Muurikalla

Teemuna

Tossa ulkona kääntelen heiniä. Kohta roiskasen sinne kyljyksen tai pari. Vanajavesi rimpuilee jäistä tuossa parin sadan metrin päässä alaviistossa. Ei ristin sielua näy eikä kuulu. Rommi lämmittää. Äijäelämää parhaimmillaan.

28

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

      Roiskaiset muurikalla käännettyihin heiniin kyljykset? Rommin minäkin ymmärrän.

      • Teemuna

        Mutta olipas hyvää rommia.


    • Rommia en oo maistellut

      aikoihin ja tänään tein rommitotin , istahdin tähän katselemaan ja kuuntelemaan.

      • Teemuna

        Avaa kliffasti aistit.


    • yopollo

      kuin oma viikonloppuni joka menee töissä kuten tämä edesmennyt perjantai-iltakin.

      • Teemuna

        On mennä välillä toisinkinpäin. Ens kerran istut kannon nokassa maisemasta nautiskellen ja mä kärvistelen jonkun pakkoduunin kanssa.


    • mayanna

      maistuis kyllä rasvainen kyljys. Mutta kun niitä ei ole, yritän parannella itteeni ulkona auringonpaisteessa. Haravaan en kyllä voinu olla tarttumatta. Haravoin esiin pikkiriikkisen pääkallon, minkä lie lintusen. Tulin sisään hakemaan kaffekupillista ja painelen takas pihalle. Risuja tarttis poltella, mut en taida jaksaa tänään, tars muutama oksa vielä sahailla ensin. Voimat ei kyl riitä tänään kuin 'kevyeeseen kuopsutteluun', josko vaikka esikot esiin :)

      • Teemuna

        Tukekaamme sitten toisiamme tänään.


      • mayanna
        Teemuna kirjoitti:

        Tukekaamme sitten toisiamme tänään.

        Onko sulla vielä niitä kyljyksiä? *lurps*

        Otiks montakin rommia? Mä lipitin pahuksen salmiakkikossua ja se on kyllä petollista. Kauhia janokin siitä tuli :D


      • Teemuna
        mayanna kirjoitti:

        Onko sulla vielä niitä kyljyksiä? *lurps*

        Otiks montakin rommia? Mä lipitin pahuksen salmiakkikossua ja se on kyllä petollista. Kauhia janokin siitä tuli :D

        Kait mä sitte intouduin herkistelemään yksikseni jonkusenkin rommitotin kanssa.

        Mutta Mayanna, nyt mun täytyy torua sinua. 'Salmiakkikossua', hirveetä, kaikista kamalinta mitä minä tiedän. Kui tommotti.


      • mayanna
        Teemuna kirjoitti:

        Kait mä sitte intouduin herkistelemään yksikseni jonkusenkin rommitotin kanssa.

        Mutta Mayanna, nyt mun täytyy torua sinua. 'Salmiakkikossua', hirveetä, kaikista kamalinta mitä minä tiedän. Kui tommotti.

        :) Olisit heti sanonu, mä ehdin jo nuolaista pippurijuustokabanossia kyljyksenpuutteeseen. Mulla menee makkarasta vatsa kuralle, mutta kun teki niiiiiiiin mieli jotain tirisevää.

        Strohipullo oli päässy tyhjäks. Salmari menee paremmin alas ku konjakki. Sit oli vaihtoehtona valkkari, joka ei sattunu miellyttämään ja joku lahjaks saatu pullo Kamasutra ginseng-votkaa - eikä sellasta pulloa ny yksinään voi avata!


      • Teemuna
        mayanna kirjoitti:

        :) Olisit heti sanonu, mä ehdin jo nuolaista pippurijuustokabanossia kyljyksenpuutteeseen. Mulla menee makkarasta vatsa kuralle, mutta kun teki niiiiiiiin mieli jotain tirisevää.

        Strohipullo oli päässy tyhjäks. Salmari menee paremmin alas ku konjakki. Sit oli vaihtoehtona valkkari, joka ei sattunu miellyttämään ja joku lahjaks saatu pullo Kamasutra ginseng-votkaa - eikä sellasta pulloa ny yksinään voi avata!

        Sitä aitoa ihtejään kahdeksankymppisenä. Ai että!
        Mutta makkaraa yleensä kaikkoan, hyi hitto. Paitsi joku lihanen kabanossi ehkä johonkin karmeeseen nälkään. Salmari sun kanssas.


      • mayanna
        Teemuna kirjoitti:

        Sitä aitoa ihtejään kahdeksankymppisenä. Ai että!
        Mutta makkaraa yleensä kaikkoan, hyi hitto. Paitsi joku lihanen kabanossi ehkä johonkin karmeeseen nälkään. Salmari sun kanssas.

        on jääny minullakin tosi vähälle, yleensä alkukesällä jokunen tulee grillailtua ja tääkin paketti löyty pakastimesta. En tullu eilen ostaneeks mitään 'pikaruokaa', eikä tänään ruuanlaitto pidemmän kaavan mukaan sattunu huvittamaan... jotta makkaraan oli tyydyttävä. Ja tänään pihahommista tullessa oli just toi Karmee Nälkä.

        Mä juon mieluummin sitä viisnelosta strohia, kuuskymppinenkin on jo vähän tujua... jotenkin se maku ei ole enää siinä sama vaan terävämpi.

        Mitäs 'pahaa' mä tein, kun mulle melkein kiroilla täytyy?


      • Teemuna kirjoitti:

        Sitä aitoa ihtejään kahdeksankymppisenä. Ai että!
        Mutta makkaraa yleensä kaikkoan, hyi hitto. Paitsi joku lihanen kabanossi ehkä johonkin karmeeseen nälkään. Salmari sun kanssas.

        se on muuten Stroh!

        Salmarista ei selviä edes seuraavaan iltapäivään..
        Väkevään sorttimenttiin kuuluu,eips ole limulla jatkettua.


      • Teemuna
        mayanna kirjoitti:

        on jääny minullakin tosi vähälle, yleensä alkukesällä jokunen tulee grillailtua ja tääkin paketti löyty pakastimesta. En tullu eilen ostaneeks mitään 'pikaruokaa', eikä tänään ruuanlaitto pidemmän kaavan mukaan sattunu huvittamaan... jotta makkaraan oli tyydyttävä. Ja tänään pihahommista tullessa oli just toi Karmee Nälkä.

        Mä juon mieluummin sitä viisnelosta strohia, kuuskymppinenkin on jo vähän tujua... jotenkin se maku ei ole enää siinä sama vaan terävämpi.

        Mitäs 'pahaa' mä tein, kun mulle melkein kiroilla täytyy?

        Taiteilla tujun Strohin kanssa.


      • Teemuna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        se on muuten Stroh!

        Salmarista ei selviä edes seuraavaan iltapäivään..
        Väkevään sorttimenttiin kuuluu,eips ole limulla jatkettua.

        Tintillä nyt. Mulla puheet tänään pienissä.


      • mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        se on muuten Stroh!

        Salmarista ei selviä edes seuraavaan iltapäivään..
        Väkevään sorttimenttiin kuuluu,eips ole limulla jatkettua.

        iltapäivään mennä. Uskomatonta tavaraa... ei ihme, että aikanaan vedettiin pois markkinoilta ja laimennettiin, kun lapset nautiskeli liian innokkaasti.


    • Puhurix

      tein tota samaa mut lasissa oli punaviiniä ja ympärillä varsinais-suomalainen peltomaisema. Melkoista naiselämää!

      • Teemuna

        Tehdä sun kanssa jotain samaa, samaan aikaan ja samassa paikassa. Dee dee.


      • Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

        Tehdä sun kanssa jotain samaa, samaan aikaan ja samassa paikassa. Dee dee.

        Nyt ainakin katon jääkiekkoa.


    • luonnonhelmaan Teemunakin.
      Nukuitko paikallisjunan pääteasemalle..donnat jo kadonneet? No kuka milläkin tavalla morkkista hoitaa vai kui? ;D

      Se on sitten kippis:)

      • mayanna

        sulla on tänään lasissa?


      • mayanna kirjoitti:

        sulla on tänään lasissa?

        vaan ja epänaisellisesti pullosta suoraan.
        Oluen kauneus katoaa lasista nautittuna,ne on vain mainoskikkoja ne kauniisti kuohuavat lasit?:D


      • Teemuna

        Mutta tasan morkkiksilta vältyin, muistakkaan enää millaisia ne oli, kerro mulle omakohtaiset kokemukset.


      • Teemuna kirjoitti:

        Mutta tasan morkkiksilta vältyin, muistakkaan enää millaisia ne oli, kerro mulle omakohtaiset kokemukset.

        kerrontaa jos mikä.
        Lajittelen elämänlehtiä tapaan yks mappiin ja toinen
        roviolle;)


    • kuullostaisi

      ellet samalla näpyttelisi suomi24 palstalle, netti luonnossa on kuin läskisoosi täytekakun kanssa.

      • Teemuna

        Aivan oikeassa.


      • läskisoosi netissä on kuin kermakakku luonnossa.
        Niin vaan mielet ja kielet sekoittuu:)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe