Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Näinhän se on oltavakin,että
    keskustelemalla ne selviää,ellei
    sitten jollakin ole toista vastaan
    jotain erityistä kaunan poikasta.

    Kyllä se niin on että useimmat
    ovat hyvin herkkiä arvosteluille,
    onko se heikkoa itsetuntoa tmv.
    sisäistä vastustusta toisen
    puuttumista omaan sisäiseen
    lapseensa.
    Ehkä monetkin juontuvat aikaisemmista
    kokemuksista lapsuudesta opitusta
    käyttäytymis mallista,joka
    itsetuntona seuraa aikuisuuteen
    asti,jos aivan pienestä pitäen
    ei olla saatu rakentavaa opetusta
    kuin kasvatusta aikuisen elämän
    eri haasteisiin.
    Ei aina ja jatkuvasti sama voi
    tehdä priima tuotetta...eikä
    sekään ole oikein,jos vakituiseen
    suitsutetaan balsamia haavoille,
    vaikka teksti olisi sitten
    mitä tahansa.
    Eri juttu jos vain esim.tervehtii
    runolla ja kuittaa jollain sanoilla,
    sitähän uskoakseni mekin
    teemme,eikä siinä mitään
    pahaa ole.
    Mutta kritiikki onkin sitten vähän
    toinen juttu.
    Mutta minäkään jo kauankin tätä
    harrastusta tehneenä...en arvaa
    sanoa esim.näin,että ei tämä edes
    täytä runon tekn.mittoja,että tämä
    teksti on vain mielipide-eikä runoutta.
    Enkä omaa siihen mitään pätevää
    ammattim.hallintaa kieliopin
    oikeaoppisuuden mukaisesti
    - ainoastaan yleistasolla.

    Että teeppäs näin tai jne...
    ...nämä ovat arkoja asioita...
    ...pääasia että nauttii
    kirjoittamisesta ja halu itse
    kehittää itseään.
    Selvistä puutteista ja jopa
    laimin lyönneistä voi sitten
    vähän huomautella,jos katsoo
    aiheelliseksi.

    Kyllä minä omistakin ajan ja
    kriittisen tarkastelun myötä
    löydän jopa paljonkin tarkastettavaa.
    En vain tiedä onko se välttämättä
    oikein,jos on liian kriittinen,että
    alkaa pitää rimaa liian korkealla.

    Mitä Sinun kirjoituksiisi tulee,
    olen melko varma,ettei kukaan
    arvaa puuttua kokeneen ja ehkä
    täällä jo kauankin olleeseen
    kirjoittajan teksteihin.
    Olet jo sen tason kirjoittaja,
    ettei niitä huomata,ja jos,niin
    ei sanota siitä Sinulle.
    Minulla on myös eräitä arvostelu
    tuntemusta,mutta en juuri sitä
    käytä...siihen löytynee syykin
    -ehkä joskus saatan kertoakin.

    Minäkö se sitten sanoin,että jos
    voisit joskus hiukka iloisempaa
    välillä...mutta että lähtisin
    teknisesti kunnolla arvostelemaan
    kuin neuvomaan,niin siihen
    en tohdi lähteä-enkä halua.

    Mutta nauttiminen kuin hyvänä
    harrastuksena kirjoittaminen
    kuin myös toisiin yhteyttä
    pitämällä,on tämän kaiken
    A ja O minun mielestäni.

    Ei tehdä tästä mitään korkeaa
    rimaa kellekkään,vaan
    sellainen neutraali linja
    pienellä yleistason mielipiteen
    tasolla---kaikkihan tässä
    harrastelijoita ollaan ja
    toisinaan itseemme tyytymättömiäkin.

    Tuo viimeinen lauseesi kruunaa
    tämän palstan olennaisemman
    tarkoituksen,johon täydellisesti
    yhdyn sanomaasi.

    Hyvää iltaa Sinulle.
  2. Hyvä että murusia on muuallakin
    kuin pöydällä.

    Olen aivan samaa mieltä
    tuosta arvosteluista,en tiedä
    olenko itse myös joskus
    sortunut siihen.

    Jos jotkut säväyttää,niin
    laitan kyllä positiivistä
    palautetta...toisinaan
    tulee sitten vähän kuin
    muista tarkoitus
    peristä.
    En vain ehdi kaikkea lukemaan
    ja ehkä kommentoimaan
    - vain osan.

    Kyllä aikuisen joka jotain
    itseltään vaatii,niin vaatii
    vähän samaa toisiltakin.

    Mutta pääasia on että täällä
    pidetään kirjoittamisesta
    ja sen ilmaisu taidosta
    kuin myös halustakin.

    Minua saa sitten Arvostella
    vaikka potkia samalla,sillä
    pakko pisteitä en huoli...
    toivon totisesti ettei tätä
    nyt tulkittaisi väärin.

    Kaunis on sanojesi sävel
    nuotti sanoituksesi
    myötä.

    Rakasta Elämääsi kuin sellaisena
    olet juuri nyt...hyvää päivääsi.