olisko jollain tietoo mistä vois lähtee etsiin vikaa muualtakuin sulakkeista? kysymys on frankie mallisesta saksan tuontiautosta vain apukuskuskin puoli toimii täysin.
sähköthukassa
4
542
Vastaukset
- vinkkiä mitä ei toimi.
Ei se maksa yhtään enemmän vaikka kirjoitat pikkasen enemmän.
- ymmälläni
eivät toimi kuskin puolella. Olen vaihtanut lamput, katsonut sulakkeet ja johdot näyttävät ehjiltä. Samalta puolelta on tehty johdotus vetokoukun pistokkeeseen.
ymmälläni kirjoitti:
eivät toimi kuskin puolella. Olen vaihtanut lamput, katsonut sulakkeet ja johdot näyttävät ehjiltä. Samalta puolelta on tehty johdotus vetokoukun pistokkeeseen.
Olen kohdannut saman ongelman. Vika löytyi auton alla olevasta jatkorasiasta. Alkuperäiset johdot oli peräylityksen vuoksi pitänyt jatkaa kotelossa. Kotelo oli kuitenkin huonosti asennettu ja sinne pääsi sisään rapavettä. Johdot ja liittimet olivat osittain hävinneet ja paikalla oli vain rippeitä. Uusin liitokset ensin soiteltuani johdot minne ne menivät ja mistä tulivat. Lämpimässä kuivassa helppoa tehdä mutta ulkona ravassa kurjaa. Onnea yritykselle ja Hyvää Joulua.
- piuha irti
ymmälläni kirjoitti:
piuha jäänyt irti koukun asennuksessa tai maapiuha sinne auton valojen puolelle.
Onko toiminut koskaan? niin että olet sen itse nähnyt??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075150Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464810Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352348- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1641286Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541015