Se olet sinä

Ei ole tungosta
sydämeni sopukoissa
vaikka tilaa olisi
en väljyyttä nää

muistoja vaalin
herkistä ajoista
yhteisistä hetkistä
rakkauden retkistä

vain yksi -
sydämeni oven avannut
vain yhtä minä rakastan

Sinua
se olet sinä
vain sinua
jo nuoruus vuosilta
sinua minä rakastan.

13

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laudi**

      Tulivat silmiini runoasi lukiessani..
      ja itketti..
      Niin. Vain yksi..

      kaunista luettavaa Sinulta :)...jälleen
      *kiitos*

      • Kauniit ovat sanasi
        jos runo lukijaa koskettaa
        on runo silloin saavuttanut lukijan.

        Kiitos kuuluu sinulle !


    • Muuan mies

      Aina kun tuon kummullesi
      kukan ja kumarrun itkuun.
      Kun ikävä sinua koskettaa
      syvimmältä.

      Aina silloin tunnen kuin
      sinun tutun kätesi poskellani.
      Kuulisin sanasi:rakas,
      minä olen sinussa.

      Älä itke.Älä kannas surua.
      Minä suutelen pois kyyneleesi.
      Sinä olet minulle ikuisuus.
      Minun ainoa rakkaus.

      Ja vaikka siinä kummulla olen
      yksin,tuntuu että hän on
      täynnä minussa.Ja hän auttaa,
      että jaksan elää.Jatkaa.

      Joka kerta kummulla rakastun
      häneen uudestaan.Jokainen uusi
      rakkaus on elämän ihme.

      Kiitos runostasi.
      Ilman ylettömiä ihanuuksia,ne ei
      tähän tilaan kertakaikkiaan sovi,
      runosi osui minuun.Oli hyvä
      runo.
      Rakkauden todellisuutta.

      • Kestävää rakkautta
        vaikka kivikot
        ja karikotkin käyneenä
        silti palaten takaisin

        ja huomaten, että
        vain hän –
        ainoastaan hän -
        on se
        jota sydämestään rakastaa.

        Kiitos vastarunostasi…

        Ikävän tunne
        suru
        rakkaan kosketus
        ilo

        nuo tunteet ovat meillä kaikilla
        aina vain uudestaan ja uudestaan
        niihin tarrautuen, niihin rakastuen

        rakastaen häntä. elämää ja sen ihmeellisyyttä!


    • Runoosi - Kaunis sukupuolen
      edustaja.

      Ajattelen- mitä jos rakastuu jo hyvin
      nuorena ensimmäisen kerran
      ja saavutaan liiton satamaan.

      Ja se kestää vuosikymmenet
      kaiken.

      Silloin voi sanoa jotain
      todellista aitoutta
      - kyllä se voi olla
      mahdollista.
      Tuo todella Ensi rakkaus
      -henkinen että fyysinen.

      Rakkaus - on se aika veitikka,kuin
      luonto olisi sen jo
      tähtiin kirjoittanut.

      Se olet Sinä Diinaliin.Ruusu rintaasi.

      • Rakkaus on kiva veitikka, sinä sen sanoit,
        sen varmaan tähtiinkin on luonto kirjoittanut. :)

        Ensirakkaus hmmm…
        niinpä, niinkin voisi olla
        mutta on kuitenkin melkein…
        onko 16v vai 18v nuoria molemmilla iällä.

        Vuosikymmeniä kestänyt
        lapset, lapsenlapsetkin jo ehtinyt
        kaiken ihanuuden kokenut
        joskus reitiltäkin poikennut
        kuitenkin rakkaus…
        on aina kaiken kestänyt.

        Kiitos ruususta Dolan. *hymy*


      • diinaliin1 kirjoitti:

        Rakkaus on kiva veitikka, sinä sen sanoit,
        sen varmaan tähtiinkin on luonto kirjoittanut. :)

        Ensirakkaus hmmm…
        niinpä, niinkin voisi olla
        mutta on kuitenkin melkein…
        onko 16v vai 18v nuoria molemmilla iällä.

        Vuosikymmeniä kestänyt
        lapset, lapsenlapsetkin jo ehtinyt
        kaiken ihanuuden kokenut
        joskus reitiltäkin poikennut
        kuitenkin rakkaus…
        on aina kaiken kestänyt.

        Kiitos ruususta Dolan. *hymy*

        Se on seikka,jota on nykyään
        syytä kunnioittaa ja arvostaa.
        Ja myös tavoittaa.

        Minä otan ruususi
        hymyillen vastaan

        ja - Kiitän Sinua.

        Nuku levollinen yö.


    • tomppa2006

      ...riittää, ei tarvita enempää...

      Pidän tavasti kirjoittaa, selkeää ja ytimekästä! Tykkäsin runostasi.

      • Yksikin rakkaus voi riittää
        ollakseen onnellinen
        pitkä kestävä rakkaus
        siihen voi olla tyytyväinen.

        Kiitos tomppa jos tykkäsit. :)


    • lindalinda1

      on tilaa vain yhdelle kerrallaan.
      Rakkaus voi loppua omaan mahdottomuuteensa, tai
      sitten Luoja ottaa toisen rinnalta pois. Silloin
      jää jäljelle vain muistot, joita vaalia. Mutta
      sydän on valmis vastaanottamaan uuden rakkauden,
      silti se säilyttää ikuisuuteen sen ensimmäisen.

      Runosi on kaunis, elämänmakuinen niin kuin ne
      yleensäkin kirjoittaminasi ovat Diinuskainen.

      • että sydämessä on tilaa
        vain yhdelle rakkaudelle kerrallaan
        ja toki rakkaus voi loppua myös
        omaan mahdottomuuteensa

        kuin myös sydän pystyy
        vastaanottamaan uuden rakkauden
        tarvitsematta poistaa
        edellisen rakkauden muistoja.

        Meillä jokaisella on erilaisia tilanteita
        on mahdollista
        että yksi rakkaus kulkee läpi elämän

        jollain toisella taas
        on useampi rakkaus
        jokainen voimakkaita omalla sarallaan.

        Kiitos sanoistasi Lindalein. :)


    • runo64-1

      ..sydämessäsi voikaan
      olla tungosta kun "tytönhupakkona"
      ollessasi tuli se joka sydämesi täytti
      pullolleen,
      laitoja ja ääriä myöten täyteen.
      ikuisen rakkauden runo!!!
      hyvän mielen tuova runo!!!
      hyvä diinaliin!!!

      • ilon tuoja, niin hauska oli kommenttisi runooni. :)

        Niinpä, ei voi olla tungosta sydämessä, kun jo
        tytönhupakkona, nuorena rakastuin, vaikka…
        on sydämessä tilaa kahdelle mummin mussukalle.
        He ovat kyllä tällä hetkellä aika kokonaisvaltaisesti
        valloittaneet sydämeni, ihan oikeasti.
        Runon kuitenkin halusin tehdä aikuisten rakkaudesta. :)

        Kiitos vierailustasi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe