Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ¤ Kynä ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm
    Runot
    0
    107
  2. ~ Koukassa ~

~~ ♥ Kesytön se on villi ja vapaa Mutta minne mennä minä olen tässä Maalivahti, joka ottaa kiinni kaikki pallosi sill
    Rakkausrunot
    0
    106
  3. ~ Silta ~

~~ ♥ Jos sulle kertoisin kaikki ne ajatukseni pilviin piirretyt pienet kosketukset unet häilyväiset Jos tietäisit tunt
    Rakkausrunot
    9
    106
  4. ~ Huoneessa ~

~~ ♥ Huoneessani asuu valkeus niin luulin Siivosin niin liat pois ikkunat kaikki ei pölyä missään En nähnyt Oli jo p
    Rakkausrunot
    8
    106
  5. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Videotykki heijastaa valkokankaalla valokuvia meistä, ihmisistä teoista tuntemattomista jo aikaa sitten Kankaan t
    Rakkausrunot
    2
    106
  6. Eipä hyvältä kuulosta.... Jes 7:14

Profetia Jes 7:14: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja anta
    Jeesus
    4
    106
  7. ~ Outo ~

~~ ♥ Katseet Herätetyt toiveet Ne kuultaa auringon säteet päivän Niin näkymätön sinä Rakkaus ~~ ♥ Dances With W
    Rakkausrunot
    0
    105
  8. ~ HURSKAS VAI EI ~

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esi
    Jeesus
    5
    105
  9. Otakoppi: ~ Rakkaus ~

~ ♥♥ ~ . Haluaisin rakastaa sinua niin hiljaa mutta niin lujaa kuin Jumala . Rakastaa kuin hiljainen tuulenväre kaislik
    Rakkausrunot
    2
    105
  10. ... Kyynelten koti ...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kaipauksen suloinen herkkyys etsii kotia, läpi kyynelten poikki taivaan avaruuksien Tuskain kaut
    Rakkausrunot
    0
    104
  11. ~ Luonnon kiertokulku ~

~ Kerran oli Suo Kuokka ja Jussi... Sitten tuli Nokia Ja sitten taas... tuli Suo Kuokka ja Jussi. ~ http://www.yout
    Runot
    5
    104
  12. KRISTITYN HENGELLISESTÄ VAPAUDESTA !

Hengen ohjauksen johdosta: " Elä nyt niin kuin haluat ja tee mitä itse tykkäät tehdä, Iloitse... Älä syytä itseäsi,
    Kristinusko
    13
    104
  13. ~ Kun rakastuin enkeliin ~

~~ ♥ Sitä tietäni kun yksin kuljin oli se lavea ja leveä Tie ei minnekään Vaan kapenemaan se kävi ja kuin taivaan lah
    Rakkausrunot
    1
    103
  14. ~ Ranneote ~

~~♥ Se jokin, sydän tietää sanoitta, tuntee mielihyvää ote luja, yhteinen kuin tyhjästä syntynyt se pitää ja haast
    Rakkausrunot
    5
    103
  15. Mielenkiintoinen "Mal...Poro"-Mies :O

...Kaikenlaista sitä Jeesuksen nimissä opetetaan nälkäpalkalla... Katso: Reggie Yates: Etelä-Afrikan nuoret Jakso 3 ht
    Adventismi
    1
    103
  16. Proegnosmenou

Somettajien raskas ies "Rakastakaa mua" . Minäpä tuota . Asiani on edeltätiedetty . ~~~ https://www.youtube.com/watch?v
    Runot
    0
    103
  17. ~ Pulse ~

~♥♥~ Sinun sisimpäsi katseen alla tunnen itseni saastaiseksi Se viiltää irti minusta vuosien karstaa puhdistaen kuin
    Rakkausrunot
    3
    102
  18. Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    102
  19. ~ SiuMiu ~

~ ♥♥ ~ Kesä on tehnyt kukkasia ja ketunleipiä suloisia maistuvaisia rakkauden tuoksuja tuulenväreissä punaposkisia h
    Rakkausrunot
    7
    102
  20. ~ Kimallus ~

~~ ♥ Rakkauden viettelys petojen sukua Pinnallisuus sulkee sydämeensä aistien tulen syvällä huutaa tuntematon Rakkaus
    Rakkausrunot
    5
    102