Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Tilaisuus ~

~ Kävin kirkossa oli juhlat, muttei ei häät siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? näin siellä ihmisiä monta
    Runot
    10
    78
  2. ~ Joulutarina ~

~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok
    Runot
    3
    78
  3. ~ Iloitse ~

~ ♥♥ ~ Elämä on lahjaa jonka Herra meille antaa Lopulta aika lyhyt seikkailu päällä maan Kaikki ne hetket edessämme f
    Runot
    2
    78
  4. ~ Opaste ~

~ ♥♥ ~ Etuajo-oikeus kohdattaessa takaa täyden tien ~ ♥♥ ~ http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs
    Rakkausrunot
    2
    78
  5. HAUSKA TARINA... ;D

...siitä, mihin väärä raamatun alkukielen kääntäminen ja ymmärtäminen voi johtaa : Tamperelainen hebrean harrastaja l
    Jeesus
    4
    78
  6. Otakoppi: Kuka on kenenkin MAMU ?

Johdanto: . 5 Moos 10:17 "Sillä Herra, teidän Jumalanne, on jumalain Jumala ja herrain Herra, suuri, voimallinen ja pelj
    Adventismi
    24
    78
  7. ~ Kevääseen ~

~~ ♥ Elämä on resuinen pikaruokala martainen marraskuu lehdetön puu Räntäinen hiutale suutelee katukiviä kovaksi kulun
    Rakkausrunot
    0
    77
  8. ~ On ~

~♥♥~ On asioita mitä voi muuttaa ja on asioita mitä ei voi muuttaa ne vaan on, tahdoit tai et kuin vaikka sen, että
    Rakkausrunot
    1
    77
  9. ~ Juomia ~

~♥♥~ Sokeroitu sokeroimaton, keinomakeutettu astar_bami ase_sulfaami ilmavaiva, maanvaiva minä tahtoo veivaa tahtoo
    Runot
    1
    77
  10. ~ Sinulle ~

~~ ♥ Iloisen vuoren takana hiljaa virtaa syvä joki sen pintapyörteet kutsuvat pois vaik oikea pohjavirta ois Olethan
    Rakkausrunot
    0
    76
  11. ~ Kultaseni ~

~♥♥~ Kauneuden tämän kun saisin aina pitää kantaa luoksesi ja nousta ylemmäksi kuin koskaan ennen Sinun kanssasi voi
    Rakkausrunot
    2
    76
  12. ~ Magma label ~

~♥♥~ Jylhänä huutaa minussa kosketuksesi lantiosi lennossa on tulivuoresi vyöryvä kiihko Lähdetään nyt rajuun lentoon
    Rakkausrunot
    2
    76
  13. Minun Jumala vs Raamatun Jumala

~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    76
  14. ~ Liberaali-ihme ~

Päivisin ovat yliopistojen ovet auki kirkkojen ovet ei Jumaluusoppia opiskelevalta odotetaan sinä olet ylioppilas Mutt
    Runot
    0
    75
  15. ~ Sinun ~

~♥♥~ Ikävä on joskus kaunis hiljainen ja, niin herkkä kuin pieni kyynel Toisen kaipuu jota ei voi paeta Se on arjen k
    Rakkausrunot
    4
    75
  16. ~ Se ensimmäinen ~

~~ ♥ Sinun huulesi kuin aamunkaste niin puhdas, helmeilevä ja mansikan makuinen paljaat vaaleat rintasi, hymysi odotta
    Rakkausrunot
    0
    75
  17. ~ Luottamus ~

~~ ♥ Sinä et kysynyt mitä olen tehnyt tai mitä olen tekemättä jättänyt Sinä kysyit vain kolmesti... Rakastatko ? Raka
    Rakkausrunot
    0
    75
  18. ~ Erämaa ~

~ Lanteitten välissä hetken himossa rakastaa rakkaus . Rakastaako ? . Kiintyvätkö lanteitten lautat, rakastavatko ne t
    Rakkausrunot
    1
    75
  19. Otakoppi: Mielenkiintoinen kohta "on taivaassa" !

Johdanto: Jeesus puhuu: Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun
    Adventismi
    0
    75
  20. otakoppi: Oletko sinä Hurskas ?

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus es
    Jehovan todistajat
    42
    75