"Kahvihammasta" kolottaa

-maikkuliini-

Uutta aihetta eikun vaan putkeen ;)

Kun sanotaan, että kahvihammasta kolottaa, niin kertokaapa kaffenjuojat omia kokemuksianne kahvinjuonnistanne. Millainen on se tunne, kun "kahvihammasta" kolottaa?

37

3982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarve on puhtaasti heräämisen kannalta pakkoliikkeinen.Muutoin en juuri kahvia juo.

• keran mennä verikokeisiin aamulla, ja ei saanu juoda kaffeeta ennen sitä.
      Voi herrrajee, ku yks mummu alkoi juttelemaan siinä ootellessa.Tuntui etten mä saanu sanoja suustani....kaffeekuppi vaan pyöri mielessä.

Auta armias, ku pääsin kotiin ja sain sen kupposen nenun eteen...Mä olin maailman onnellisin ihminen.Melkeen leihuin ilmassa,niin ihana tunne se oli..:)

• tämän voisin oikein alleviivata.
        Kaffitta on kuin krapulassa ja kupponen on kuin loivennusta,siis mun mielestä;)

• tintti.kotivintti kirjoitti:

tämän voisin oikein alleviivata.
        Kaffitta on kuin krapulassa ja kupponen on kuin loivennusta,siis mun mielestä;)

Velatkin on sit saatavia,ku kupponen höyryää nenun eessä..;)

• mayanna

se koko kroppaa kolottaa, ellei aamukaffetta saa. Ihan on vetelä olo. Liian vähällä kahvilla jos yrittä pärjäillä päivän, päänsäryn saa.

• Teemuna

Ryystän kaksin käsin kahvin ja puren mukin sen jälkeen. Pthyi!

• -maikkuliini-

tuosta parane ;)

• -maikkuliini- kirjoitti:

tuosta parane ;)

Löytyisiköhän armeijan jäämävarastoista peltimukeja?
        Muuten sitten aivan kauheeta luettavaa ravitsemuksesta koko ketjun osalta.Partanen muuten tulee ja tappaa koko porukan;D
        Vege saattaa pelastaa kurkun voimalla ja siihen me turvaudutaan.
        Vesilasillinen se huoneenlämpöinen aamulla on kuin proteesilillukkeen joisi.Kaffia ja tuntumaa uuteen elämykseen kannattaa yrittää se virkistää.
        Jos illalla syö raskaasti niin vatsa on käymistilassa aamullakin,ihme kun ei maistu mikään.
        Mä oon tintti kotivintiltä ja menen katsomaan omaa jääkaappia.:)

• Teemuna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

Muuten sitten aivan kauheeta luettavaa ravitsemuksesta koko ketjun osalta.Partanen muuten tulee ja tappaa koko porukan;D
        Vesilasillinen se huoneenlämpöinen aamulla on kuin proteesilillukkeen joisi.Kaffia ja tuntumaa uuteen elämykseen kannattaa yrittää se virkistää.
        Jos illalla syö raskaasti niin vatsa on käymistilassa aamullakin,ihme kun ei maistu mikään.

Löytyisköhän armeijan varastosta samantien peltihousuja.

• Teemuna kirjoitti:

Löytyisköhän armeijan varastosta samantien peltihousuja.

koitin mennä nukkumaan,mutta peltihousut?!
        *Kraapii poskeee*

• -maikkuliini-

"Vesilasillinen se huoneenlämpöinen aamulla on kuin proteesilillukkeen joisi".

- Tämä on aivan tosi. Jos nyt kuitenki kannuun vettä ja se jääkaappiin. Mutta siinä voi taas käyä niin, ettei maitopurkin yhteydessä muistakkaan ottaa sitä vesikannua jääkaapista. Jotenka eikun mahdollisemman suuri VESILASI hanan viereen ja eka aamukulaus siitä ja sitten etiäppäin :)

"Vesilasillinen se huoneenlämpöinen aamulla on kuin proteesilillukkeen joisi".

- Tämä on aivan tosi. Jos nyt kuitenki kannuun vettä ja se jääkaappiin. Mutta siinä voi taas käyä niin, ettei maitopurkin yhteydessä muistakkaan ottaa sitä vesikannua jääkaapista. Jotenka eikun mahdollisemman suuri VESILASI hanan viereen ja eka aamukulaus siitä ja sitten etiäppäin :)

varten tuo Teemuna haluaa peltihousut,onkohan ryhti jotenkin loman aikana linkkuuntunut.Toisaalta `ryhtikin´ voi olla liian hyvä ja siksi tarvitsee;D

Mun mielestä sen veden voisi laittaa jääkaappiin,mutta sellaiseen houkuttelevaan pulloon.
        Nää on aika kivoja nämä uudet puolilitraiset mm. tunturikarpalojen maustamat kivennäisvesipullot.
        Mielikuvilla voi tehdä makunystyröille ihmeitä.

• -maikkuliini-

varten tuo Teemuna haluaa peltihousut,onkohan ryhti jotenkin loman aikana linkkuuntunut.Toisaalta `ryhtikin´ voi olla liian hyvä ja siksi tarvitsee;D

Mun mielestä sen veden voisi laittaa jääkaappiin,mutta sellaiseen houkuttelevaan pulloon.
        Nää on aika kivoja nämä uudet puolilitraiset mm. tunturikarpalojen maustamat kivennäisvesipullot.
        Mielikuvilla voi tehdä makunystyröille ihmeitä.

peltihousujen tarkoitus on saada ryhti paremmaksi ja takuulla sen noilla housuilla kyllä tekee ;). Pullothan muka pitäis palauttaa kauppaan, mutta aattelin, et ottaisin edes sen yhden metsämansikkakarpalo pallon jemmaan ja siihen lorautan vettä joka aamuksi. On tunne, kuin sain makeutettua vettä :)

• Yxitypy

omakohtaista kokemusta tuosta kahvihampaasta, kun juon ainoastaan rooibos- tai vihreää teetä, mutta olen nähnyt heitä, kenellä tätä hammasta pakottaa.
      Se on järkyttävä näky :=))

• -maikkuliini-

järkyttävä näky? Hui kauhistus sentään =) Onko sen näköistä että ihan salamoi? Ei kai sentään;)

• Yxitypy
        -maikkuliini- kirjoitti:

järkyttävä näky? Hui kauhistus sentään =) Onko sen näköistä että ihan salamoi? Ei kai sentään;)

kahvinisti saa kahviannostaan totuttuun aikaan, sellaista tyyppiä pitää varoa. Voi saada melkoisia raivareita. Hullun ilme kasvoilla. Hikoilua, käsien tärinää, kovaa päänsärkyä ym. vieroitusoireita ilmaantuu :=))

• Yxitypy kirjoitti:

kahvinisti saa kahviannostaan totuttuun aikaan, sellaista tyyppiä pitää varoa. Voi saada melkoisia raivareita. Hullun ilme kasvoilla. Hikoilua, käsien tärinää, kovaa päänsärkyä ym. vieroitusoireita ilmaantuu :=))

..kuvailit ihan tavallisen sunnuntaiaamuisen ja itse aiheutetun horkkatilan, köyhien tauti, sanon mä!

• Yxitypy
        Kadunmies kirjoitti:

..kuvailit ihan tavallisen sunnuntaiaamuisen ja itse aiheutetun horkkatilan, köyhien tauti, sanon mä!

kyllä ymmärtää, mikä mulla on kerran vuodessa, eli Uudenvuoden päivänä. Silloin ei jaksa kylläkään ärjyä. Muutoin oireet ovat samat :=))
        Mutta että kahvista tuollaiset oireet. Sitä ei tällanen teenjuoja voi ymmärtää :=))

• -maikkuliini-
        Yxitypy kirjoitti:

kyllä ymmärtää, mikä mulla on kerran vuodessa, eli Uudenvuoden päivänä. Silloin ei jaksa kylläkään ärjyä. Muutoin oireet ovat samat :=))
        Mutta että kahvista tuollaiset oireet. Sitä ei tällanen teenjuoja voi ymmärtää :=))

nautintoaineena huumaava aine. Vieroitusoireet ovat juuri tuollaisia, kuin pahin myrsky ois saanut ajankohdan alkaa raivoamaan ;)

Itse ehkä koen asian niin, että jos en saa yhtä kuppii kaffetta päivässä, niin olen kuin Idän pyörremyrsky. Kolottaa ihan mahanpohjassa :)

nautintoaineena huumaava aine. Vieroitusoireet ovat juuri tuollaisia, kuin pahin myrsky ois saanut ajankohdan alkaa raivoamaan ;)

Itse ehkä koen asian niin, että jos en saa yhtä kuppii kaffetta päivässä, niin olen kuin Idän pyörremyrsky. Kolottaa ihan mahanpohjassa :)

saattaisin olla niin hirvee,että kävisin pilliin kiinni...:)

• samanlaisia oireita
        Yxitypy kirjoitti:

on niilläkin jotka nauttivat liikaa tuota kofeiinia. Sitähän saa niin kahvista kuin energiajuomista ja kokiksesta, ja kun koko päivän niitä litrakaupalla lipittää, kädet tärisevät, silmät seisovat päässä kuin seinälautaset ja järki kulkee kuin adhd:lla.

• yopollo

hammasta mutta liian hapokkaana ei sovi vatsalle, närkästyttävää.

Teetä tulee lipitettyä muulloinkin kuin viiden aikaan.

• mayanna

kaffetta tänä aamuna menossa, joten kolotusta ei oikein ole päässyt syntymään. Sen sijaan kolotti kyllä hetken se vattupiirakasta peräisin ollut siemen hampaanvälissä.

Eilinen vattusaalis puolessatoista tunnissa 8 litraa! Onneks sentään niitä löytyy, kun mustikoita ei löydy kirveelläkään.

• -maikkuliini-

on todella inha kun menee hampaanväliin. Se muuten sitten kanssa jomottaa. Äkkiä sitten jotain hammastikkua- lankaa tai kynttä ensavuksi =)

• Teemuna

Tuska. Tuoretta kahvivettä olis sadan metrin päässä, mutta kun sataa ja olen sokerista.

• -maikkuliini-

mites ne sun peltihousut, tai koko haarniska samalla ylle? Oisko niistä nyt apua sadesuojaksi?

• Teemuna
        -maikkuliini- kirjoitti:

mites ne sun peltihousut, tai koko haarniska samalla ylle? Oisko niistä nyt apua sadesuojaksi?

Korvat ei kestä sitä ropinaa.

• -maikkuliini-
        Teemuna kirjoitti:

Korvat ei kestä sitä ropinaa.

ovat sitä varten.

• -maikkuliini-

teillä "kahvihammasta" yhtään enempää kun alkoi nyt Olympialaiset? Vai pysyykö kulutus samana ;)

• tommyli08

Ainakin sen huomasin ettei kannata tinkiä siinä kahvin laadussa. Menin nimittäin halpaan kun aloin säästeliääksi ja ostin jotain halpiskahvia. Pahaa oli mutta haaskiinkaan ei viitsi heittää.

• vastaan

avautui minulle joitakin vuosia sitten kun vastasin "toivotaan päiväkahvi seuraa" ilmoitukseen. Oletn saavani helpotusta kahvihampaan kolotukseen ja oikeastaan sainkin. Kahvihammas olikin vallan muualla kuin suussa.

• lähes

vuoden vanhan ketjun ylös. Typerää.

• QuietPlace
        lähes kirjoitti:

vuoden vanhan ketjun ylös. Typerää.

nää vanhojen nostot on P...tä.

• tekeekin?

minullakin

• jassoo?

sekin sitten.:)

Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe