minä ihmettelen

näitä keskusteluja

täällä, nämäkö ovat karavaanareita kiinnostavia aiheita? Haukkumista, toistensa mollaamista, jopa henkilöön käyviä riekkumisia. Nämäkö ovat niitä matkailuaiheita, alan kehityksen seuraamista, tekniikka kysymyksiä, toisten neuvomista ja auttamista, yhteisiä ja kiinnostavia alan kysymyksiä? Olen pettynyt, olin luullut että karavaanarit ovat kaikkien kavereita ja keskenään sopuisaa porukkaa. Näiden ssivujen lukemisen perusteella tarkistan käsityksiäni, taidanpa pysytellä erillään ja riittävän kaukana moisesta joukosta. Ei kiitos!

Eikö täällä ole edes mitään valvontaa, joka rajoittaisi pahimpia juttuja? Vallan merkillistä.

29

1948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • etuteltan porukka

en nyt ymmärrä. Puhuin vain tämän sivun juttuketjuista, onko niitä muuallakin? En ole karavaanari, mutta olen ollut kiinnostunut asiasta, tunnen muutamia jotka harrastavat tätä ja ovat kertoneet ihan mielenkiintoisia juttuja harrastuksestaan. Mutta nämä jutut täällä kyllä panee epäilemään, onko tämä sittenkään "minun juttuni".

• xxyyxx
        etuteltan porukka kirjoitti:

en nyt ymmärrä. Puhuin vain tämän sivun juttuketjuista, onko niitä muuallakin? En ole karavaanari, mutta olen ollut kiinnostunut asiasta, tunnen muutamia jotka harrastavat tätä ja ovat kertoneet ihan mielenkiintoisia juttuja harrastuksestaan. Mutta nämä jutut täällä kyllä panee epäilemään, onko tämä sittenkään "minun juttuni".

lukemalla sie pääset alkuun

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000030958812

• etuteltan porukka kirjoitti:

Niitä ovat tämä kyseinen S24:n sekä karavaanariyhdistyksen ylläpitämä keskustelu osoitteessa:

http://www.karavaanarit.fi/

Tuolta sivulta kun klikkaa etuteltan niin on perillä. Ota myös huomioon, että on muitakin kuin nettikaravaanareita jotka täällä ovat edustettuna. Tällä S24 sivulla saa kirjoitella miten sattuu ja kuka sattuu mutta SFC sivujen teltassa kirjoittajat ovat jäseniä jossain karavaanariyhdistyksessä. Suurinta osaa saa lukea kuitenkin kuka tahansa, vain jäsen osion lukeminen vaatii tunnukset.

• xxyyxx
        etuteltan porukka kirjoitti:

tää porukka kirjoittaa etuteltassa

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=K%E4%E4k%E4t&conference=Karavaanarit&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=1&em=12&ey=2007&hpp=25

• nyt vain
        xxyyxx kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=K%E4%E4k%E4t&conference=Karavaanarit&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=1&em=12&ey=2007&hpp=25

minä en osaa käyttää tätä teidän menetelmää, miten se tapahtuu, jos haluaa päästä lukemaan sinne muuallekin? Kuten kerroin,en ole karavaanari, en ole käynyt täälläkään aikaisemmin, pääsin tännekin vain ystäväni opastuksella, jos nyt suljen tämän niin tuskin osaan itse takaisin.
        Vaikka en nyt kovasti haluakaan jos nämä jutut ovat tätä tasoa. Tuntui niitä lukiessa että onkohan kaikki kirjoittajat ihan järjissään.

• höh
        nyt vain kirjoitti:

minä en osaa käyttää tätä teidän menetelmää, miten se tapahtuu, jos haluaa päästä lukemaan sinne muuallekin? Kuten kerroin,en ole karavaanari, en ole käynyt täälläkään aikaisemmin, pääsin tännekin vain ystäväni opastuksella, jos nyt suljen tämän niin tuskin osaan itse takaisin.
        Vaikka en nyt kovasti haluakaan jos nämä jutut ovat tätä tasoa. Tuntui niitä lukiessa että onkohan kaikki kirjoittajat ihan järjissään.

Tällä palstalla järkevät karavaanarit ovat vähissä.
        Karvapistenaamari on yksi harvoista poikkeuksista.

• se aloittaja
        höh kirjoitti:

Tällä palstalla järkevät karavaanarit ovat vähissä.
        Karvapistenaamari on yksi harvoista poikkeuksista.

äsköisessäkin. Olen täysin samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa että vähissä ovat ne järkevät täällä. Siitäkin samaa mieltä, luettuani uudemman kerran, että se karva. ja myös höh itse ovat niitä harvoja järkeviä. Todella vähissä ovat, siis järkevät karavaanarit täällä. Ovatko karavaanarit todella tämän kaltaisia? Järjettömiä riehujia, epäsosiaalisia haukkujia, kaiken hyvän pilaajia? Ikävää.

• puskavaanari
        se aloittaja kirjoitti:

äsköisessäkin. Olen täysin samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa että vähissä ovat ne järkevät täällä. Siitäkin samaa mieltä, luettuani uudemman kerran, että se karva. ja myös höh itse ovat niitä harvoja järkeviä. Todella vähissä ovat, siis järkevät karavaanarit täällä. Ovatko karavaanarit todella tämän kaltaisia? Järjettömiä riehujia, epäsosiaalisia haukkujia, kaiken hyvän pilaajia? Ikävää.

Kyllä niitäkin on. Olen myös omalta kohdaltani yrittänyt antaa oikeita vastauksia vaikka en ole yltänyt samaan määrään kuin kuuluisammat kollegani. Eivätkä kaikki karavaanarit täällä kirjoita, veikkaan prosenttia tai alle. SFC:n jäseniä lienee noin 50000 joten 1% on 500. Ei edes tällä palstalla ole sataa vakituista osallistujaa, joten otos antaa aika suuren virhemariginaalin. Käymällä alueilla tutustut muihinkin kuin meihin nettikaravaanareihin.

• sepä se
        se aloittaja kirjoitti:

sosiaalisuus löytyi nämä

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=sosiaalisuus&exclude_words=&exact_words=&conference=Karavaanarit&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=1&em=12&ey=2007&hpp=25

• minä en
        sepä se kirjoitti:

sosiaalisuus löytyi nämä

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=sosiaalisuus&exclude_words=&exact_words=&conference=Karavaanarit&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=1&em=12&ey=2007&hpp=25

edelleenkään osaa käyttää noita, mitä ne nyt ovatkaan. Osaan vain lukea mitä täällä on. Edelliselle viestin kirjoittajalle, ehkä menen niiden ystävieni mukana kuitenkin käymään ensi kesänä jollekin karavaani alueelle, nähdäkseni itse ja omin silmin ja korvin, minkälaista porukkaa nämä karavaanarit todellisuudessa on.
        Mutta edelleenkin suuresti ihmettelen näitä kirjoituksia, mikä niiden taustalla oikein on, henkilökohtaiset riidatko? Jos näin, niin miksi sitten niitä täällä yritetään selvittää? Anteeksi nyt tällaiset kysymykset, mutta olen hämmentynyt tästä kaikesta.

• kääkkäpallero
        minä en kirjoitti:

edelleenkään osaa käyttää noita, mitä ne nyt ovatkaan. Osaan vain lukea mitä täällä on. Edelliselle viestin kirjoittajalle, ehkä menen niiden ystävieni mukana kuitenkin käymään ensi kesänä jollekin karavaani alueelle, nähdäkseni itse ja omin silmin ja korvin, minkälaista porukkaa nämä karavaanarit todellisuudessa on.
        Mutta edelleenkin suuresti ihmettelen näitä kirjoituksia, mikä niiden taustalla oikein on, henkilökohtaiset riidatko? Jos näin, niin miksi sitten niitä täällä yritetään selvittää? Anteeksi nyt tällaiset kysymykset, mutta olen hämmentynyt tästä kaikesta.

suoltaa paskaa yrittäen tekeytyä puupääksi, kun sormia pakottaa edelleen Jessen oikeaan osunut luonnehdinta etutelttaa terrorisoivasta nyypiölaumasta ;)

• on kääkkäpallero
        kääkkäpallero kirjoitti:

suoltaa paskaa yrittäen tekeytyä puupääksi, kun sormia pakottaa edelleen Jessen oikeaan osunut luonnehdinta etutelttaa terrorisoivasta nyypiölaumasta ;)

Minä olen 42v. nainen, Pohjois-Karjalasta, kaksi lasta, 20v. tyttö ja 16v. poika. Minä en suolla mitään paskaa enkä tekeydy miksikään puupääksi. Mikä sinun ongelmasi on, miksi tuollainen kielenkäyttö? Kuka on joku Jesse? Mikä on nyypiölauma? En oikein ymmärrä tällaista käytöstä, emmehän edes tunne toisiamme. Onko tämä sitten tapana täällä? Uusia ja outoja kohtaan? Jos, niin minä sitten poistun ja lopetan!

• ovat
        on kääkkäpallero kirjoitti:

Minä olen 42v. nainen, Pohjois-Karjalasta, kaksi lasta, 20v. tyttö ja 16v. poika. Minä en suolla mitään paskaa enkä tekeydy miksikään puupääksi. Mikä sinun ongelmasi on, miksi tuollainen kielenkäyttö? Kuka on joku Jesse? Mikä on nyypiölauma? En oikein ymmärrä tällaista käytöstä, emmehän edes tunne toisiamme. Onko tämä sitten tapana täällä? Uusia ja outoja kohtaan? Jos, niin minä sitten poistun ja lopetan!

nimitys etuteltan aktiivikirjoittajista. Kuten huomaat he pitävät meitä rivijäseniä yleisesti pilkkana. Mutta emme me niin tyhmiä ole kuin ne luulette. Kääkät ovat harmaantuneita äijänkäppänöitä, jotka ovat kököttäneet kaavoihin kangistuneena viimeiset 30 vuotta. He jorisevat etuteltan jäsenkeskustelussa omia muinaisia totuuksia, kukin omien päähänpinttymien mukaan. Onpa heitä jossain aiemmassa yhteydessä nimitetty varsin sattuvasti myös muumioituneiksi murkuiksi. Mutta palataanpa takaisin näihin Kääkiin, niin ilmiö ei ole mikään uusi vaan niitä on esiintynyt kautta aikain. Nämä absoluuttiset totuuden torvet ovat myös suuriäänisiä kiekujia, jotka ilkeällä pistävällä kielenkäytöllä hallitsevat ja määräilleet ympäristöä.

Teknologiakehityksen myötä nämä Kääkille ovat laajentaneet reviiriään nettipalstoille ja tietokoneaddiktion riivaamina he purkavat pahaa oloaan täällä virtuaalimaailmassa. Meillä muilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin suodattaa ja jättämää omaan arvoonsa kaikki entisaikojen objektiiviset iänikuiset höpinät ja valikoimaan jyvät akanoista.

• puskavaanari
        on kääkkäpallero kirjoitti:

Täällä kyllä löytyy puupäitä (en tällä tarkoita 42v naista Pohjois-Karjalasta)jo entuudestaan, he luulevat olevansa kovinkin viisaita ja varsinkin vitsikkäitä. Heidän jutuistaan ei kannata välittää. He eivät ole nk. sisäsiistejä vaan ruilauttelevat mitä sattuu, mihin sattuu ja missä sattuu. Koti kasvatus heiltä on unohtunut jos sitä on ollutkaan.

Jos jättää nuo törkimykset pois eli huomiotta täällä voi saada aikaan mielipiteen vaihtoa sekä vastauksia karavaanariasioihin jos ne kiinnostavat. Asiallisiakin keskustelijoita löytyy.

• kun..
        puskavaanari kirjoitti:

Kyllä niitäkin on. Olen myös omalta kohdaltani yrittänyt antaa oikeita vastauksia vaikka en ole yltänyt samaan määrään kuin kuuluisammat kollegani. Eivätkä kaikki karavaanarit täällä kirjoita, veikkaan prosenttia tai alle. SFC:n jäseniä lienee noin 50000 joten 1% on 500. Ei edes tällä palstalla ole sataa vakituista osallistujaa, joten otos antaa aika suuren virhemariginaalin. Käymällä alueilla tutustut muihinkin kuin meihin nettikaravaanareihin.

meitä järjestöihin kuulumattomia karavaanareita on lisäksi muutama, ehkä kymmenentuhatta, ainakin.

• J.C.
        ovat kirjoitti:

nimitys etuteltan aktiivikirjoittajista. Kuten huomaat he pitävät meitä rivijäseniä yleisesti pilkkana. Mutta emme me niin tyhmiä ole kuin ne luulette. Kääkät ovat harmaantuneita äijänkäppänöitä, jotka ovat kököttäneet kaavoihin kangistuneena viimeiset 30 vuotta. He jorisevat etuteltan jäsenkeskustelussa omia muinaisia totuuksia, kukin omien päähänpinttymien mukaan. Onpa heitä jossain aiemmassa yhteydessä nimitetty varsin sattuvasti myös muumioituneiksi murkuiksi. Mutta palataanpa takaisin näihin Kääkiin, niin ilmiö ei ole mikään uusi vaan niitä on esiintynyt kautta aikain. Nämä absoluuttiset totuuden torvet ovat myös suuriäänisiä kiekujia, jotka ilkeällä pistävällä kielenkäytöllä hallitsevat ja määräilleet ympäristöä.

Teknologiakehityksen myötä nämä Kääkille ovat laajentaneet reviiriään nettipalstoille ja tietokoneaddiktion riivaamina he purkavat pahaa oloaan täällä virtuaalimaailmassa. Meillä muilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin suodattaa ja jättämää omaan arvoonsa kaikki entisaikojen objektiiviset iänikuiset höpinät ja valikoimaan jyvät akanoista.

Tuon kääkkäkuvauksesi perusteella sinussahan on konsanaan enemmän kääkkäainesta kuin kehumassasi ukkolaumassa. Toteutit juuri niitä ambitioitasi joista näille kääkille olet kateellinen. Onnittelen!

• xxyyxx
        xxyyxx kirjoitti:

Lyhyen poissaoloni aikana on hörhö temmeltänyt antaumuksella täällä. Hörhöä näyttää suunnattomasti vi*****van minun täsmälinkitykseni. Eipä poloinen pysty lähellekään samaan. On vielä paljon harjoiteltavaa edessä.

Laitetaan vielä edellisestä kirjoituksestani linkin hörhön miellyttämiseksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000031065567

• älyätkö

Koko ketju, aloitusta myöten on saman häirikön yksinpuhelua eri nimmareilla, osin toisilta lainatuilla. Höystettynä älyttömillä linkityksillä. Poikkeuksen muodostavat pari rekisteröityä nimimerkkiä. Lisäksi höh taitaa olla ulkopuolinen, kehuessaan karvapistettä.

• make

En vaan jaksa ymmärtää näitä häiriköitä, eikö heille olisi oma "saittI" JOSSAIN MISSÄ VOISIVAT PURKAA TUNTEITAAN JA HUONOA ITSETUNTOAAN.

• Räähkä Räikkö
        make kirjoitti:

En vaan jaksa ymmärtää näitä häiriköitä, eikö heille olisi oma "saittI" JOSSAIN MISSÄ VOISIVAT PURKAA TUNTEITAAN JA HUONOA ITSETUNTOAAN.

Miten niin vain tässä? Minä kirjoitan lähes kaikkiin palstoihin päivät pitkät ja täytän näitä. Eilen mm. kirjoitin 1734 kirjoituasta. Mitäs siitä sanot?

• Kenelle................
        make kirjoitti:

uusi saitti?

• nilä

• Älyätkä, että ei "höh" mikään ulkopuolinen ole vaan sisäpuolinen ja nähtävästi sinuakin viksumpikin.

• karvapistenaamari
        karva.naamari kirjoitti:

Älyätkä, että ei "höh" mikään ulkopuolinen ole vaan sisäpuolinen ja nähtävästi sinuakin viksumpikin.

"höh" ei ole rekisteröinyt nimimerkkiään, mistä tiedät hänen olevan omiasi. Miten se nyt taas menikään ;)

• karvapistenaamari kirjoitti:

"höh" ei ole rekisteröinyt nimimerkkiään, mistä tiedät hänen olevan omiasi. Miten se nyt taas menikään ;)

Mutta riittävän fiksu tämä "höh" jotta sitä hieman voi kehua. Voit luottaa siihen, että kaikki tällä palstalla olevat kirjoitukseni ovat rekisteröidyn nimimerkin alla. En voi pettää sitä yhtä kummajaista jonka suurin huvi on laskea nämä kannanottoni.

Eikö sullakaan ole parempia ideoita kuin arvella minun mahdollisia sivupersooniani? Veikkaan sitä paitsi, että "höh" on ollut tällä palstalla paljon minua aiemmin. Nimimerkkivarkauteen en alistu, jos hieman seuraat nimimerkkiäni taaksepäin huomaat sen.

• monta
        karvapistenaamari kirjoitti:

taitaa 'höh' olla yksi monista karvapistenaamarin rekisteröimättömistä nimimerkeistä ja karvapiste on rekisteröinyt myös hänchen.

• heh
        monta kirjoitti:

taitaa 'höh' olla yksi monista karvapistenaamarin rekisteröimättömistä nimimerkeistä ja karvapiste on rekisteröinyt myös hänchen.

taida olla

• J.C.

Älyn ja etenkin tunteenpaloa riitti niin että heikompaa hirvittää, etenkin nuo sivuraidekommentit. Toki jokunen täysipäinenkin tänne näyttänyt sentään eksyneen. Miksiköhän. Ei edes Etuteltan tuotokset pahimpina päivinään moiseen pystynyt. Ei käy kateeksi tätä buukeskuksen väkeä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe