Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. Kun Kerttu-Maarialle annettiin tällainen vastaus jonka nyt näet tuossa alempana niin onhan joku selitys oltava miksi tuollaista joku kirjoittaa. Ääliö on lievennetty ilmaisu siitä mitä pitäisi käyttää. Minä hänet pitäisi nähdä jos kerran ei itsekään pidä itseään ihmisenä.

Lainaus alkaa:
    "Älä haro melaa suuhusi!
    Kirjoittanut: Me ollaan karvanaamareita!

Oletko lehmä? En juo maitoa. Mitä muuta hyötyä sinusta on yhteiskunnalle?"
    Lainaus loppuu.

Vaikka mitä kirjoittaa vastineeksi tuon edellisen viestin kirjoittajalle niin loukkaavaa ei se voi olla, mitä pahempaa voit sanoa?

Jos sinäkin alkaisit arvostelemaan noita pahimpia ylilyöntejä niin paremminhan tämä onnistuisi. Täällä vaan valitetaan, että kun ne kirjoittavat niin tyhmästi ja tuhmasti. Ei se auta vaan on alettava joukolla ajamaan niitä pois kirjoittamalla riittävästi asiallisia vastineita heille, lisäksi on lisättävä todellista karavaanariaiheista keskustelua.
  2. Onhan niitä muitakin sivustoja kuten SFC:n virallinen sivusta:

http://www.karavaanarit.fi/

ja siellä etuteltta. Sitten löytyy:

http://karavaanari.info/

jossa myös käydään erilaisia keskusteluja. Myös autokaravaanareiden sivut:

http://www.autocaravanfinland.fi/index.htm

ovat käytettävissäsi. Myös muutamat yksityiset karavaanarit pitävät omia sivujaan joilla on varsin mukavia matkakertomuksia kuvin varustettuna, yksityisten sivujen osoitteita en kuitenkaan tähän lisää mutta esim. hakusanalla kääkkäkööri löytynee ainakin yksi. Kääkkäkööri ei täällä olevasta maineestaan huolimatta ole kannibaalien yhdistys, vaan on mainettaan parempi joukkio seniorikaravaanareita. Selvyyden vuoksi mainittakoon etten kuulu ryhmään, ainakaan vielä.

Ainoa ongelma lienee siinä, että samat kaiffarit kuin täälläkin ovat osittain läsnä muillakin sivustoilla. Siksi neuvoni kuuluukin, älä välitä kaikista provosoijista. Näitä nettikaravaanareita on arviolta 0,2% kaikista karavaanareista joten otos ei ole kovin edustava. Pahimmat "hörhöt" kuitenkin pysyvät tällä sivustolla koska täällä voi esiintyä vaihtuvalla nimimerkillä ja purkaa turhautumiaan asiasta puhumisen asemasta.

Anonyymiys on tämän palstan etu sekä haitta, se antaa mahdollisuuden kysyä asioita joita ei viitsisi nimellään kysyä mutta myös mahdollisuuden antaa vastaus asian vierestä. Uskon kuitenkin täälläkin saatavan asiallisia kommentteja sekalaisten joukossa joten rohkeasti vaan mukaan jos löytyy karavaanariasiaa, äläkä lannistu öykkäreiden typeryyksistä.
  3. Noin yleisesti ottaen vastaan samaan sävyyn mitä edellinen kommentaattori on käyttänyt. Pahimmat törkeydet eivät varmasti ole minun aikaansaannoksiani. Turhaa alkaa minua moittimaan, katselepa aikaa ennen minun aloitustani niin ei taida sieltäkään puuttua hämmästelyn aiheet.

Minä sentään kirjoitan aina omalla merkilläni joten voit jättää lukematta jos et kestä lukea. Toivoisin saman ylellisyyden lankeavan myös minun osalleni vaan eipä lankea, sinäkään et uskaltanut käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä joten tätä vastausta lukuun ottamatta jätän kirjoitelmasi omaan arvoonsa.