Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5229

  1. Noin se pitäisi mennäkin.Kunnon pöpöt silloin tällöin ne tiellä pitää,heh.

    Meillä noita luita on myös jotkut haudanneet.Sitten hyvin muhinneina kaivettu ylös ja syöty.Ja on siinä hygieenisyys ollut kaukana.
    Samoin munia jokusia viikossa mennyt.Kantavat ja imettävät saanut vielä useammin.

    Itse olen sitä mieltä,että liian "kliininen" ruoka,ruuan liiallinen käsittely ja "pöpöjen" puute saa vaan aikaiseksi niitä herkkävatsaisia koiria.Ne kun ovat vuosivuodelta lisääntyneet,kun kaikki on liian "kliinistä".Jo kasvattajilta lähtien.
  2. No,kohta täällä oppositiolaisia onkin enemmän kuin toisinpäin,kun tuo Haukullinenkin ilmottautui jengiin :=)

    En muista,mutta joku tutuistanikin kertoi jostain rodusta,jolla myös ongelmia tuon proteiinin suhteen siinä mielessä,että kiteitä lykkää.Ai dalluilla on myös.
    Onneksi kotiruuallahan tuon suhteen pelaaminen on tosi helppoa,kun tasan tarkkaan tietää,mitä kuppiin lykkää.

    Itse en ole koskaan pitänyt lekureita mitenkään guruina ruokinnan suhteen.Korkeintaan niitä ihan vanhan ajan "konitohtoreita".
    Nämä nykyisethän on jo valmiiksi aivopestyjä jo koulusta valmistuessaan viimeistään.
    Ja siinä vaiheessa kun lekurit alkoi myymään ja suosittamaan ruokaa kallista ja hienoa ulkomaan ihmettä,jossa yhtenä herkkuna kumin oli säilöntäainetta,niin hymy hyytyi jo meikäläiseltäkin.

    Mutta kukin tyylillään.
    Meijän perhe nyt kummiskin kannattaa kunnon kotiköksäruokaa,ja samaa äänestää noitten hurttien töppöset :O))))