Näkemiin toistaiseksi

Teemuna

Pikkusen harmittaa, koska tämä on/oli selkeä alusta höpötellä.

21

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja huomatkaa olen lyönyt väliin pilkun jälkeen, mutta pistettä en pistä ennen hymiötä lauseen loppuun..piste
      Hymyt ja silmäniskut tulee olla lauseessa, eikä pisteen perään.
      Piste on niin lopullisen tuntuinen ja Teemuna ja Vegekin tuossa meinaavat laittaa pisteen kaikelle, mutta minä pistän välimerkit:Ei muuten onnistu.

      Tuliko selväksi;))))

      • Selväksi tuli ;).

        Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)


      • Mariet kirjoitti:

        Selväksi tuli ;).

        Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)

        minulle kuulu, mutta ainakin mä yritänhymyileevinks


      • Teemuna

        Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.


      • Teemuna kirjoitti:

        Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.

        veto, koska vintti on maailman paras paikka:)


    • hehei mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mikä harmittaa?

      Mulla on tajuton hässäkkä entisen elämän selvittämisessä, en ole ehtinyt täällä käydä enkä tiedä missä mennään. Kohta helpottaa.
      Miksi nämä jäähyväiset?

      • olen, mutten määrätyistä syistä;)
        Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
        Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)


      • Teemuna

        Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        olen, mutten määrätyistä syistä;)
        Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
        Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)

        on meneillään. Onneksi asiat hoidetaan hyvässä hengessä. Aikamoisen väsynyt kyllä olen, hommaa on niin paljon. Töissäkään kiireet ei helpota yhtään. Kiitos myötäelämisestä.


      • Teemuna kirjoitti:

        Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.

        ettet mitään jäähyväisiä ollut jättämässä.

        Onko sulla ollut vähän ikävä ;)?


    • Muraatti

      harmittaa minuakin, palstan kuihtuminen. Ja Kettunenkin karkas...

      • Teemuna

        Jaa että kettunenkin, no huoli sullakin.


      • ..pillität, olenhan minä sentään täällä ;)

        Kaipa tämä tästä virkistyy kun kesätauolta porukka palailee


    • mayanna

      taas? Sinähän alvariinsa olet jonnekin menossa tai jostain tulossa. Levoton luonne?

      • Teemuna

        Olemassa?


      • mayanna
        Teemuna kirjoitti:

        Olemassa?

        *nipistää itteensä*


    • -Maikkuliini-

      tällainen "näkemiin toistaisesti" lifestyle tyyli oikeen on...? Höpsis höö :)

    • Teemuna

      Toista kuukautta kuleksittu, kuis tänne?

      • täällä on hipihiljaista...:¤


      • Teemuna
        mii-su kirjoitti:

        täällä on hipihiljaista...:¤

        Sitä on kuulemma liikkeellä.


      • Teemuna kirjoitti:

        Sitä on kuulemma liikkeellä.

        pitää saada pysäytettyä,ettei enään leviä..:¤


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe