Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

1. Kun kerran niin viisas olet niin kerro meille hieman tyhmemmille miten tämä liittyy tämän viestiketjun alkuperäiseen aiheeseen.

Eikö näin suuren ja tärkeän asian vuoksi sinun kannattaisi alkaa vallan uusi keskustelu. Kaikkiahan kotomaassa ja vielä ehkä Unkarissakin puhumattakaan Etelä-Afriikasta kiinnostaa kuka se penteleen karva.naamari on. Onhan se kansallinen kuuluisuus vähän kuin F1 kuskit ja paljain pyllyin muurahaispesässä istujat.

Laita nyt pystyyn se patsaskomitea niin saan sen sataseni sijoittaa jonka lupasin. Ei tarvii olla aivan näköispatsaskaan mikä tahansa karvanaama-apina kelpaa. Näinhän se on.
  2. Lisäisin vielä edelliseen oivalliseen huomioon taka-akselin max massan. Kun pyörä ja teline tulee pitkän vivun päähän veikkaan sen nostavan taka-akselin kuormaa omaa massaansa enemmän (vipu). Voit kokeilla pitämällä ensin kilon karkkipussia kädessä ja sitten metrin kepin päässä, uskon sinun huomaavan eron. Korjatkaa muut jos olen väärässä. Siksi ennen hankintaa kävisin punnitsemassa todellisen taka-akselin kuorman lomavarustuksessa. Näin saat selville paljonko lisämassaa voit ottaa ennen kuin teet suurempia investointeja.
  3. Kokeilinpahan millainen häly nousee ja sainhan huomiota osakseni. Jos ainoastaan kuvittelet niiden viestien laadun vaikuttaneen olet väärässä. Katsopa ketjua esim. siellä puskaparkissa niin huomaat, että siellä sitä syytä olisi ollut jos huomautusten laatu siihen vaikuttaisi. Onhan tämä lisäksi aivan kuin nimikko vitja joten pitäisihän minulla tässä olla isännän oikeus tehdä mieleni mukaan. Ei sitä jokaiselle omaa vitjaa annetakaan.

Tulihan tässä esiin myös yksi lisäetu rekisteröinnistä, voit poistaa minkä tahansa viestisi ja valitettavasti koko häntäkin häviää.

Niistä paljastuksista en oikein osaa sanoa mitään, mitähän nyt olisi paljastunut? Kyllähän koko ketju on alkanut minun arvostelustani joten miksi minua syytät? Vastauksessani yksityis.. toimi esimerkkinä siinä prosessissa jota olen käynyt yrittäessäni saada mielipiteitä normaalin keskustelun suuntaan. Jos katsot tämän yksityis.. henkilön viestejä veikkaan, ettei niiden hengessä todella ole kehumista ja tuntuvan aika epätodennäköiseltä etteivät ne olisi sama henkilö.

Mitähän itseäni kannustavia viestejä olen mielestäsi uudelleen kirjoittanut? Mistä tuo väite tulee? Olisi mielestäni aika outoa jos alkaisin itseäni kehumaan aliaksilla, eipä silti onhan minua jo siitäkin ennenkin syytetty vaikkakin ilman perusteita. Mutta täällä on sana vapaa ja jos ei muuta keksi saa minua vapaasti haukkua ja nimitellä. Antakaas tulla uusia arvonimiä olen aikonut laajentaa sen lajin sanavarastoani joten kaikki on tervetullutta, voin sitten aina lainata niitä lueskellessani kirjoituksianne.

Viisaudesta en tiedä mutta kostonhimoinen en ole tippaakaan vaan ehkä ilkikurinen ukonköriläs, toisinaan. En todellakaan usko mitään korvaamattomia hengentuotteita tuhonneeni.

Sadepäivinä näin rospuuttoaikaan eläkeläisellä on vain aikaa, on minulla muitakin harrasteita ja siksi vastaukset toisinaan viipyvät.

Lapsenmielisenähän minä tulen aina pysymään (toivottavasti), olen utelias kaikelle uudelle ja tunnen mielenkiintoa uusiin asioihin. Siitähän tämä karavaanariharrastuskin johtuu mutkan takana saattaa olla jotain ennen näkemätöntä.