otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Palaa tulevaisuus ~
* Oli alku Oli alkuasukas Toi joku jonkun uuden ajatuksen mahdollisuuden Vanhaa lyttyyn uutta nyt pyttyyn Ei ole nyt5155~ Rakkauden palo ~
~~ ♥ Etäinen kaipuu tuntemattomaan tahtomattaankin kuljettaa Vie tyhjyyteen - aalloille keinumaan Hiljaisuus kutsuu -6155~ Hetken tie ~
♥ ~~ Onko se kestävää vai hetken mielihyvää kosketusta jonka annoit kuin utuisten vuorten takaa henkäisy jostain joka o8155Suvivirsi
Ja kolmaskin säkeistö tuli laulettua kaikesta hälystä huolimatta ! :O " Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös2155USKOVAN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA
Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,28154# Vapaana vangittu #
¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... VAPAANA VANGITTU ... Vapaa kukapa ei Tahtoa ois Kirous katala kuitenkin Suloksi ihmisell0154~ Aika kelluu ~
~~ ♥ Tuuli hiljakseen hyppelehtää aalloilla sen kantapäissä ei ole nyt kiirettä Hiekkaan jää jälkiä, syvälle meren aa0154TYHJYYSTYHMYYS
. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai0154..Reittejä..
*** Valitsit tai et reittejä elämän Kukapa ei miettinyt Minkä valitsin tai valittiin puolestasi *** (Otakoppi) htt1154.Aphorizo.
~~~ Arvon mekin ansaitsemme toisarvoista emme se minä nyt kuitenkin olen toisarvoinen... hōs ponēron ~~~ htt1154TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥
KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE5152~ Rakkaus ~
~~ ♥ Videotykki heijastaa valkokankaalla valokuvia meistä, ihmisistä teoista tuntemattomista jo aikaa sitten Kankaan t2150EGW Hengellisiä kokemuksiako ?
Tuolta kautta jokainen voi löytää Ellen G Whiten " Hengellisiä kokemuksia / näkyjä kirjan, niin ehken monen silmät vähä25150Laattanako vain
*** Pitäis kait tehrä jotain jotta mainittas nimi laatassa mä kuitenkin lopulta vain muistoissa jonkun Voi turhuuksien1150~ Kuilu ~
¤ Miksi aarteet elämän unhoittaa tahdot Sukupolvilla on kuilu Pitkospuitten vieressä makaa nuori mies ajatuksenaan ei3150Kysymyksiin... Onko Jumala ikuisesti kiduttava hirviö ?
Niin tässä kysymyksessä olemmekin sitten sen ongelman edessä, että luotiinko ihminen tai oikeammin ihmisen "sisin olemus54149¤ Hold me ¤
♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Rakasta minua ~ ~ Rakastathan ? Anna minun tuntea sinut ~ Ehjää minua ~ suloisiin sanoihisi2148~ Phantom ~
~~ ♥ Hyvyys alla takin kauluksen huutaa ilmaan syvempään kuiluihin kurkottaa Ei se näy etäälle Ei se näy lähelle Tunn1148~ Muuan eräs ~
~~ ♥ Ihmisen totuus Se on totuus jonka luulet ymmärtävän sen vain voit jakaa sen vain johon toisen ymmärrys ulottuu S1148~ Alaston ~
~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät4148