Pikkusen harmittaa, koska tämä on/oli selkeä alusta höpötellä.
Näkemiin toistaiseksi
21
1869
Vastaukset
ja huomatkaa olen lyönyt väliin pilkun jälkeen, mutta pistettä en pistä ennen hymiötä lauseen loppuun..piste
Hymyt ja silmäniskut tulee olla lauseessa, eikä pisteen perään.
Piste on niin lopullisen tuntuinen ja Teemuna ja Vegekin tuossa meinaavat laittaa pisteen kaikelle, mutta minä pistän välimerkit:Ei muuten onnistu.
Tuliko selväksi;))))Mariet kirjoitti:
Selväksi tuli ;).
Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)minulle kuulu, mutta ainakin mä yritänhymyileevinks
- Teemuna
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
Teemuna kirjoitti:
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
veto, koska vintti on maailman paras paikka:)
hehei mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mikä harmittaa?
Mulla on tajuton hässäkkä entisen elämän selvittämisessä, en ole ehtinyt täällä käydä enkä tiedä missä mennään. Kohta helpottaa.
Miksi nämä jäähyväiset?olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)- Teemuna
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
tintti.kotivintti kirjoitti:
olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)on meneillään. Onneksi asiat hoidetaan hyvässä hengessä. Aikamoisen väsynyt kyllä olen, hommaa on niin paljon. Töissäkään kiireet ei helpota yhtään. Kiitos myötäelämisestä.
Teemuna kirjoitti:
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
ettet mitään jäähyväisiä ollut jättämässä.
Onko sulla ollut vähän ikävä ;)?
- Muraatti
harmittaa minuakin, palstan kuihtuminen. Ja Kettunenkin karkas...
- Teemuna
Jaa että kettunenkin, no huoli sullakin.
..pillität, olenhan minä sentään täällä ;)
Kaipa tämä tästä virkistyy kun kesätauolta porukka palailee
- mayanna
taas? Sinähän alvariinsa olet jonnekin menossa tai jostain tulossa. Levoton luonne?
- Teemuna
Olemassa?
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Olemassa?
*nipistää itteensä*
- -Maikkuliini-
tällainen "näkemiin toistaisesti" lifestyle tyyli oikeen on...? Höpsis höö :)
- Teemuna
Toista kuukautta kuleksittu, kuis tänne?
- Teemuna
mii-su kirjoitti:
täällä on hipihiljaista...:¤
Sitä on kuulemma liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429