Nuijasota

Eräs lukija

Miksi täällä käydään näin tyhjänpäiväistä nuijasotaa? Luulisin fiksumman jättävän kommenttinsa väliin (parempi yksi hullu kuin kaksi hullua). Asiahan on sitten luku erikseen, jos haluaakin tällaista turhaa lässytystä tänne omilla ärsytystä herättäviksi tarkoitetuilla viesteillään.
Siispä: Jos haluat että vihollisesi ´on heikompi´, jätä asia kokonaan kommentoimatta!!!

10

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sysmästä"

      Miksi ja miksi, katseleppa vaikka niitä muutamia ihan asiallisiakin aloituksia, ja mikä meteli alkaa välittömästi, aihe unohdetaan ja tappelus on suuri. Siis nämä täällä kirjoittelevat haluavatkin riidellä, kaikki kaikkien kanssa.
      Siis henkilöt, eivät asiat, riitelevät. Kun sen pitäisi olla päinvastoin.

      • tuosta pois

        Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
        Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen.


      • Sysmästä
        tuosta pois kirjoitti:

        Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
        Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen.

        Aha! ??? !!!


      • Aivan oikean diagnoosin olet tehnyt. Täällä on suuri osa kirjoittajia joilla ei ole muuta mielipidettä kuin hanttiin vaan oli asia millainen tahansa. Heiltä puuttuu ajatus ja jos jollain on he hermostuvat ja yrittävät nujertaa. Itse olen päättänyt olla niistä välittämättä ja vastailla omaan tahtiin. Jotkut ovat alkaneet vaatia tahdin laskemista mutta mitäs sillä eläkeläisvaarilla muutakaan olisi näin rospuuttoaikana. Hupihan se on pienikin ja kirjalliset harjoitukset pidättelevät dementian tuloa.

        Ei tarvitse olla ennustaja kun sanon, että tähänkin taas tulee häntää jossa loihetaan lausumaan: mitäs se karvapersenaamari taas tännekin kärsänsä lykkää jne.


      • Viestijä
        tuosta pois kirjoitti:

        Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
        Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen.

        Saa täällä olla viestimässä myös ei-tervekätiset. Saitti siis palvelee monipuolisesti. Kannattaa tustustua myös "kahdenkesken"-palstaan.


      • viisaus ?
        Viestijä kirjoitti:

        Saa täällä olla viestimässä myös ei-tervekätiset. Saitti siis palvelee monipuolisesti. Kannattaa tustustua myös "kahdenkesken"-palstaan.

        edelliseen viestiin kätkeytyy? Liikaviisas?


      • ole Teitä
        karva.naamari kirjoitti:

        Aivan oikean diagnoosin olet tehnyt. Täällä on suuri osa kirjoittajia joilla ei ole muuta mielipidettä kuin hanttiin vaan oli asia millainen tahansa. Heiltä puuttuu ajatus ja jos jollain on he hermostuvat ja yrittävät nujertaa. Itse olen päättänyt olla niistä välittämättä ja vastailla omaan tahtiin. Jotkut ovat alkaneet vaatia tahdin laskemista mutta mitäs sillä eläkeläisvaarilla muutakaan olisi näin rospuuttoaikana. Hupihan se on pienikin ja kirjalliset harjoitukset pidättelevät dementian tuloa.

        Ei tarvitse olla ennustaja kun sanon, että tähänkin taas tulee häntää jossa loihetaan lausumaan: mitäs se karvapersenaamari taas tännekin kärsänsä lykkää jne.

        alentunut nimittelemään, mutta miksi sinä tähänkin vastasit? P.s. Olette kyllä nimitellyt minua, mutta kun Te Olette Te, se sallittakoon


      • aj soppu
        viisaus ? kirjoitti:

        edelliseen viestiin kätkeytyy? Liikaviisas?

        Osui ja uppos!


      • olen ammentanut
        ole Teitä kirjoitti:

        alentunut nimittelemään, mutta miksi sinä tähänkin vastasit? P.s. Olette kyllä nimitellyt minua, mutta kun Te Olette Te, se sallittakoon

        karavaanariasiaa aivan valtavasti! Kiitos "asiantuntijoille" siitä, että jaksatte näin neuvoa meitä aloittelijoita. Rauhaisaa Joulua!


      • itse ?
        aj soppu kirjoitti:

        Osui ja uppos!

        ängyrä siellä ängyröi? Paine ei hellitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe