    Rakkausrunot
    0
    154
  8. TYHJYYSTYHMYYS

. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai
    Rakkausrunot
    0
    154
  9. ..Reittejä..

*** Valitsit tai et reittejä elämän Kukapa ei miettinyt Minkä valitsin tai valittiin puolestasi *** (Otakoppi) htt
    Rakkausrunot
    1
    154
  10. .Aphorizo.

~~~ Arvon mekin ansaitsemme toisarvoista emme se minä nyt kuitenkin olen toisarvoinen... hōs ponēron ~~~ htt
    Runot
    1
    154
  11. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Jeesus
    5
    152
  12. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Videotykki heijastaa valkokankaalla valokuvia meistä, ihmisistä teoista tuntemattomista jo aikaa sitten Kankaan t
    Rakkausrunot
    2
    150
  13. EGW Hengellisiä kokemuksiako ?

Tuolta kautta jokainen voi löytää Ellen G Whiten " Hengellisiä kokemuksia / näkyjä kirjan, niin ehken monen silmät vähä
    Adventismi
    25
    150
  14. Laattanako vain

*** Pitäis kait tehrä jotain jotta mainittas nimi laatassa mä kuitenkin lopulta vain muistoissa jonkun Voi turhuuksien
    Runot
    1
    150
  15. ~ Kuilu ~

¤ Miksi aarteet elämän unhoittaa tahdot Sukupolvilla on kuilu Pitkospuitten vieressä makaa nuori mies ajatuksenaan ei
    Rakkausrunot
    3
    150
  16. Kysymyksiin... Onko Jumala ikuisesti kiduttava hirviö ?

Niin tässä kysymyksessä olemmekin sitten sen ongelman edessä, että luotiinko ihminen tai oikeammin ihmisen "sisin olemus
    Uskonnot ja uskomukset
    54
    149
  17. ¤ Hold me ¤

♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Rakasta minua ~ ~ Rakastathan ? Anna minun tuntea sinut ~ Ehjää minua ~ suloisiin sanoihisi
    Rakkausrunot
    2
    148
  18. ~ Phantom ~

~~ ♥ Hyvyys alla takin kauluksen huutaa ilmaan syvempään kuiluihin kurkottaa Ei se näy etäälle Ei se näy lähelle Tunn
    Rakkausrunot
    1
    148
  19. ~ Muuan eräs ~

~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S
    Rakkausrunot
    1
    148
  20. ~ Alaston ~

~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät
    Rakkausrunot
    4
    148