PRKLE!

Puhurix

Pojan ajokortti katosi, huomattiin vesivahinko, digiboksissa on taas joku hemmetin vika!Töissä jouduin selvittelemään yhden ihmisen kiukutteluista johtuvia ongelmia ja sitten mulle puhkes migreeni. Kaikki vuorokauden sisällä. Pitäiskö mennä kiikkuun?

21

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

      vaan :)

      Pojan ajokorttihan pitäis olla pojan ongelma - vaikka äidin vikahan kaikki tietty on? Vesivahinko on ikävä juttu.. toivottavasti ei kovin suuri? Tikipoksilla voit heittää vesilintua ja migreenisenä ei paranis olla koneella. Työkaveris sais mennä itteensä ja sä lepäämään siihen riippumatolle linnunliverrystä kuunteleen.

      *rauhoittelee*

      • Puhurix

        Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!


      • mayanna
        Puhurix kirjoitti:

        Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!

        Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.

        Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita.


      • Puhurix
        mayanna kirjoitti:

        Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.

        Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita.

        ajokortin. Siis mopon ajokortti se on. Vaiks kai sen uusiminen maksaa yhtä paljon. Mut ylipäätään kaikki hinnat on noussu sikamaisesti.


    • lohduttaa,niin huomenna on uusi päivä.Kliseeksi sitä myös kutsutaan:D

      Kiikusta puheen ollen,oletko aikuisiässä ottanut lastenkeinuissa kunnon vauhdit..niinkuin joskus ennen.Sen kun teet...takuuvarmasti vatsanpohjasta purkautuu pahaset paineet ja nauru kirpoo ihan väkisin esiin:)

      Turha sitä on ketään kriisissä naurattaa,mutta me ollaan liki.

      • Puhurix

        että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.


      • Puhurix kirjoitti:

        että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.

        takku tukassa..joskus.
        Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)

        Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!


      • Puhurix
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        takku tukassa..joskus.
        Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)

        Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!

        Nyt jo nukkumaan? Lauantai-ilta ja kaikki?


    • Teemuna

      Kiikussahan kaikki naiset jatkuvasti elävät ja olevat.

      • Puhurix

        Mites ton perustelet?


      • Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

        Mites ton perustelet?

        Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.

        Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee.


      • Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

        Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.

        Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee.

        Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.


      • Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

        Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.

        Ja hymyä huuleen, erityisesti näin sateisena päivänä.


    • yopollo

      On mullakin tommoisia päiviä varten kiikkustooli, ja istuksin mä siinä muutenkin.

      • Puhurix

        mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.


      • yopollo
        Puhurix kirjoitti:

        mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.

        valitsin kaupasta sellaisen mallin jossa tuo vahinko ei ole mahdollinen, tykkäsi nimittäin myös lepäillä hurttavainaa aina ihan jaloissa.


    • Satutätix

      tulis vaa enempi kipeäksi, vauhdista riippuen. ;)

      Digiboxeissa on aina joku hemmetin vika. Meiän digiboxissa ei oo ees kanttaka enää, on poika sen niin viritelly, et palotarkastajalla vois olla paljonkin sanomista jos sen näkis. Sen päällä on sakset ja kynttilälasi ja pähkinänsärkijä, et johdot pysyis paikoillaan ja kuva näkyis. :DD On meillä uudempikin digiboxi, mut se hajos jo kuukauden käytön jälkee ja on ny laatikos ö oottamas jotain fiksua korjaajaa tai takuukuitin löytymistä. :D

      Jotkut päivät vaan on DNA....

      Paraniko migreeni jo? :)

      • Puhurix

        elämä taas kulkee.


    • sou not

      Tuossa ei ole vielä eväitä kiikutteluun. Ihan normipäivältä tuo vaikuttaa.

      • !!!

        Jos toi on sun mielestä normaali päivä, oletko sää sittten kävelevä katastrofi.


      • Puhurix

        oli lohduttavaa kuulla. Jollekin tämä on siis ihan tavallista.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe