olisko jollain tietoo mistä vois lähtee etsiin vikaa muualtakuin sulakkeista? kysymys on frankie mallisesta saksan tuontiautosta vain apukuskuskin puoli toimii täysin.
sähköthukassa
4
532
Vastaukset
- vinkkiä mitä ei toimi.
Ei se maksa yhtään enemmän vaikka kirjoitat pikkasen enemmän.
- ymmälläni
eivät toimi kuskin puolella. Olen vaihtanut lamput, katsonut sulakkeet ja johdot näyttävät ehjiltä. Samalta puolelta on tehty johdotus vetokoukun pistokkeeseen.
ymmälläni kirjoitti:
eivät toimi kuskin puolella. Olen vaihtanut lamput, katsonut sulakkeet ja johdot näyttävät ehjiltä. Samalta puolelta on tehty johdotus vetokoukun pistokkeeseen.
Olen kohdannut saman ongelman. Vika löytyi auton alla olevasta jatkorasiasta. Alkuperäiset johdot oli peräylityksen vuoksi pitänyt jatkaa kotelossa. Kotelo oli kuitenkin huonosti asennettu ja sinne pääsi sisään rapavettä. Johdot ja liittimet olivat osittain hävinneet ja paikalla oli vain rippeitä. Uusin liitokset ensin soiteltuani johdot minne ne menivät ja mistä tulivat. Lämpimässä kuivassa helppoa tehdä mutta ulkona ravassa kurjaa. Onnea yritykselle ja Hyvää Joulua.
- piuha irti
ymmälläni kirjoitti:
piuha jäänyt irti koukun asennuksessa tai maapiuha sinne auton valojen puolelle.
Onko toiminut koskaan? niin että olet sen itse nähnyt??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146