Ilman erityisempiä syitä eilen illalla mieliala vaan romahti. Ei niin totaalisesti kuin joskus
aikaisempina vuosina.
Yritin katsoa sitä italowesterniä, spagettilänkkäriä Hyvät Pahat ja Rumat.
Miten tota nyt voi sanoo näistä kolmesta uusinnasta parhaana. Sisällissota kohtauksessa toosa kii.
Ihme kyllä uni tuli heti. Kuten näissä mielen notkopaikkojen jälkeen unimaailma
näytti missä mennään ja miten asiat makaa.
Luulin nukkuneeni päiväkausia yhteen putkeen niin eheyttävää se lepo oli.
Tästä päivästä tuli hyvä ja tasapainoinen. No mä pidänkin "onnellisuutta" infantiilina
uushömpötyksenä.
Jopa tieteellisesti nykyään tutkitaan 'onnellisuusindeksiä' ihmisillä.
Ei kait tossa lapsenmielisessäitsekkäässä onnentunteen tavoittelussa mitää väärää ol. Mutta.
Miljardipäisellä maailman väestön osalla ei ole edes puhasta juomavettä - nyt ruoan saannista
puhumattakaan.
Sitä on tottunut jo luottamaan, että wanha kunnon unikakkiainen palauttaa
paniikinomaiset mielentilat huitsin heikkariin.
Harmaalla vyöhykkeellä!!
12
664
Vastaukset
- yopollo
pitäisi olla jo hallussa se tapa, että harmaalle vyöhykkeelle jätetään tilaa vain pääkopan ulkopuolelle eli sitä eri puolilta koristeleviin haiveniin.
Kyllä se siitä, mulla on tuo spagettitrilogia kaikkineen kovalevyllä.- capt.cöpenick ekj
Ja yks ongelma on se että aivojen välittäjäaineet toimii niinkun ne toimii meikällä.
Sitten niitä kirjoituksiaan seuraavana häpeää silmät korvat päästä.
Tosiaan 'ukuli' kyllä se siitä. Tänään jo tanakasti maanpinnalla. - Masse setä
capt.cöpenick ekj kirjoitti:
Ja yks ongelma on se että aivojen välittäjäaineet toimii niinkun ne toimii meikällä.
Sitten niitä kirjoituksiaan seuraavana häpeää silmät korvat päästä.
Tosiaan 'ukuli' kyllä se siitä. Tänään jo tanakasti maanpinnalla.Meikäläisellä onkin juuri se asia, että tohtori sanoi, että korvassa on niin paljon vaikkua, että sen takia pitäisi otta yhteyttä hoitajiin.
- capt.cöpenick ekj
Masse setä kirjoitti:
Meikäläisellä onkin juuri se asia, että tohtori sanoi, että korvassa on niin paljon vaikkua, että sen takia pitäisi otta yhteyttä hoitajiin.
Multa heikkeni toisesta korvasta kuulo. Menin pässi yksityiselle korvalääkärille.
Se veti vaikkuisen pumpulitukon korvakäytävästä. Maksoi 50€.
Neuvolan hoitsu olis saman osannnu ilmatteeks.
- Masse setä
Olen katsonut sen moneen kertaan silmät kiinni. Kun heräsin, näin ratsastajan lähtevän pois päin. Sen jälkeen nukuin melkein yhdeksän tuntia yhteen menoon.
- capt.cöpenick ekj
On tästä jo vuosia kun goisasin 6 tuntia samaan menoon.
Heräsin makkurista sohva ja vaatteet kusilastissa.
Sukuvika - prostata vaiva sallii sellaset parituntiset goisapätkät kerrallaan.
No sehän syö tommottinen vaikka haponkestävää teräskaminaa.
pahana vain joskus,eli hyvänä olen paras mahdollinen...siihen tarvitse italiaanoverukkeita.
Olisit vaan katsonut sen sisällissodan mukisematta,saattaisi harmaalle vyöhykkeelle nousta uusia väriskaaloja.Helpotus on joskus vain peljästyksen aikaan saamaa reagointia.Sota olisi aiheuttanut painajaisen,mitä harvoin halutaan,mutta auttaa aseista riisumiseen.- capt.cöpenick ekj
Katsoin 1965 sen Vain muutaman dollarin tähden. Siinä on tarttuvan upea teemamusiikki.
Toivoin tätä musaa maakuntaradiossa esitettäväksi. En ole kuullut sieltä.
Niillä on siellä pelit ja pensselit jos haluavat nauhoittaa jonkin filmiteeman. - Ak:n lapio
Katsoin 1965 sen Vain muutaman dollarin tähden. Siinä on tarttuvan upea teemamusiikki.
Toivoin tätä musaa maakuntaradiossa esitettäväksi. En ole kuullut sieltä.
Niillä on siellä pelit ja pensselit jos haluavat nauhoittaa jonkin filmiteeman.Mä tilasin tuttavan osaavalta pojalta kopsauksen DVD:lle. Mitään ei oo kuulunu.
ps. mansikoita olen tässä pakastellut ja ryypiskellyt "lomani" viihteeksi.
Onneksi alkaa näyttelijän ja lapsenlikan duuni sunnuntaina. Menee hyvä putki poikki.
Menestystä ja makuuhaavoja!!! - capt.cöpenick ekj
Ak:n lapio kirjoitti:
Mä tilasin tuttavan osaavalta pojalta kopsauksen DVD:lle. Mitään ei oo kuulunu.
ps. mansikoita olen tässä pakastellut ja ryypiskellyt "lomani" viihteeksi.
Onneksi alkaa näyttelijän ja lapsenlikan duuni sunnuntaina. Menee hyvä putki poikki.
Menestystä ja makuuhaavoja!!!Sain englanninkielisen sähköpostiviestin. En sitä eilen heti delettänyt.
Tänään koneeni arveli toisten käyttävän tätä vehjettä. Kysynkin sinulta Arkunkantaja:
Voiko ne käyttää mun konettani tietämättäni. Se viesti viittasi muuten itärajan taa? - Ak:n lapio
Sain englanninkielisen sähköpostiviestin. En sitä eilen heti delettänyt.
Tänään koneeni arveli toisten käyttävän tätä vehjettä. Kysynkin sinulta Arkunkantaja:
Voiko ne käyttää mun konettani tietämättäni. Se viesti viittasi muuten itärajan taa?Silloin kun koneesi on yhteydessä ulkomaailmaan. Ja osaahan jotkin pöpöt vörkkiä itsekseen aina silloin, kun kone on käynnissä. Josko saamasi viesti on sisältänyt jonkun viruksen tai vakoojan. Käynnistähän kaikki osaamasi virustorjuntatyökalut.
- capt.cöpenick ekj
Ak:n lapio kirjoitti:
Silloin kun koneesi on yhteydessä ulkomaailmaan. Ja osaahan jotkin pöpöt vörkkiä itsekseen aina silloin, kun kone on käynnissä. Josko saamasi viesti on sisältänyt jonkun viruksen tai vakoojan. Käynnistähän kaikki osaamasi virustorjuntatyökalut.
Kun koneen laittaa päälle eikö päivitys riitä? Soneran tietoturva F-Secure kai hoitaa homman?
Symboli kuittaa, että päivitys on ok.
Deletin sen engelskaviestin. Enää kone ei vihjaa luvattomista käyttäjistä.
Kiitän neuvostasi AK!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285