Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Elämässä on hetkiä,tapahtumia
    kuin ihmisiä ja rakastumisiakin.
    Onko niin,että miettiessään
    jossain elämän vaiheessa näitä,
    tulee kuin kysyneeksi itseltään
    ...olisiko sittenkin se toinen
    ...tai miksen todella silloin
    tarttunut juuri häneen kiinni.

    Ehkä näin,jos oma suhde
    rakoilee tai luo uhka
    kuvia elämälleen.
    Vaikka suhde toimisikin ja
    on kestävällä pohjalla,niin
    siitä huolimatta sitä tulee
    miettineeksi aiempiaan,nykyisyyttä
    ja tulevaa omassa vahvassa
    suhteessaan.

    Onko tämä meidän keski-iän
    vaihe,että mitataan eri
    mahdollisuuksiaan,jos ja jos...

    Eräänä päivänä haastateltiin
    erästä vanhusta ns.ali kehittyneessä
    valtiossa- Rakastamisesta.
    Hän vastasi...tehtiin työtä,lapset
    oli hankittava elanto ja kasvatettava
    lapset...ei mietitty suhteen laatua
    ja määriä eikä tehty rakkaudesta
    mitään - Yli papitarta- hysteriaa
    sen Kaikki voipaisuudesta.

    Jotenkin olin samaa mieltä,tehdäänkö
    tästä jotain Elämää suurempaa.
    Vaaditaanko toisiltamme liikaa
    samoin itseltämme.
    Olemmeko jo niin yltäkylläisiä
    tässä maailmassa.

    Haaveita kuin unelmia pitää
    olla,mutta selvät realiteetit
    olisi ehkä jokaiselle paikallaan.

    Ei kaikesta pidä tehdä jotain
    ukko yli jumalaa,vaan pitää
    elää mahdollisimman tasavertaisesti
    ja arvostaen toinen toistaan.

    Tämä nyt ei ollut varsinainen vastaus
    tuohon runoosi,mutta tuli nyt vain
    mieleeni tässä - näin Yleisesti.

    Runosi oli hyvä ja mieleen
    menevä ja myös osuva,jota
    itse myös viljelen
    jossain tilanteissa...- kaikkea hyvää Sinulle.
  2. Tämän voisi vääntää seuraaville
    ikäluokille:

    -murkku,teini,nuoriso
    keski-ikä ja vanhus

    väestölle,
    vaikka ensin luin sen
    teini ikäisien vuosille.

    Pirun älykäs veto Sinulta.

    Olet eräässä asiassa oikeassa,
    että niin monta(oma lisäys)
    -hyvää julkaisu-
    kelpoista runoa täällä on
    monilta,että voisi painattaa
    - Kootut runot- täältä

    kirjaksi.

    Hyvää Toivotan Sinulle Mysteriet.