Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

1. taidat olla ainakin jonkinlainen keskustelun herättäjä, nykäiset naruista aika monella saralla.
    Nappasin syötin tästä.

Tyhjännaurajasta tuli mulle mieleen jonkun ajan maalaistalon eteisessä sijaitseva ruokakomero.
    Jos lapsi tuolloin meni komeron ovelle ja nauroi tyhjille hyllyille niin vähemmästäkin joutui paskahoususta seuraavaksi:D
  2. Vipellän kyllä työkseni, mutta mitä sitten kätkeytyykän neliraajaisen vauhtihirmun henkis-sosiaalisen kuoren alle :D

Testi heitti tuloksen viiskytprossaa ottaen huomioon:

Minä olen: harkitsevainen, epäilevä, kyselevä, arka, ristiriitainen, ennakoiva, lannistumaton
    Parhaimmillani olen: uskollinen, päättäväinen, luotettava, vastuullinen
    Pahimmillani olen: jäykkä, autoritaarinen, pelokas, epävarma
    Minun kannattaa tavoitella: luottamusta
    Muita kuutostyypin henkilöitä: Prinsessa Diana, George Bush, Tom Hanks, Mel Gibson, Woody Allen, Marilyn Monroe, Bruce Springsteen, Meg Ryan, Julia Roberts

Kuutoset ovat sitoutuvia, tunnollisia ja äärimmäisen luotettavia henkilöitä. Kuutostyyppiä kannustaa se, että tämä voi luottaa ihmisiin ja asioihin ympärillään. Kuutoselle on tärkeää varmistua asioista. Uusiin asioihin kuutonen suhtautuu epäilevästi. Luottamus on kuutostyypin henkilölle erityisen tärkeä arvo.

Kuutosella on usein ongelmia päätöksen- ja valinnanteon kanssa. Kuutosia yhdistää myös ristiriitaisuus. Toisinaan kuutonen voi olla jäykkä, arka ja pelokas, kun taas toisaalta kuutonen voi olla jopa uhkarohkea, omaa kantaansa kiivaasti puolustava henkilö. Yleensä kuutoset valitsevat toisen näistä voimakkaista strategioista omaksi suojamekanismikseen.

Neljäkymmen prosenttisesti taas:

Minä olen: jämäkkä, haastaja, vaikuttaja, hallitseva
    Parhaimmillani olen: oikeudenmukainen, energinen, suora, oikeutta puolustava
    Pahimmillani olet: komenteleva, diktaattorimainen, dominoiva, karkea
    Minun kannattaa tavoitella: vilpittömyyttä
    Muita kasityypin henkilöitä: Martin Luther King, Jr., Pablo Picasso, Sean Connery, John Wayne, Donald Trump, Frank Sinatra, James Brown, Courtney Love, John McCain

Kasit ovat vahvoja ja itsevarmoja henkilöitä, joista huokuu auktoriteetti, karisma ja vaikutusvalta. Tyypin kahdeksan henkilö haluaa päättää asioista ja olla vastuussa. Kasit sanovat yleensä asiat suoraan ja ovat myös sanojensa mittaisia. Kasit kunnioittavat rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Kahdeksikot pyrkivät aina toiminnassaan kunnioittamaan tärkeäksi katsomiaan arvoja. Kasit ovat suojelevaisia perheitään, ystäviään ja heikompia kohtaan, eivätkä epäröi vääryyksiin puuttumista. Rehellisyyden kasit kokevat äärimmäisen tärkeäksi arvoksi.

Kasin on luontaisena johtajana vaikea ymmärtää toisten ihmisten heikkoutta ja epävarmuutta. Kasi saattaa olla hyvinkin dominoiva ja määräilevä halutessaan saada asiat toimimaan oman päänsä mukaan. Kasit saattavat ottaa taloudellisia riskejä päästäkseen toteuttamaan saamiaan ideoita. Kasit näyttävät kielteiset tunteensa yhtä voimakkaasti kuin he suhtautuvat elämään muutenkin, joten esimerkiksi vihaisena kasit saattavat olla hyvin uhkaavia ja pelottavia. Kasin suurin pelko on joutua muiden kontrolloitavaksi.

Jaa..a oikein pitää laittaa käsi poskea vasten ja miettiä ainakin hetken ...tulosta :)
  3. Meille voi tulla koputtamattakin. *raapii päätään*
    Kiitti lahjasta ja muistamisesta enivei :)