TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ
SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONEELTA ON TAVALLAAN ESTETTY YLLÄPIDON TOIMESTA, NIIN EN VIITSI
ENÄÄ TÄNNE PALJON KIRJOITELLA !

EN TIEDÄ KENEN VARPAILLE OLEN HYPPINYT JA MIKÄ ON ESTON TAKANA MUTTA EN JAKSA AINA KAIVAA TÄTÄ "NETTITIKKUA" ESIIN JOKA VAIHTAA KYLLÄ AINA IP-OSOITETTA MUTTA TARVITTAESSANI SITTEN KAIVAN !

MUTTA KOETTAKAA PÄRJÄTÄ TEKIN TÄLLÄ OSASTOLLA JA PITÄKÄÄ
KESKUSTELUN TASO KORKEALLA !

SIUNAUSTA KAIKILLE ! ♥

T. JAMPPE !

https://www.youtube.com/watch?v=TJTn58IPC5Q

5

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-nonyymi

Olet ollut tämän palstan "yleismies Jantunen" niin kauan kuin olen palstaa seurannut. Toivottavasti perut päätöksesI ja olet edelleenkin aktiivinen, sillä muuten palsta hiljenee melkoisesti. Raamatun tuntemuksesi on pro-tasoa.

Noista ip-osoitteiden banneista sen verran, että kun olen keskustelua seurannut, niin noita tuomioita eivät saa ensisijaisesti häiriköt, vaan ne , jotka ilmoittavat viestit asiattomiksi.

https://www.youtube.com/watch?v=Y9rhGfAgYCg

• Noista ip-osoitteiden banneista sen verran, että kun olen keskustelua seurannut, niin noita tuomioita eivät saa ensisijaisesti häiriköt, vaan ne , jotka ilmoittavat viestit asiattomiksi.

Tähän mokkulallani vastaan selvennöksenä, että Minä en ole koskaan ilmoittanut kenenkään viestiä asiattomaksi ! EN KOSKAAN ! :O

En vaikka siinä olisi haukuttu tai tuomittu minua kuinka !

Tein valituksen ylläpidolle mutta tuskin viitsivät edes lukea !

https://www.youtube.com/watch?v=olzNf9S_FwI

• a-nonyymi
        Kopittelija007 kirjoitti:

Noista ip-osoitteiden banneista sen verran, että kun olen keskustelua seurannut, niin noita tuomioita eivät saa ensisijaisesti häiriköt, vaan ne , jotka ilmoittavat viestit asiattomiksi.

Tähän mokkulallani vastaan selvennöksenä, että Minä en ole koskaan ilmoittanut kenenkään viestiä asiattomaksi ! EN KOSKAAN ! :O

En vaikka siinä olisi haukuttu tai tuomittu minua kuinka !

Tein valituksen ylläpidolle mutta tuskin viitsivät edes lukea !

https://www.youtube.com/watch?v=olzNf9S_FwI

Etttei tule väärinkäsitystä, niin selvennän etten tarkoittanut, että olisit ilmoittanut jonkun viestin asiattomaksi. Yleisessä Suomi24-keskustelussa olen huomannut, että jos niin tekee on siitä usein seurauksena banni.

Kirjoitat usein isoilla kirjaimilla eli huudat, mutta se on vain pieni käytöstaparikkomus. Olet joitain ketjuja poistattanut, jotka olet itse aloittanut (ainakin yhden muistaakseni) - en tiedä liittyykö tapaukseen.

Toivottavasti saat tuomiosi kumottua "hovissa".

• a-nonyymi kirjoitti:

Etttei tule väärinkäsitystä, niin selvennän etten tarkoittanut, että olisit ilmoittanut jonkun viestin asiattomaksi. Yleisessä Suomi24-keskustelussa olen huomannut, että jos niin tekee on siitä usein seurauksena banni.

Kirjoitat usein isoilla kirjaimilla eli huudat, mutta se on vain pieni käytöstaparikkomus. Olet joitain ketjuja poistattanut, jotka olet itse aloittanut (ainakin yhden muistaakseni) - en tiedä liittyykö tapaukseen.

Toivottavasti saat tuomiosi kumottua "hovissa".

En ole mitään POISTATTANUT vaan pari viestiketjua olen ITSE POISTANUT eli painanut itse POISTA nappia, siis en ole pyytänyt ylläpidolta poistoa ! Rekisteröitynyt käyttäjä voi poistaa omat aloituksensa ja kommenttinsa jos haluaa ! :O
        Mutta minä en ole poistanut niitä kirjoituksiani koskaan kokonaan, vaan olen tehnyt siitä "päivitetyn" version siksi koska ketju on ollut täynnä asiattomuuksia mikä ei ole edes liittynyt aiheeseen ja että minulla on ollut lisätietoutta siihen käsiteltävään asiaan.
        Tällainen on esim " jo tuonelassa näemme toisemme 2.0" eli päivitetty versio !

• 1213

"KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ"

Harmi. Ei voi kuin ihmetellä mistä tuo johtuu, ehkä ateistein usko on liian heikko kestämään sananvapautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1314
    Aihe