Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Keiju ~

~~♥ Syntynyt outoon sinuun todeksi satuun, satumetsän Iloisin ajatuksin keiju lentää, liitää sinne missä tuuli pysähty
    Rakkausrunot
    0
    74
  2. ~ HURSKAS VAI EI ~

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esi
    Jeesus
    5
    74
  3. Jumala puhdistaa itse omansa !

JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Se
    Kristinusko
    8
    74
  4. ~ Auto ~

~ ;D Saan ajaa koska olen, puhaltanut nollaa ~ ;D ~ http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEjK8k
    Runot
    1
    72
  5. ~ Liekki ~

~ ♥♥ ~ Tämä päiväkin olkoon elävä, näkymätön todiste hiljaisuudessa, kun aivoni ajattelevat kaiken aikaa sinua ~
    Rakkausrunot
    2
    72
  6. JUMALAN KÄSKYT !

JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhteen
    Adventismi
    20
    72
  7. Proegnosmenou

Somettajien raskas ies "Rakastakaa mua" . Minäpä tuota . Asiani on edeltätiedetty . ~~~ https://www.youtube.com/watch?v
    Runot
    0
    72
  8. Oletko sinä Hurskas ?

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Helluntailaisuus
    21
    71
  9. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Kristinusko
    16
    71
  10. ~ Rikottu ~

♥ Tyhjä sydän tyhjä huone . Avaimet roikkuu seinällä edelleen . Mitä he kysyvät siihen vastaan aina . Ihan hyvää, kiito
    Rakkausrunot
    4
    71
  11. ~ Kuvastin ~

~ Kun aamu jälleen sarastaa hiljaa kiiruhtaen keskipäivään niin muistan sadan sen neljännesosan sen takaisen tuskan ha
    Runot
    2
    71
  12. ~ On se vaan hyvä ~

~~ ♥ On se vaan hyvä... ..että on sen verran likinäköinen jotta kaikkia ilkeitä supattelijoita ei huomaa... On se v
    Rakkausrunot
    0
    70
  13. ~ Rakkauden kautta ~

~ ♥♥ ~ Katso minua suoraan silmiin katso minua rakkauden kautta niin että näkisit sisimpäni rösöni ja rikkinäisyyteni h
    Rakkausrunot
    3
    70
  14. ~ Hiomaton timantti ~

~~ ♥ Päivien kimallus paistaa paineessa hiessä hioutuu Kimmeltää kyynelten katveessa illassa hämärtyvässä istuu kynny
    Rakkausrunot
    0
    70
  15. ~ Joulurauhaa ~

~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät
    Runot
    2
    69
  16. ...RHAKAH'

. Joskus liika kiltteys on rasittava feikki . Vitut mä mikään viisas ole angstipaskaa asuu minussa ai miten haluaisinka
    Kirjallisuus
    4
    69
  17. ~ Float ~

~~♥ Sormeni hamuaa hitaasti lipuen auringonsäteitä verkkokalvoilla veden pinnalla, häikäisee vaimeahkot äänet o
    Rakkausrunot
    2
    69
  18. ~ Ihme ~

~♥♥~ Kun olen sanoitta hiljaa näen värien uomat sen voiman, piilotetun Hiljaisuus rukoilee kanssani nähdä taivas, taiv
    Rakkausrunot
    6
    69
  19. ~ Sitä itteesä ~

~~ En tykkää juhlapäivistä koska en tiedä mitä juhlia Jos en tietäisi mikä on pahasta ymmärtäisinkö silloin hyvää
    Rakkausrunot
    1
    68
  20. ~ Kaupungin valot ~

~~♥ Hälyt kaupungin laantuvat hiljaisuus on astunut kaduille silkkiverhoilla peitetyt ikkunat Himmeneviin valoihin on
    Rakkausrunot
    1
    68