Terveellinen elämä

Pajero-mies

Terveellinen elämä alkaa mysliaterialla. Siinä on kuituja oikeassa suhteessa, vaikka se tuntuukin suussa aika sottaiselta.
Sen jälkeen on hyvä vetää 780:n kalorin treeni elliptisessä gym-laitteessa.
Kersat harkkaan. Kaikkein tärkeintä on pitää niiden motivaatiota yllä, että ne oppisivat nauttimaan tuskasta.
Niistä voi kehittyä kukaties vaikka palanderin tapainen suur-örkki.
Tai jopa toimistojohtaja.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

      ne jaksaa. Aika ihailtavaa. Mä en kyllä usko ton myslin terveellisyyteen. Niissä taitaa kaikissa olla sokeria. Jos on kuituja ni on kyllä järkyttävästi hiilareitakin.

    • Paku-nainen

      Mysliaterialla on hyvä juoda myös kahvia että herää. Ja pala valkoista suklaata kera vinoneliösalmiakin. ;)

      • Pajero-mies

        Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
        Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
        Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa.


      • Paku-nainen
        Pajero-mies kirjoitti:

        Tästä jo huomaa, että ateriaterapeutille olisi tilaus. Jos esimerkiksi nauttii salmiakkia, niin siitä voi kehkeytyä muitakin riippuvuuksia.
        Ihan nyt ammattikysymksenä, että onko kysymyksessä esimerkiksi Hummer?
        Jos on, niin ei siinä mitään. Eihän tässä olla ihmisiä arvostelemassa.

        tilaus, salmiakki aiheuttaa muistoriippuvuuden. Hirvikärpäset ja metallinpaljastimenkin muistaa ;(
        Pitäisikö lopettaa salmiakinsyönti?

        Ei ole Hummer vaikka hiukan erikoisen näköinen onkin.


    • mayanna

      kun en syöny ruisleipää aamukahvin kanssa. Mysli on ihan hyvää välipalana, mut en ole koskaan osannu sillä päivää käynnistää.

    • kalliit nuoruusvuodet tulisi täyttää ja siltikään ei ole varmaa tuleeko kersoista uusi palanteri,nökänen tai keralahti:D

      Toimistojohtajaksi pääsee naruillakin;)

      Kuiduilla laihdutetaan..noin yleensä.

      • Pajero-mies

        Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.


      • Pajero-mies kirjoitti:

        Itse asiassa kuidun puutteen huomaa heti, kun esimerkiksi yrittää mahtua kylpyammeeseen.

        ammeesta kiinni se.
        Joko tarpeeksi kokoa tai vaihtaa porsliiniammeen lasikuituiseen..vaikka veneeseen:D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe