Miksi täällä käydään näin tyhjänpäiväistä nuijasotaa? Luulisin fiksumman jättävän kommenttinsa väliin (parempi yksi hullu kuin kaksi hullua). Asiahan on sitten luku erikseen, jos haluaakin tällaista turhaa lässytystä tänne omilla ärsytystä herättäviksi tarkoitetuilla viesteillään.
Siispä: Jos haluat että vihollisesi ´on heikompi´, jätä asia kokonaan kommentoimatta!!!
Nuijasota
10
827
Vastaukset
- Sysmästä"
Miksi ja miksi, katseleppa vaikka niitä muutamia ihan asiallisiakin aloituksia, ja mikä meteli alkaa välittömästi, aihe unohdetaan ja tappelus on suuri. Siis nämä täällä kirjoittelevat haluavatkin riidellä, kaikki kaikkien kanssa.
Siis henkilöt, eivät asiat, riitelevät. Kun sen pitäisi olla päinvastoin.- tuosta pois
Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen. - Sysmästä
tuosta pois kirjoitti:
Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen.Aha! ??? !!!
Aivan oikean diagnoosin olet tehnyt. Täällä on suuri osa kirjoittajia joilla ei ole muuta mielipidettä kuin hanttiin vaan oli asia millainen tahansa. Heiltä puuttuu ajatus ja jos jollain on he hermostuvat ja yrittävät nujertaa. Itse olen päättänyt olla niistä välittämättä ja vastailla omaan tahtiin. Jotkut ovat alkaneet vaatia tahdin laskemista mutta mitäs sillä eläkeläisvaarilla muutakaan olisi näin rospuuttoaikana. Hupihan se on pienikin ja kirjalliset harjoitukset pidättelevät dementian tuloa.
Ei tarvitse olla ennustaja kun sanon, että tähänkin taas tulee häntää jossa loihetaan lausumaan: mitäs se karvapersenaamari taas tännekin kärsänsä lykkää jne.- Viestijä
tuosta pois kirjoitti:
Emme me täällä halua riidellä. Tulemme vain hankkimaan orgasmeja itsellemme.
Tämä on vähän sellainen erilainen nautintotapa. Kokeile itsekin. Tulet yllättymään tähän erilaisuuteen.Saa täällä olla viestimässä myös ei-tervekätiset. Saitti siis palvelee monipuolisesti. Kannattaa tustustua myös "kahdenkesken"-palstaan.
- viisaus ?
Viestijä kirjoitti:
Saa täällä olla viestimässä myös ei-tervekätiset. Saitti siis palvelee monipuolisesti. Kannattaa tustustua myös "kahdenkesken"-palstaan.
edelliseen viestiin kätkeytyy? Liikaviisas?
- ole Teitä
karva.naamari kirjoitti:
Aivan oikean diagnoosin olet tehnyt. Täällä on suuri osa kirjoittajia joilla ei ole muuta mielipidettä kuin hanttiin vaan oli asia millainen tahansa. Heiltä puuttuu ajatus ja jos jollain on he hermostuvat ja yrittävät nujertaa. Itse olen päättänyt olla niistä välittämättä ja vastailla omaan tahtiin. Jotkut ovat alkaneet vaatia tahdin laskemista mutta mitäs sillä eläkeläisvaarilla muutakaan olisi näin rospuuttoaikana. Hupihan se on pienikin ja kirjalliset harjoitukset pidättelevät dementian tuloa.
Ei tarvitse olla ennustaja kun sanon, että tähänkin taas tulee häntää jossa loihetaan lausumaan: mitäs se karvapersenaamari taas tännekin kärsänsä lykkää jne.alentunut nimittelemään, mutta miksi sinä tähänkin vastasit? P.s. Olette kyllä nimitellyt minua, mutta kun Te Olette Te, se sallittakoon
- aj soppu
viisaus ? kirjoitti:
edelliseen viestiin kätkeytyy? Liikaviisas?
Osui ja uppos!
- olen ammentanut
ole Teitä kirjoitti:
alentunut nimittelemään, mutta miksi sinä tähänkin vastasit? P.s. Olette kyllä nimitellyt minua, mutta kun Te Olette Te, se sallittakoon
karavaanariasiaa aivan valtavasti! Kiitos "asiantuntijoille" siitä, että jaksatte näin neuvoa meitä aloittelijoita. Rauhaisaa Joulua!
- itse ?
aj soppu kirjoitti:
Osui ja uppos!
ängyrä siellä ängyröi? Paine ei hellitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428