Tahtoo olla pinna hiukkasen kireellä. Mietin tuossa, että minkäköhän näköinen on se ihmisen pinna kun tuota sanapahasta usein käytetään.
Jokainen meistä tietää nyt ainakin pyöränpinnan ;)
Kun pinna kiristää
8
408
Vastaukset
sellainen pitkänomainen ei missään kiinni,eli sitä ei voi kiristää mitenkään muuten kuin määrätyillä työkaluilla ;D
- yopollo
on pinnalistoja ja niihin vaaditaan että jokainen pinna on erinäköinen kuin mikään siihen asti kerätty.
- -maikkuliini-
kivoista vastauksistanne. Minusta kun tuntuu, että mun pinna on vain yhden senttimetrin pituinen. Tavattoman lyhyt. Toivoisin enemmän, että pinnallani olisi pituutta, että raudanlujaa kestävyyttä. Silloin voisin kutsua jo itteeni enemmän rauta"rouvaksi" ;)
- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
on aika pitkä pinna,mutta sitten kun se katkeaa,niin kannattaa ihmisten mennä kauaks..:)
mii-su, et pinnasi katketessa, pinna lentää? :)
-maikkuliini- kirjoitti:
mii-su, et pinnasi katketessa, pinna lentää? :)
nii ja siinä samassa lentää kyllä muutaki..:DD
- StippaS
Pinnani on suhteellisen pitkä rautalanka, joka sopivasta ärsytyksestä johtuen alkaa hiljalleen kuumentua ja näin ollen punehtuu. Vetää oikein kirkkaan punaiseksi kunnes viimein nasahtaa katki ;)
Sitten sen huomaakin minkä sortin ilotulitusraketin pinna se oikeastaan onkaan :D Tulee meinaan sitten kaikki maailman tuska kun vauhtiin pääsee x) - mayanna
mulla niinkuin kumilenkki, joka etusormien ja peukaloiden välissä venyy ja paukkuu. Jos se irtoo tai katkee, se lentää tosi kauas. Ja nipistää, jos sattuu osumaan johonkin elävään. Joskus se voi pudottaa hyllyltä vaikka maljakon. Yleensä se kumminkin joustaa aika hyvin.
Musta tuntuu, että jokaisella asialla on oma kumilanka. Mitä enempi sitä käyttää, sitä enempi se kuluu - ja sitten katkeaa helpommin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275