Terveellinen elämä alkaa mysliaterialla. Siinä on kuituja oikeassa suhteessa, vaikka se tuntuukin suussa aika sottaiselta.
Sen jälkeen on hyvä vetää 780:n kalorin treeni elliptisessä gym-laitteessa.
Kersat harkkaan. Kaikkein tärkeintä on pitää niiden motivaatiota yllä, että ne oppisivat nauttimaan tuskasta.
Niistä voi kehittyä kukaties vaikka palanderin tapainen suur-örkki.
Tai jopa toimistojohtaja.
Terveellinen elämä
8
506
Vastaukset
- Puhurix
ne jaksaa. Aika ihailtavaa. Mä en kyllä usko ton myslin terveellisyyteen. Niissä taitaa kaikissa olla sokeria. Jos on kuituja ni on kyllä järkyttävästi hiilareitakin.
- Paku-nainen
Mysliaterialla on hyvä juoda myös kahvia että herää. Ja pala valkoista suklaata kera vinoneliösalmiakin. ;)
- Pajero-mies
Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa. - Paku-nainen
Pajero-mies kirjoitti:
Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa.tilaus, salmiakki aiheuttaa muistoriippuvuuden. Hirvikärpäset ja metallinpaljastimenkin muistaa ;(
Pitäisikö lopettaa salmiakinsyönti?
Ei ole Hummer vaikka hiukan erikoisen näköinen onkin.
- mayanna
kun en syöny ruisleipää aamukahvin kanssa. Mysli on ihan hyvää välipalana, mut en ole koskaan osannu sillä päivää käynnistää.
kalliit nuoruusvuodet tulisi täyttää ja siltikään ei ole varmaa tuleeko kersoista uusi palanteri,nökänen tai keralahti:D
Toimistojohtajaksi pääsee naruillakin;)
Kuiduilla laihdutetaan..noin yleensä.- Pajero-mies
Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.
Pajero-mies kirjoitti:
Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.
ammeesta kiinni se.
Joko tarpeeksi kokoa tai vaihtaa porsliiniammeen lasikuituiseen..vaikka veneeseen:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282601- 1272273
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1131965- 1281936
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121673Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471228Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271102Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009