Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

  1. luonnonhelmaan Teemunakin.
    Nukuitko paikallisjunan pääteasemalle..donnat jo kadonneet? No kuka milläkin tavalla morkkista hoitaa vai kui? ;D

    Se on sitten kippis:)
  2. kuis muuten menee?:D