Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

1. Muut kuin kommunistit elävät jo 2000 luvulla mutta kommunistit näyttävät viivähtäneen vielä 1900 luvun alussa. Miksi näin? Eikö tänään ole enää mahdollisuuksia vai miksi elää tuota 100 vuotiasta aikaa?
  2. En kehunut vaan luettelin faktat.

PS. en käytä tuulipukua! Joskaan minulla ei ole mitään sitä vastaankaan.

Tuo sinun kusikoppisi on pelkkää kateutta, et ehkä ole koskaan ostanut kahden uuden Mersun hintaista matkailuautoa joten kadehduttaa niin vietävästi jotta pitää alkaa moittimaan.

Olin aiemmin purjehtija 30 kesää sillä talvisin se paatti piti nostaa pukeille. Nyt olen ollut matkailuautoilija tai jos haluat karavaanari reilut 15 vuotta ja kierrellyt Eurooppaa reilut 400'000 km Nord Capin ja Rooman välillä. Mukavaa matkailua omaan tahtiin tosin työvuosina työ hieman haittasi mutta nyt olen vapaa herra viraltani.

Jos kuulut palstan kusipäihin niin suosittelen puhdistuskuuria sillä kusipäät pilaavat maailman. Kun selviät kusipäisyydestäsi niin voit alkaa nauttimaan elämästä ja alkaa matkailuautoilijaksi, vapaaksi nautiskelijaksi maailman nähtävyyksistä ilman aikataulua.