Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Angel of gold plate ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Peilikuvan varjoonko hukuitko loistoosi krusifiksi Sinä, viisain ja kaunein luotu olemuksessas
    Runot
    0
    138
  2. ~Leikkiterapiaa ~

~~ ♥ Tule tänne, älä suutu sehän olisi selvä oire jostain Tila täytä ole huomattu huomaamaton Kuka vetää maton altasi
    Kirjallisuus
    1
    138
  3. # Kaksi koiraa #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaksi koiraa sisälläni Toinen koira sanoo et kykene - et pysty Toinen koira vakuuttaa sinä selviät
    Rakkausrunot
    2
    137
  4. ~ Ignis Solus ~

~~ ♥ Se hehkuu se palaa vain yksin liekki yksinäinen Saa voimansa sisältään ei suulas voi sitä käsittää uhmakas antrov
    Rakkausrunot
    0
    137
  5. Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Adventismi
    7
    137
  6. Otakoppi: Alkaja

♥ Takana pitkä päivä yö jo taipuu Joensuun taivaalla Tähtikö sylissäni näin katson pientä vaeltajaa pientä ihmet
    Rakkausrunot
    1
    137
  7. ~ Sydämen koti ~

~ ♥♥ ~ Tulithan sinä sittenkin tulit kun pyysin toit itsesi ja sanoit Minä rakastan sinua Ei se sana kovaa kuulunut e
    Rakkausrunot
    3
    136
  8. ~ SiuMiu ~

~ ♥♥ ~ Kesä on tehnyt kukkasia ja ketunleipiä suloisia maistuvaisia rakkauden tuoksuja tuulenväreissä punaposkisia h
    Rakkausrunot
    7
    135
  9. ~ Huuto pimeään ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä seison vartiopaikallani olenko paikalla, Minä ? Olenko Minä ! se Minä joka minua peili
    Runot
    0
    135
  10. ~ Kuvajainen ~

~~ ♥ Avasin oven, kahvan selän takaa huoneeseen salaperäiseen kiinnostavaan ihmiseen Astuin sisälle ja huomasin ei o
    Rakkausrunot
    3
    134
  11. Egyptiinkö

Hei sinä someaivo kerro kerro kuvastin riviesi välissä on laaja alue josta lukea . kaunokuvasi ei tee sinusta kaunista e
    Rakkausrunot
    0
    134
  12. Parakletos

~~~ . Minun mukaani, puolelleni kutsuttu kiitos, että mestarin lailla seisot vierelläni kaikki huoleni päällesi sälyttäe
    Runot
    0
    133
  13. ~ Taka uma ~

♥ ~~ Siivet erilaiset elää elämäänsä ulkopuolella riippumatta salattu onni mitä se onkaan jaettu onni todellinen sano
    Rakkausrunot
    0
    133
  14. ~ Klik Klik Klik ~

~~ ♥ Mielikuvitusharha seikkailee klikkaa mua mä tunnen sut Epätoivon askeleet kadulla kulkee pimeän takana ja nauraa
    Rakkausrunot
    0
    133
  15. ~ Pieni kivi ~

~~ ♥ Nainen on kuin kivi kengässä Se kun hiertää Se pysäyttää niin tavallisen kadun kulkijan kuin presidentinkin Pak
    Kirjallisuus
    4
    133
  16. ~ Sinulle ~

~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi
    Rakkausrunot
    2
    133
  17. ~ Narsissi ~

~~ ♥ Minä niin ajattelin ja toivoin, vain hyvää niin kauan kuin, en enää voinut. Siksi en enää, kyyneliä vuodata en
    Rakkausrunot
    4
    133
  18. ~ Breakwater ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ Edessäni, sinun ylväät aaltosi asettuman Jylhät vuoresi kotkasi, kohtalosi Vuoripurosi puhdasta laav
    Rakkausrunot
    6
    132
  19. ~ Aura Gabanos ~ ~

( osa 2 Rakkausrunoista poistettu ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hiilloksesi, ristikon takaa tunnen poltteesi kärventää Tart
    Kirjallisuus
    0
    132
  20. Katseet peilissä

~~~ Sinisilmä syntyessä pikisilmä vanhetessa värivarieteetä ulkoavaruuden ihmettä Siipirikoksiko syntynyt kukaan ihmi
    Runot
    1
    132