Kaameeta...

Tuli mieleen,että ei kai täältä vaan ole muutettu ja mut on jätetty tänne yksin! :P

Antakee ny elonmerkkiä..;)

19

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

      ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka en suostunut ottamaan ees possuinfulenssa rokotetta, joka työn puolesta olis kuulunut :=))

      Mutta nyt olis kyllä aika mennä pikkuhiljaa pehkuihin. Mihin se tuo aika menee nykyään, kun ei jouda paljoo ees palstaileen. Onkohan sitä tullut iän myötä vaan niin hemmetin hitaaks, vai miten se on selitettävissä?

      • Kyl se on nii,että hitaaks me tullaan..Ei tartte kohta mennä ees nukkumaan,ku pitää koko yön tehdä aamuaskareita..;))

        Mä uskon,että kyllä perusterveet ihmiset selviää tosta possutaudista..Jos ei,nii sit se on nii tarkotettu..


    • waan ett jättäisin sut tänne liween yksin "repee"

      • ny ihan kokonaan repee..;) Tuli eilen täällä nii orpo ja pitkästynyt olo,nii aattelin huhuilla porukkaa paikalle.Tukka nous ilmaan,ku käväs mielessä porukan palstanvaihto..:)))


    • paapuuri

      onhan meitä muutama, jotka vielä hengittää :))

      • Ihqua,ku alkaa oleen elonmerkkiä täälläkin...;) Taitaa osa porukasta huilia..Sitäkin kun joutuu jokainen välillä tekemään.Ei vaan iske juttua välillä sitten millään.Onneks se kohtaus menee aina ohi..:)


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        Ihqua,ku alkaa oleen elonmerkkiä täälläkin...;) Taitaa osa porukasta huilia..Sitäkin kun joutuu jokainen välillä tekemään.Ei vaan iske juttua välillä sitten millään.Onneks se kohtaus menee aina ohi..:)

        itseni joksikin aikaa eräältä toiselta palstalta, pieni tauko tekee hyvää.
        Ainakin minulle :)
        Aivan ihana ilma ulkona, just Nittikselle kirjoitin, miten kiva oli käydä lenkillä,
        kun satoi jättimäisiä hiutaleita.
        Nyt sataa vaan räntää ;(


      • paapuuri kirjoitti:

        itseni joksikin aikaa eräältä toiselta palstalta, pieni tauko tekee hyvää.
        Ainakin minulle :)
        Aivan ihana ilma ulkona, just Nittikselle kirjoitin, miten kiva oli käydä lenkillä,
        kun satoi jättimäisiä hiutaleita.
        Nyt sataa vaan räntää ;(

        satoi lunta?!?Huh..Onneks täällä tuli vaan vettä..:))

        Kyllä tauko tekee välillä hyvää.Tuota mun edellistä taukoa olisin kyl voinu vieläki jatkaa,mut vääntäydyin kummiski tänne..Tuli tyhjä olo..;)


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        satoi lunta?!?Huh..Onneks täällä tuli vaan vettä..:))

        Kyllä tauko tekee välillä hyvää.Tuota mun edellistä taukoa olisin kyl voinu vieläki jatkaa,mut vääntäydyin kummiski tänne..Tuli tyhjä olo..;)

        jos koko yön sataa lunta, missähän minun sukseni ovat ;))
        Lumikengät olis kivat, pääsis niilläkin retkeilemään.

        Ollaankohan me vähän koukussa palstailuun, mutta pidetään välillä taukoa.
        Eihän tää nyt pahimpia harrastuksia liene kuitenkaan.
        Ja tätä voi harrastaa kotona, mikä on etu näin pimeällä.


      • paapuuri kirjoitti:

        jos koko yön sataa lunta, missähän minun sukseni ovat ;))
        Lumikengät olis kivat, pääsis niilläkin retkeilemään.

        Ollaankohan me vähän koukussa palstailuun, mutta pidetään välillä taukoa.
        Eihän tää nyt pahimpia harrastuksia liene kuitenkaan.
        Ja tätä voi harrastaa kotona, mikä on etu näin pimeällä.

        Onneks täällä ei ole tuota keliä...:P

        Kat tääkin joku koukku on...Mut vaaraton tää on.Eipä tee harmia kenellekkää..:))


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        Onneks täällä ei ole tuota keliä...:P

        Kat tääkin joku koukku on...Mut vaaraton tää on.Eipä tee harmia kenellekkää..:))

        hiihtämäänkään, lunta ei satanut kuin puoli senttiä :)
        Pikku pakkasta on ja oikein raikas ilma, hyvä niin.

        Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua sinulle!!


      • paapuuri kirjoitti:

        hiihtämäänkään, lunta ei satanut kuin puoli senttiä :)
        Pikku pakkasta on ja oikein raikas ilma, hyvä niin.

        Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua sinulle!!

        Samoin sulle..:) Siellä sitten kuiteski pysyy se vähäinenki lumi,jos on vähän pakkasta..(Voi eeeii..kirjotin eka,että jos siel on vähän pashkasta..) :DD


    • pirpzuzeiccu

      Mä hoksasin tän avaukses vasta nyt, vaikka oot tehny sen jo eilen. Näemmä silmien tarkkuus ei oo kauheen hyvä.. :D

      • ei tässä aloituksessa ny mitään viisasta ollu,että siinä olis menettäny jotain..;))

        Kiva kummiski,ku vastasit...:))

        Oikeesti,ku jutut menee alaspäin,nii käy usein ettei huomaa jotain aloitusta.Varsinkin sellaisilla palstoilla missä tulee paljon uusia juttuja...BB:ssä esimerkiks...Mä oon juurtunu sinnekki.Kehtaan tunnustaa ihan ääneen..:))


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        ei tässä aloituksessa ny mitään viisasta ollu,että siinä olis menettäny jotain..;))

        Kiva kummiski,ku vastasit...:))

        Oikeesti,ku jutut menee alaspäin,nii käy usein ettei huomaa jotain aloitusta.Varsinkin sellaisilla palstoilla missä tulee paljon uusia juttuja...BB:ssä esimerkiks...Mä oon juurtunu sinnekki.Kehtaan tunnustaa ihan ääneen..:))

        aloituksen tarvikaan olla viisas, että se kuvastais silleen mukamas mielenkiintoista avausta. Joten älähän vähättele itteäs yhtään. :P

        Mä seurasin aluksi sitä bb-palstaa täällä suomi24:ssä, mutta sitte en enää jaksanu, ku siellä on niin paljon v*ttuilijoita ja muutenkin sekavaa. Oon kyllä lueskellu virallisia bb-sivuja ja siellä olleita keskusteluja, joihin en oo kuitenkaan osallistunu, ku en oo jaksanu rekata sen takia nikkiä (täytyy olla siis rekattu nikki, jotta voi osallistua keskusteluihin). Mutta irc-gallerian sivuilla kyllä keskustelen aiheesta paljonkin. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        aloituksen tarvikaan olla viisas, että se kuvastais silleen mukamas mielenkiintoista avausta. Joten älähän vähättele itteäs yhtään. :P

        Mä seurasin aluksi sitä bb-palstaa täällä suomi24:ssä, mutta sitte en enää jaksanu, ku siellä on niin paljon v*ttuilijoita ja muutenkin sekavaa. Oon kyllä lueskellu virallisia bb-sivuja ja siellä olleita keskusteluja, joihin en oo kuitenkaan osallistunu, ku en oo jaksanu rekata sen takia nikkiä (täytyy olla siis rekattu nikki, jotta voi osallistua keskusteluihin). Mutta irc-gallerian sivuilla kyllä keskustelen aiheesta paljonkin. :)

        mä käyn lukemassa niitä sivuja.Aika törkeetä mollaamistahan se on..Tuntuu oikeen hirveeltä,ku huomaa miten julmia ihmiset on toisia kohtaan...

        Aikamoisen ryöpyn kohteeks noi asukkaat joutuu.Toivottavasti ovat kaikki vahvoja,ettei kukaan pahoita mieltään liikaa noista kommenteista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe