Pikkusen harmittaa, koska tämä on/oli selkeä alusta höpötellä.
Näkemiin toistaiseksi
21
1849
Vastaukset
ja huomatkaa olen lyönyt väliin pilkun jälkeen, mutta pistettä en pistä ennen hymiötä lauseen loppuun..piste
Hymyt ja silmäniskut tulee olla lauseessa, eikä pisteen perään.
Piste on niin lopullisen tuntuinen ja Teemuna ja Vegekin tuossa meinaavat laittaa pisteen kaikelle, mutta minä pistän välimerkit:Ei muuten onnistu.
Tuliko selväksi;))))Mariet kirjoitti:
Selväksi tuli ;).
Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)minulle kuulu, mutta ainakin mä yritänhymyileevinks
- Teemuna
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
Teemuna kirjoitti:
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
veto, koska vintti on maailman paras paikka:)
hehei mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mikä harmittaa?
Mulla on tajuton hässäkkä entisen elämän selvittämisessä, en ole ehtinyt täällä käydä enkä tiedä missä mennään. Kohta helpottaa.
Miksi nämä jäähyväiset?olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)- Teemuna
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
tintti.kotivintti kirjoitti:
olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)on meneillään. Onneksi asiat hoidetaan hyvässä hengessä. Aikamoisen väsynyt kyllä olen, hommaa on niin paljon. Töissäkään kiireet ei helpota yhtään. Kiitos myötäelämisestä.
Teemuna kirjoitti:
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
ettet mitään jäähyväisiä ollut jättämässä.
Onko sulla ollut vähän ikävä ;)?
- Muraatti
harmittaa minuakin, palstan kuihtuminen. Ja Kettunenkin karkas...
- Teemuna
Jaa että kettunenkin, no huoli sullakin.
..pillität, olenhan minä sentään täällä ;)
Kaipa tämä tästä virkistyy kun kesätauolta porukka palailee
- mayanna
taas? Sinähän alvariinsa olet jonnekin menossa tai jostain tulossa. Levoton luonne?
- Teemuna
Olemassa?
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Olemassa?
*nipistää itteensä*
- -Maikkuliini-
tällainen "näkemiin toistaisesti" lifestyle tyyli oikeen on...? Höpsis höö :)
- Teemuna
Toista kuukautta kuleksittu, kuis tänne?
- Teemuna
mii-su kirjoitti:
täällä on hipihiljaista...:¤
Sitä on kuulemma liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832052Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3951831- 591818
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681364Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101360Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751327- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107