Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

1. Älyätkä, että ei "höh" mikään ulkopuolinen ole vaan sisäpuolinen ja nähtävästi sinuakin viksumpikin.
  2. "Sitten" ei vastannut eikä kommentoinut "Oi oi" mielipidettäni vaan kävi persoonani (nimimerkkini) kimppuun mielestäni ilman syytä. Se mielipide jonka esitin ja mihin hänen olisi tässä kohden pitänyt vastata ei ainakaan hänen lausumastaan muuttunut.

Minua saa vapaasti arvostella, näen kuitenkin mielelläni sen tapahtuvan rekisteröidyin nimimerkein jotta tiedän onko asiaan kiinnitettävä huomiota vai onko se vain tyhjänpäiväistä näppäimistön näpsyttelyä. Tähän tarkoitukseenhan on jo avattu ainakin pari kertaa uusi keskusteluletka ja lisää mahtuu. Vaikka arvostelijoita olisi vain yksi niin täällähän voi esiintyä vaikka kymmenellä nimimerkillä mikä on aivan eri asia kuin kymmenen arvostelijaa. Vaikka vastaan ja mahdollisesti kinaan näiden puskan takaa huutajien kanssa en heidän kirjoituksilleen paljoakaan painoa laita, enemmän tämä menee huvituksien piikkiin.

Tuo taitava sanan käyttäjä on arvio jonka toivon entisen suomen kielen opettajan näkevän, hän ei ollut aina samaa mieltä tästä asiasta. Valitettavasti hän ei liene näkemässä koska oli vanha mummu jo 60-luvulla. Vastaukseni pyrin saamaan henkimään lausumaa johon vastaan, se ainakin on pyrkimys. Jos joskus tulee ylilyöntejä olen pahoillani.

Olin sitä paitsi itse ainoa jota sanoin tyhmäksi "Sitten" persoonan kommentoimassa kirjoituksessani, itsensä tyhmäksi sanomisen ei pitäisi loukata ketään. Muutoinhan koetin rohkaista muitakin kirjoittamaan etutelttaan jotta sen kuva muuttuisi täällä halutuksi. Se on ainoa tepsivä keino.

En vieläkään ymmärrä miksi te niitä kääkiksi kutsuttuja kavereita pelkäätte, en kuulu porukkaan mutta pidän heitä harmittomina poskisolisteina jotka viettävät aikaansa omalla tavallaan suoranaisesti muita vahingoittamatta. Siellä etuteltassa kaikki kirjoittavat nimellä, voit täten suoraan jättää katsomatta heidän kommenttinsa. Täällä sitä etua ei yleensä ainakaan minulle sallita. Sen sijaan voit jättää lukematta minun viestini koska ne on omalla nimimerkillä signeerattu. Tee sinäkin niin!
  3. Etkö sitten mitään keksinyt varsinaisesta aiheesta? Minusta tuntuu, että hieman liioittelet noita ominaispiirteitäni. Ettet vaan kirjoita äidin peilipöydällä ja tee huomioita vastapäisestä kaverista?

Kun nyt noin viksu olet niin mikä siinä kannanotossani isoista matkailuautoista teki minut itserakkaaksi, mikä veemäiseksi jne.? Onkohan sinulla kaikki kotona ja valo yläkerrassa?