Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

  1. ja huomatkaa olen lyönyt väliin pilkun jälkeen, mutta pistettä en pistä ennen hymiötä lauseen loppuun..piste
    Hymyt ja silmäniskut tulee olla lauseessa, eikä pisteen perään.
    Piste on niin lopullisen tuntuinen ja Teemuna ja Vegekin tuossa meinaavat laittaa pisteen kaikelle, mutta minä pistän välimerkit:Ei muuten onnistu.

    Tuliko selväksi;))))
  2. leveilee isosti;D