Viheltelevän Teepannun Kirous...

nooanarkki

Mulla on ollut jo 12 vuotta käytössä sellainen teepannu joka alkaa viheltämään veden kiehuessa.Se on toiminut moitteettomasti tähän asti mutta nyt se onneton meni totaalisesti sekaisin.Sunnuntaina ihmettelin kun keittiöstä alkoi kuulua vihellystä ja Frederikin tuttu kappale kaikui ilmassa.Kun menin katsomaan tilannetta niin siellähän se pannu oli hyllyn reunalla ja konsertti raikui.Sitä samaa riekkumista jatkui koko päivän.Onneksi sentään malttoi olla yöllä hiljaa.Maanantai-aamulla sama meno alkoi uudelleen ja jatkui taas koko päivän.Jukoliste sehän oli kuin Arja Koriseva:Sehän nauraa vain kerran päivässä.Aloittaa aamukuudelta ja lopettaa sitten illalla kello 10!-Mutta kyllähän pitemmän päälle rupesi rassaamaan toi teepannun meininki sillä jatkuva vihellyksen kuunteleminen kävi hermoille.Ja ne kappaleet!Kyllä jotakin Sorsakoskea kuuntelee vaikka tunnin mutta kun joutuu Matin ja Tepon ikivihreitä kärsimään kolmekin tuntia yhtä pötköä niin rupeaa olemaan lopulta hymy herkässä...Mun oli pakko kiikuttaa vislailija kellariin että ääni loppuisi.Ennen nukkumaanmenoa kävin kuitenkin vilkaisemassa musikanttia.Avatessani varovasti kellarin ovea kuului sieltä niin sydäntäsärkevää ja kaipaavaa vihellystä että oli pakko kantaa pannu takaisin keittiöön.Ihme kyllä se rauhoittui joten menin nukkumaan.Ja heräsin yöllä saadessani melkein sydänhalvauksen sillä keittiöstä raikui Säkkijärven Polkka niin että lamput helisivät katossa.Se onneton teentislaaja oli taas innostunut konsertoimaan...Mun oli sitten pakko kietoa muutama varvi ilmastointiteippiä hihkujan ympärille ja sitten lykkäsin paketin roskakaapin perälle.Mutta vielä ennen kuin nukahdin niin kuului hyvin miten kaapista tuli vihaista kaatonokan kopinaa...

3

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikas hauska juttu! Mitäs sitä pannua syyttämään, kun on altistanut moisella musiikilla yli kahdentoista vuoden ajan. Soita sille pan-huilu musiikkia sillä on rauhoittava vaikutus teihin molempiin.
      Säkkijärven osaan muuten minäkin viheltää....;) Olisko pannulla siihen jotain kaatonokan koputtamista?

      • Ei kerkiä puuttua mun tekemisiin!Mitä jos mä kaadankin sen täyteen pan-suolaa?Ja haistatan sitten huilut...


      • nooanarkki kirjoitti:

        Ei kerkiä puuttua mun tekemisiin!Mitä jos mä kaadankin sen täyteen pan-suolaa?Ja haistatan sitten huilut...

        ettet ole oikein kiva :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe