otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Angel of gold plate ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Peilikuvan varjoonko hukuitko loistoosi krusifiksi Sinä, viisain ja kaunein luotu olemuksessas0138~Leikkiterapiaa ~
~~ ♥ Tule tänne, älä suutu sehän olisi selvä oire jostain Tila täytä ole huomattu huomaamaton Kuka vetää maton altasi1138# Kaksi koiraa #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaksi koiraa sisälläni Toinen koira sanoo et kykene - et pysty Toinen koira vakuuttaa sinä selviät2137~ Ignis Solus ~
~~ ♥ Se hehkuu se palaa vain yksin liekki yksinäinen Saa voimansa sisältään ei suulas voi sitä käsittää uhmakas antrov0137Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt7137Otakoppi: Alkaja
♥ Takana pitkä päivä yö jo taipuu Joensuun taivaalla Tähtikö sylissäni näin katson pientä vaeltajaa pientä ihmet1137~ Sydämen koti ~
~ ♥♥ ~ Tulithan sinä sittenkin tulit kun pyysin toit itsesi ja sanoit Minä rakastan sinua Ei se sana kovaa kuulunut e3136~ SiuMiu ~
~ ♥♥ ~ Kesä on tehnyt kukkasia ja ketunleipiä suloisia maistuvaisia rakkauden tuoksuja tuulenväreissä punaposkisia h7135~ Huuto pimeään ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä seison vartiopaikallani olenko paikalla, Minä ? Olenko Minä ! se Minä joka minua peili0135~ Kuvajainen ~
~~ ♥ Avasin oven, kahvan selän takaa huoneeseen salaperäiseen kiinnostavaan ihmiseen Astuin sisälle ja huomasin ei o3134Egyptiinkö
Hei sinä someaivo kerro kerro kuvastin riviesi välissä on laaja alue josta lukea . kaunokuvasi ei tee sinusta kaunista e0134Parakletos
~~~ . Minun mukaani, puolelleni kutsuttu kiitos, että mestarin lailla seisot vierelläni kaikki huoleni päällesi sälyttäe0133~ Taka uma ~
♥ ~~ Siivet erilaiset elää elämäänsä ulkopuolella riippumatta salattu onni mitä se onkaan jaettu onni todellinen sano0133~ Klik Klik Klik ~
~~ ♥ Mielikuvitusharha seikkailee klikkaa mua mä tunnen sut Epätoivon askeleet kadulla kulkee pimeän takana ja nauraa0133~ Pieni kivi ~
~~ ♥ Nainen on kuin kivi kengässä Se kun hiertää Se pysäyttää niin tavallisen kadun kulkijan kuin presidentinkin Pak4133~ Sinulle ~
~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi2133~ Narsissi ~
~~ ♥ Minä niin ajattelin ja toivoin, vain hyvää niin kauan kuin, en enää voinut. Siksi en enää, kyyneliä vuodata en4133~ Breakwater ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Edessäni, sinun ylväät aaltosi asettuman Jylhät vuoresi kotkasi, kohtalosi Vuoripurosi puhdasta laav6132~ Aura Gabanos ~ ~
( osa 2 Rakkausrunoista poistettu ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hiilloksesi, ristikon takaa tunnen poltteesi kärventää Tart0132Katseet peilissä
~~~ Sinisilmä syntyessä pikisilmä vanhetessa värivarieteetä ulkoavaruuden ihmettä Siipirikoksiko syntynyt kukaan ihmi1132