otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
¤ Kynä ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm0107~ Koukassa ~
~~ ♥ Kesytön se on villi ja vapaa Mutta minne mennä minä olen tässä Maalivahti, joka ottaa kiinni kaikki pallosi sill0106~ Silta ~
~~ ♥ Jos sulle kertoisin kaikki ne ajatukseni pilviin piirretyt pienet kosketukset unet häilyväiset Jos tietäisit tunt9106~ Huoneessa ~
~~ ♥ Huoneessani asuu valkeus niin luulin Siivosin niin liat pois ikkunat kaikki ei pölyä missään En nähnyt Oli jo p8106~ Rakkaus ~
~~ ♥ Videotykki heijastaa valkokankaalla valokuvia meistä, ihmisistä teoista tuntemattomista jo aikaa sitten Kankaan t2106Eipä hyvältä kuulosta.... Jes 7:14
Profetia Jes 7:14: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja anta4106~ Outo ~
~~ ♥ Katseet Herätetyt toiveet Ne kuultaa auringon säteet päivän Niin näkymätön sinä Rakkaus ~~ ♥ Dances With W0105~ HURSKAS VAI EI ~
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esi5105Otakoppi: ~ Rakkaus ~
~ ♥♥ ~ . Haluaisin rakastaa sinua niin hiljaa mutta niin lujaa kuin Jumala . Rakastaa kuin hiljainen tuulenväre kaislik2105... Kyynelten koti ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kaipauksen suloinen herkkyys etsii kotia, läpi kyynelten poikki taivaan avaruuksien Tuskain kaut0104~ Luonnon kiertokulku ~
~ Kerran oli Suo Kuokka ja Jussi... Sitten tuli Nokia Ja sitten taas... tuli Suo Kuokka ja Jussi. ~ http://www.yout5104KRISTITYN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA !
Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,13104~ Kun rakastuin enkeliin ~
~~ ♥ Sitä tietäni kun yksin kuljin oli se lavea ja leveä Tie ei minnekään Vaan kapenemaan se kävi ja kuin taivaan lah1103~ Ranneote ~
~~♥ Se jokin, sydän tietää sanoitta, tuntee mielihyvää ote luja, yhteinen kuin tyhjästä syntynyt se pitää ja haast5103Mielenkiintoinen "Mal...Poro"-Mies :O
...Kaikenlaista sitä Jeesuksen nimissä opetetaan nälkäpalkalla... Katso: Reggie Yates: Etelä-Afrikan nuoret Jakso 3 ht1103Proegnosmenou
Somettajien raskas ies "Rakastakaa mua" . Minäpä tuota . Asiani on edeltätiedetty . ~~~ https://www.youtube.com/watch?v0103~ Pulse ~
~♥♥~ Sinun sisimpäsi katseen alla tunnen itseni saastaiseksi Se viiltää irti minusta vuosien karstaa puhdistaen kuin3102Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt31102~ SiuMiu ~
~ ♥♥ ~ Kesä on tehnyt kukkasia ja ketunleipiä suloisia maistuvaisia rakkauden tuoksuja tuulenväreissä punaposkisia h7102~ Kimallus ~
~~ ♥ Rakkauden viettelys petojen sukua Pinnallisuus sulkee sydämeensä aistien tulen syvällä huutaa tuntematon Rakkaus5102