Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

849

Kommenttia

198

1. ~ Lähelläsi ~

~♥♥~ Kun avaat huoneesi oven kuljet rappukäytävään ja mietteissäsi kävelet, ulko-ovelle ilmassa henkii kevyt parfyymi
    Rakkausrunot
    2
    71
  2. ~ Iloitse ~

~ ♥♥ ~ Elämä on lahjaa jonka Herra meille antaa Lopulta aika lyhyt seikkailu päällä maan Kaikki ne hetket edessämme f
    Runot
    2
    71
  3. ~ Aamu ~

~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma
    Rakkausrunot
    1
    71
  4. ~ Oletko tuntenut ~

~♥♥~ Oletko tuntenut Sydämesi liikkeen illan hämärässä kipuna, niskassa tapahtuvana aivoverenvuotona Oletko tuntenut
    Runot
    3
    71
  5. ~ Opaste ~

~ ♥♥ ~ Etuajo-oikeus kohdattaessa takaa täyden tien ~ ♥♥ ~ http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs
    Rakkausrunot
    2
    71
  6. ~ Luottamus ~

~~ ♥ Sinä et kysynyt mitä olen tehnyt tai mitä olen tekemättä jättänyt Sinä kysyit vain kolmesti... Rakastatko ? Raka
    Rakkausrunot
    0
    71
  7. ..Varjelus..

*** Mitä Hengen silmät näkevätkään sitä inhimilliset silmät tavoita ei kun isä vaikenee rakkaudessaan silloin hän odot
    Runot
    0
    71
  8. ~ Varpunen jouluaamuna ~

~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel
    Rakkausrunot
    0
    70
  9. ~ Tilaisuus ~

~ Kävin kirkossa oli juhlat, muttei ei häät siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? näin siellä ihmisiä monta
    Runot
    10
    70
  10. ~ Joulutarina ~

~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok
    Runot
    3
    70
  11. ~ Kaupungin valot ~

~~ ♥ Voi jos tänä päivänä tietäisimme Voi jos tänä päivänä näkisimme Mutta nyt se on meidän silmiltä salattu pimitett
    Kirjallisuus
    1
    70
  12. ~ Erämaa ~

~ Lanteitten välissä hetken himossa rakastaa rakkaus . Rakastaako ? . Kiintyvätkö lanteitten lautat, rakastavatko ne t
    Rakkausrunot
    1
    69
  13. otakoppi: Oletko sinä Hurskas ?

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus es
    Jehovan todistajat
    42
    69
  14. ~ Kannustinloukku ~

~~ ♥ Onko toinen kannustin vai loukku Siinäpä pulma Ja sinulle uusi näkökulma ~~ ♥ http://www.youtube.com/w
    Rakkausrunot
    1
    69
  15. Minun Jumala vs Raamatun Jumala

~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    69
  16. ~~¤ Tavislaatikko ¤~~

~~ ¤ Jos pelkäät tulla leimatuksi mene tavislaatikkoon siellä sinut tunnetaan olet turvassa joukossa ihmisturvassa Mut
    Kirjallisuus
    1
    68
  17. ~ 8-Pallo ~

~~O Sä sanot Laita enemmän kierrettä vaan Tasapokallako taivaaseen ? Tylsyyksien roviolle sä kyllä sillee meet meet, s
    Runot
    0
    68
  18. ~ Keskellä ~

~~ ♥ Osta tyhjyys mitä jäljelle jää Sinä kuulet minua silti huulesi ei tavoita Hymysi, se raastaa sydämeni irti Kat
    Rakkausrunot
    0
    68
  19. ~ Sivistynyt ~

~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistynyttä... ~
    Runot
    0
    68
  20. ~ Reunalla ~

~ Horjuen käy askeleet tiedon rippeet verihaavoina iholla väärät valinnat ja suuri haaveiden kylmä sydän kehän reuna
    Runot
    1
    68